Hop til indhold

Overdreven poteslikken


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Tænker også det kunne være svamp måske, det varme og fugtige vejr kunne godt ha sat sådan noget igang.. Prøv at vaske med klorhexidin shampoo som Drentsche og se om det hjælper....

 

Nu kender jeg dig jo temmelig godt, nu har du ikke trænet med Ronja sygt meget vel ved i lige har været på ferie og sådan noget så tænker hun måske kunne være lidt for stimuleret??? :engel:

 

Men ihvertfald tænker jeg mest det første sku bare lige spørge men pas på det ikek bliver en dårlig vane for hende så ville stoppe hende når hun gør det

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker også det kunne være svamp måske, det varme og fugtige vejr kunne godt ha sat sådan noget igang.. Prøv at vaske med klorhexidin shampoo som Drentsche og se om det hjælper....

 

Nu kender jeg dig jo temmelig godt, nu har du ikke trænet med Ronja sygt meget vel ved i lige har været på ferie og sådan noget så tænker hun måske kunne være lidt for stimuleret??? :engel:

 

Men ihvertfald tænker jeg mest det første sku bare lige spørge men pas på det ikek bliver en dårlig vane for hende så ville stoppe hende når hun gør det

 

Hvor finder man klorhexidin shampoo? :genert:

 

 

Kunne godt forestille mig at det er en form for overstimilering der har sat det igang :hmm: Ved så bare ikke hvorfor det fortsætter :hmm:

 

 

Stopper hende så godt jeg kan :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ronja slikker meget sine poter :vedikke:

 

Hele tiden, altid, alle steder, alle poter :vedikke:

 

Og det er ved at være lidt træls, for det lugter ikke specielt godt :genert:

 

Hvorfor gør hun det? :vedikke:

 

Hvordan stopper jeg hende i det? :vedikke:

Hvis det er så grelt, må det godt nok genere hende, så et svip til dyrlægen kunne være en idé.

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag kommer vi ind fra træning, hvor hun har været meget på og sådan.

 

Ind og slappe af i sofaen. Bliver stoppet i at slikke pote.

 

Vil ind under tæppet for at slikke pote, for der kan jeg jo ikke se det :mrgreen: Klog hund :klap:

 

Stopper hende så med benet. Og så begyndet hun at slikke på min fod :hmm:

 

ja, så virker det jo stress-betinget:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...