Lene og Athena Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Her er lidt forskelligt af Athena, både udstillings og sjove billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Sikke en lækker kæmpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Wow... en virkelig smuk representant af sin race!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Smuk, smuk hund. Og velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 HA! Så fandt jeg billeder af Athena :lun: Smuk vapper!! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Smuk hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Athena er dejlig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Tak, jeg syntes jo også hun er skøn, hun har dog fået noget mere på sidebenene efterhånden :slem: men vi kæmper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Hun er smuk :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Forøvrigt har jeg lidt billeder fra Athenas "tv-karriere" sammen med den ene af hendes hvalpe (Buddy) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Forøvrigt har jeg lidt billeder fra Athenas "tv-karriere" sammen med den ene af hendes hvalpe (Buddy) Ihhh :banan: Det var det eneste afsnit af LYkke som jeg så :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Hvor er hun flot:lun: - og så er hun rigtig moviestar:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Flot hund Og fine spøgelser på billedet med trampolinen... :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Flot hund Og fine spøgelser på billedet med trampolinen... :shock: Tak tak, ja eller lidt møj på linsen :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 iiih et smukt navn til en smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 Hvor er hun bare skøn . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts