Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Ved 4-tiden vågnede alle ved en serie sønderrivende skrig - jeg fløj op og løftede Voodoo som sad og så panisk angst ud, Motor vidste slet ikke hvad han gøre ved klumpen - det viser sig at det var katten som kom hjem (og straks stak af igen :ae:).

 

Ud og tisse (han tissede forresten på gulvet i ren skræk, nårh nus!), da vi kom ind var han ret klynke indtil jeg lagde mig ned på gulvet til ham, så sov vi.

 

Kvart i 7 vågnede han, nu har vi været ude og tisse og hoppe lidt rundt, lige nu prøver han lidt at sove men der er så meget over det hele, tror han er lidt fyldt op i hovedet, så han piver lidt og kravler lidt rundt.

 

Motor kigger meget på ham, han lagde sig også på ryggen ved ham, men Voodoo turde ikke lege med det store brød. Han synes det er sjovere når Motor går, så hiver han i hans snor :mrgreen:

 

Tænk at han er en skriger!

 

IMG_4526.jpg

 

Elendigt billede - men det her er altså Voodoo i tonsermode i et indkald!! Til trods for at han jo ikke engang ved hvad han hedder.

IMG_4534.jpg

 

Fandt det spændende indhold fra en urtepotte

IMG_4539.jpg

 

IMG_4540.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

MÅ HA BARE EEEEEEN SAMOJED MERE.... :hjerte: :lun: :hjerte: :lun:

 

Hvor er han dog skøn, og nøøøj hvor jeg bare må igang med at plage og få mig en pelsklump mere, de er jo bare alt for bedårende

 

Stort tillykke, glæder mig til billedspam :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
MÅ HA BARE EEEEEEN SAMOJED MERE.... :hjerte: :lun: :hjerte: :lun:

 

Hvor er han dog skøn, og nøøøj hvor jeg bare må igang med at plage og få mig en pelsklump mere, de er jo bare alt for bedårende

 

Stort tillykke, glæder mig til billedspam :hjerte:

 

Man får helt et chok over hvor små de er, miniminimini! Og Carlo er da vist større end Motor, så du får nok dobbeltchok. Men ja, han er overdrevent skøn - og vældigt fræk, i morges bed han mig i hagen og jeg droppede meget hurtigt at gå på tissetur i bare tæer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Man får helt et chok over hvor små de er, miniminimini! Og Carlo er da vist større end Motor, så du får nok dobbeltchok. Men ja, han er overdrevent skøn - og vældigt fræk, i morges bed han mig i hagen og jeg droppede meget hurtigt at gå på tissetur i bare tæer :mrgreen:

 

Ja Carlo er en stor dengse.. griner.. Ville så fantastisk meget gerne have en vovse mere, men mangler lige at ha de gode argumenter i orden for hvorfor vi ikk lige kan undvære en hund mere....

 

Nogen forslag...??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hvalpe tisser konstant, jeg er virkelig imponeret over at han siger til hver evig eneste gang!

 

Motor lagde sig på ryggen, Voodoo prøvede lidt at kravle op i hovedet på ham men turde ikke alligevel - i stedet for lagde han sig så osse på ryggen så de lå hoved mod hoved, og så hyggede de altså! *smeltet*

 

Voodoo sover igen og Motor er ude med Anders.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke, hvor er han dog bare dejlig :lun:

 

Men stakkels lille vaps, tænk sig at være så bange for katten at han skriger, du skal da vist bruge dagen i dag på at lære ham at kat=godbidder, for ellers flytter katten da hjemmefra hvis der bliver skreget af ham hver gang han kommer hjem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Og så skyyyndte Motor sig det sidste stykke af vejen hjem, skyndte sig ind og hen og lige tjekke at Voodoo var der endnu :lun:

 

Tillykke, hvor er han dog bare dejlig :lun:

 

Men stakkels lille vaps, tænk sig at være så bange for katten at han skriger, du skal da vist bruge dagen i dag på at lære ham at kat=godbidder, for ellers flytter katten da hjemmefra hvis der bliver skreget af ham hver gang han kommer hjem :blink:

 

Tak :kys:

 

Jo han skal da helt sikkert have nogle godbidder (eller, tørre tørkostpiller), jeg tror bare han er blevet vildt forskrækket da katten kom hoppende ind midt om natten, hvilket katten jo altid gør.

Skipper kom forbi mens vi var på dækket, der skreg Voodoo i det mindste ikke, han kiggede bare på sikker afstand, Motor gjorde stor dyd ud af at gå hen og dutte på katten, han tåler vist ikke alt den skrigen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, det er total yndlingstråd denne her, at læse om lille mini voodoo og kæmpe Motor :hjerte: Synes snart godt der må komme en lille update og flere billeder :engel:

Enig - helt enig! :5up::5up::5up:

 

 

Har helt vildt ondt af både bettefisen, storefisen og katten - du må altså se at gøre noget så bettefis ikke skal skrige lungerne ud i tide og utide :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...