Audrey Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Audrey har en proces, når hun skal ned fra sofaen: Man hopper først ned med forbenene: Så gaber man: Kigger lige på mor: Og så strækker man sig, så man glider stille og roligt ned: Det siger *BUMP* og så er man nede! Må vi se jeres sofahunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Jeg har da osse nogle sofadyr:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Årh hvor er det nogle gode billeder . Herhjemme er Luxen ikke i sofaerne mere (hvorfor mon ) så kan desværre ikke bidrage med billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Arhmen så nogle hundekurvsbilleder da.... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Audrey har en proces, når hun skal ned fra sofaen: Man hopper først ned med forbenene: Så gaber man: Kigger lige på mor: Og så strækker man sig, så man glider stille og roligt ned: Det siger *BUMP* og så er man nede! Må vi se jeres sofahunde? :klap: Hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 :klap: Hvor er hun sød Taark Hun har nogle sjove ideer om ting og sager :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Ahahaha hvor er hun kær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Pajko laver samme nummer som Audrey - det er så kær Jeg sov på sofaen det første stykke tid, efter Pajko var kommet - han sov sammen med mig om morgenen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Mine lever jo nærmest i sofaerne, så her er lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 @Audrey: haha hvor kært!! :klap: @Doberfan: hvor er det første billede kært :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Lidt af Lumi i sofaen Troede faktisk jeg havde mange flere Jeg må ha kameraet ved sofaen - klar og parat! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Formiddagsluren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Hvor er de bare skønne allesammen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Vil også lige være med her, har flest billeder af Duffy i sofaen som hvalp og her kommer nogle af dem :hjerte: (Hun måtte godt lige blive hvalp igen, bare for et par dage ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Liva er totalt sofahund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Vinnie får en kop mokka i mormors sofa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Vinnie får en kop mokka i mormors sofa nurh - jeg er solgt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts