LiseLyholm&Ronja Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Ronja slikker meget sine poter Hele tiden, altid, alle steder, alle poter Og det er ved at være lidt træls, for det lugter ikke specielt godt Hvorfor gør hun det? Hvordan stopper jeg hende i det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Kunne hun have noget svamp (lugter grimt) eller noget allergi? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg var ved dyrlægen igår med en håndfuld af mine, og den ene han slikkede/bed i sine poter hele tiden og jeg frygtede noget allergi, men det viste sig ,at det var svamp, så nu skal han have badet poterne i klorhexidin shampoo et stykke tid, så håber jeg at det går over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Mit bud er også allergi eller svamp. Tror der er flere der har problemer med svamp i den her varme... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Kan man ikke se hvis det er svamp? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Tænker også det kunne være svamp måske, det varme og fugtige vejr kunne godt ha sat sådan noget igang.. Prøv at vaske med klorhexidin shampoo som Drentsche og se om det hjælper.... Nu kender jeg dig jo temmelig godt, nu har du ikke trænet med Ronja sygt meget vel ved i lige har været på ferie og sådan noget så tænker hun måske kunne være lidt for stimuleret??? Men ihvertfald tænker jeg mest det første sku bare lige spørge men pas på det ikek bliver en dårlig vane for hende så ville stoppe hende når hun gør det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jo, prøv at kigge hende mellem trædepoterne, hvis hun er rød og irriteret er der et eller andet der ikke er som det skal være... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Tænker også det kunne være svamp måske, det varme og fugtige vejr kunne godt ha sat sådan noget igang.. Prøv at vaske med klorhexidin shampoo som Drentsche og se om det hjælper.... Nu kender jeg dig jo temmelig godt, nu har du ikke trænet med Ronja sygt meget vel ved i lige har været på ferie og sådan noget så tænker hun måske kunne være lidt for stimuleret??? Men ihvertfald tænker jeg mest det første sku bare lige spørge men pas på det ikek bliver en dårlig vane for hende så ville stoppe hende når hun gør det Hvor finder man klorhexidin shampoo? Kunne godt forestille mig at det er en form for overstimilering der har sat det igang :hmm: Ved så bare ikke hvorfor det fortsætter :hmm: Stopper hende så godt jeg kan :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 er det kun lige i dag? :hmm: kunne være hun har trådt rundt i en flok brændenælde skud. Hvis det er tilfældet så smør med lidt helosan, så holder det op med at svide :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Hvor finder man klorhexidin shampoo? Kunne godt forestille mig at det er en form for overstimilering der har sat det igang :hmm: Ved så bare ikke hvorfor det fortsætter :hmm: Stopper hende så godt jeg kan :5up: Prøv apoteket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 er det kun lige i dag? :hmm: kunne være hun har trådt rundt i en flok brændenælde skud. Hvis det er tilfældet så smør med lidt helosan, så holder det op med at svide :5up: Nej det har varet lidt tid nu :hmm: Ved dog ikke hvor lang tid Men over en uge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Cleo gjorde det meget, men det var klart stressbetinget:genert: og sikkert også en slags overspringshandling:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Ronja slikker meget sine poter Hele tiden, altid, alle steder, alle poter Og det er ved at være lidt træls, for det lugter ikke specielt godt Hvorfor gør hun det? Hvordan stopper jeg hende i det? Hvis det er så grelt, må det godt nok genere hende, så et svip til dyrlægen kunne være en idé. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Hvor finder man klorhexidin shampoo? Apotek eller dyrlægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 I dag kommer vi ind fra træning, hvor hun har været meget på og sådan. Ind og slappe af i sofaen. Bliver stoppet i at slikke pote. Vil ind under tæppet for at slikke pote, for der kan jeg jo ikke se det Klog hund :klap: Stopper hende så med benet. Og så begyndet hun at slikke på min fod :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 I dag kommer vi ind fra træning, hvor hun har været meget på og sådan. Ind og slappe af i sofaen. Bliver stoppet i at slikke pote. Vil ind under tæppet for at slikke pote, for der kan jeg jo ikke se det Klog hund :klap: Stopper hende så med benet. Og så begyndet hun at slikke på min fod :hmm: ja, så virker det jo stress-betinget:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 ja, så virker det jo stress-betinget:hmm: Det kunne godt virke sådan Hvad gjorde du med Cleo? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts