Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Der sker ikke sådan sygt meget her, så der er altså ikke så mange billeder.

 

De kan stadig ikke helt finde ud af at lege med hinanden, men Motor overvejer da lidt...

 

Voodoo hviiiner hver gang en af os går, han logrer når han ser katten men tør ikke heeelt være for tæt endnu (den ene gang gøede han, så gik Skipper altså) og Motor er ret god til at vi går ud med Voodoo for at tisse hele tiden, uden at han kommer med hver gang!

 

[ATTACH]45413[/ATTACH][ATTACH]45414[/ATTACH][ATTACH]45415[/ATTACH]

 

Har et par billeder ala dette - det ene sekund er der en hundehvalp, det næste ikke?

[ATTACH]45416[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Så prøver I da også det. :mrgreen: Som jeg husker det, tissede Motor konstant indenfor og sagde på ingen måde til, når han skulle. :lol:

 

Hehe, det har du ret i.

 

Årh de har lige leget lidt, med hjælp af mig og en bamse, men stadig! Har en delvis skarp film, men er på vej til teori nu (pinligt, kommer for sent, glemte alt om tiden :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg vil også have hundehvalp snaaart :klap:

 

Det får du jo heldigvis også!! :-D Åh glæd dig, små bitte hvalpe er bare det bedste i verdenen :lun: Osse når de bider med de der små issyle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

NU kommer der Voodoo-spam! Altså sygt meget spam!

 

Kloven er vores ven, når han bider i den, bider han jo ikke i vores hage, arm, finger, næse, hår, trøje, tæer :mrgreen: Han er sørme hurtigt blevet en rigtig lille bandit!

 

IMG_4487.jpg

 

IMG_4484.jpg

 

Uhh Voodoo leger med ilden

[media]

[/media]

Ved ikke lige hvad der skete med farverne, men smukke Motor holder øje

IMG_4490.jpg

 

:lun:

IMG_4493-1.jpg

 

IMG_4495.jpg

 

IMG_4499.jpg

 

Voodoo smasker og knirker meget - osse når han sover

[media]

[/media]

 

IMG_4503-1.jpg

 

Ah, trygt bag den store hale (de sov forresten snude mod snude i nat - Voodoo fyldte virkelig meget, måtte trække ham lidt på et tidspunkt så Motor kunne være der, han lå på ryggen med alle ben splattede ud, lissom en frø der var blevet kørt over)

IMG_4507-1.jpg

 

 

Så sød er han når vi skal over og tisse:

[media]

[/media]

Da Motor lærte at man måske godt kan lege lidt med så små hvalpe:

[media]

[/media]

 

 

I dag - lege hunde! :hjerte:

Den anden bamse som de startede med at blive venner over, den har de allerede splittet totalt - hevet begge arme af og tømt indholdet haha. Voodoo holder totalt godt fast, osse selvom Motor rusker!

IMG_4547.jpg

 

IMG_4549.jpg

 

IMG_4551.jpg

 

IMG_4554.jpg

 

IMG_4556.jpg

 

IMG_4558.jpg

 

IMG_4560.jpg

 

IMG_4562.jpg

 

 

Ind og gemme skatten i hulen!

IMG_4565.jpg

 

Og så lige et par runder hvalpe-fræser

IMG_4569.jpg

 

IMG_4582.jpg

 

Lidt tovtræk (stakkels Motor :lol:)

IMG_4596.jpg

 

 

Og så kan en lille Voodoo ikke mere...

IMG_4599.jpg

 

IMG_4610.jpg

 

 

Han sov helt til kl. 6:30 i dag, ud og tisse og så ind og falde i søvn igen helt til kl. 8:30! Hold da op. Men vi var også ret sent ude og tisse igår, det har nok hjulpet.

 

Need i say, er totalt skudt i den lillebitte pomfrit :lun: Han bliver stadig uh-uh over pludselig larm, for mange mennesker, en hund, en cykel etc men hans reaktion er at løbe hen til os og sætte sig mellem benene eller løbe tættere på os og klaske røven i jorden, åh gid hvalpe var hvalpe for evigt ikk?

 

?action=view&current=smaskevoodoo.mp4

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det lyder til at Voodoo er ved at falde godt til :mrgreen: Og at ham og Motor er ved at finde hinanden :lun: Det her billede er bare helt vildt sødt :hjerte:

IMG_4562.jpg

 

Jaa og det går hurtigt fremad! Lige før prøvede de at lege uden 'støddæmper' (legetøj) imellem, Motor kan godt blive lidt for vild når de løber, men Voodoo tog det super fint og var hurtig til at være med igen, tilsidst fandt Motor et stort stykke bark, så kunne han vist nemmere styre sig :lun:

 

Og så gør Voodoo det samme som Motor, Motor finder en stor pind og løber afsted med - Voodoo finder en lille og stæser efter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaa og det går hurtigt fremad! Lige før prøvede de at lege uden 'støddæmper' (legetøj) imellem, Motor kan godt blive lidt for vild når de løber, men Voodoo tog det super fint og var hurtig til at være med igen, tilsidst fandt Motor et stort stykke bark, så kunne han vist nemmere styre sig :lun:

 

Og så gør Voodoo det samme som Motor, Motor finder en stor pind og løber afsted med - Voodoo finder en lille og stæser efter :mrgreen:

 

Jeg vil også have to hunde....... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke bare fascinerende med flere hunde under samme tag? Da jeg så videoen med Voodoo der lever livet farligt, kom jeg i tanker om, hvor meget tid jeg har siddet og brugt på at se på hunde, der snakker sammen.

 

Syntes det er ufatteligt spændende og meget lærerigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Er det ikke bare fascinerende med flere hunde under samme tag? Da jeg så videoen med Voodoo der lever livet farligt, kom jeg i tanker om, hvor meget tid jeg har siddet og brugt på at se på hunde, der snakker sammen.

 

Syntes det er ufatteligt spændende og meget lærerigt!

 

Jo helt vildt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ligger lige og lærer at holde øje

IMG_4508.jpg

 

Voodoo overvejer venskab (så længe Skipper ligger stille, i hvert fald)

IMG_4527.jpg

 

Lille prut og store prut (forresten, kom så fis bliver ikke så godt et ord i flertal :mrgreen:)

IMG_4529.jpg

 

IMG_4534-1.jpg

 

Ahhhh *snork*

IMG_4546.jpg

 

Og så blev det for varmt - kan i også se hvor meget hjernecellerne kører i hovedet på Motor?

IMG_4547-1.jpg

 

 

IMG_4560-1.jpg

 

Hovsa, Motor, ligner du en som synes hvalpe ligefrem dufter en lille smule..?

IMG_4562-1.jpg

 

SÅ får man osse kys!

IMG_4564.jpg

 

 

Voodoo med på tur - han lærte at grave i huller

IMG_4571.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...