Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Åha nogle dage!

 

Igår var Voodoo med i bad, eller - ikke rigtigt, han skulle bare kigge på at Motor var i bad, men han startede med at jagte vandstrålen og så bliver man jo våd i hovedet, if det var han alligevel ikke tilfreds med!

 

Hjemme tændte jeg så bloweren, Voodoo kunne da simpelthen ikke være mere ligeglad! Han lå 30-40 cm bag den og sov! Hvor vildt er det lige?

 

Men så gik det galt :cry: Jeg troede Voodoo gik hen for at drikke vand, helt søvndrukken, og pludselig hoppede han bare 4 trin ned for han ville indenfor og sove, jeg fløj derhen med hjertet helt oppe i halsen, han virkede ok, lidt fortumlet, og så lagde han sig bare ned og sov?

Sad og kiggede lidt og så blev jeg nødt til at vække ham og tage ham med ud så jeg kunne se om han var ok - det tror jeg altså han er, for han gik og løb helt normalt, han legede også med Motor (og bed mig hårdt), så vi gik tilbage så han kunne få sovet...

 

Da Anders kom hjem, begyndte jeg selvfølgelig at tude :oops: Han opfører sig nu helt normalt, også i dag, han ville vel have vist tegn på noget nu hvis han havde slået sig meget?? Ikke?

 

Senere fik hundene kødben, fuck Motor brændte helt sammen, han ville helst have ALLE kødben og Voodoo knurrede lystigt og flåede sit ben så godt han kunne. Virkelig længe siden jeg har set Motor være SÅ glad for kødben, 2 hunde rocks!! (Motor ville næsten ikke på aftentur uden sit ben :mrgreen:)

 

 

I dag skulle vi så i banken og underskrive 1000 papirer - i morgen skulle huset gerne være vores!

 

Og alle hundene måtte jo komme med... totalt lang tur. Vi gik en lille halv time op til metroen, bar Voodoo så meget jeg kunne, men han ville da hellere gå det meste af vejen (læs: skrigeballonen vred sig som om han blev mishandlet, så man skulle godt nok holde godt fast).

 

Inde i metroen gik det fantastisk, Voodoo på skødet og Motor lå på gulvet :banan:

 

Henne ved banken ventede jeg så udenfor med dem, Voodoo var helt kvæstet og lå og faldt i søvn, Anders fik så alle forklaringer og så byttede vi så jeg kunne skrive under.

 

Fik en taxa hjem, Motor sad selvfølgelig bagerst i den stationcar, gjorde Voodoo også først, men det var ikke godt nok, så mini-ormen kravlede da bare over sædet om til mig :lol: Så fik han lov at sidde på skødet og sove i stedet.

 

Nu er vi hjemme, alle hunde er gået max kolde og jeg skal flytte PÅ SØNDAG :ivrig: Til have, åh en have - og ingen lortetrapper som psykohund kan falde ned af :cry: Hold kæft hvor gjorde han mig bange, dumme dumme dumme hund!

 

Jeg har ikke et eneste billede, har virkelig haft hænderne fulde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ejjj altså lille Voodoo!!

 

Godt han er uskadt..

 

Tillykke med huset - hvor skal I flytte hen?? Der er da noget jeg er gået glip af :mrgreen:

 

Til Amager, så vi kan få en have som de små hunde kan fræse rundt i :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Bliver godt med en have til psykohunden , er den hegnet ind og det hele?

 

 

Nu skal de drenge riiiiigtiiiig til at grave ben ned :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Det meste er hegnet ind, manden ville vise os hullerne, så skal vi bare have møget lidt hegn ind der.

 

Ja mand, de bliver garanteret nogle værre bøller i den have :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

:sjov: Voodoo er SÅ skæg - han sover gerne klods op af vandskålen, lige nu op af en lillebitte en, så lille så han tænkte det var federe at sove PÅ den, så det gjorde han, lå på siden med overkroppen på den men så fik han jo snuden ned i alt det vand han har hældt ved siden af, så jeg kunne høre det boblede når han trak vejret.

 

Han skal så helst ikke ligge og blive druknet, så har lige rykket ham ned af skålen, nu ligger han sovende og stikker lige tungen ud i ny og næ, så han kan slubre lidt af vandet fra gulvet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Voodoo er SÅ skæg - han sover gerne klods op af vandskålen, lige nu op af en lillebitte en, så lille så han tænkte det var federe at sove PÅ den, så det gjorde han, lå på siden med overkroppen på den men så fik han jo snuden ned i alt det vand han har hældt ved siden af, så jeg kunne høre det boblede når han trak vejret.

 

Han skal så helst ikke ligge og blive druknet, så har lige rykket ham ned af skålen, nu ligger han sovende og stikker lige tungen ud i ny og næ, så han kan slubre lidt af vandet fra gulvet :mrgreen:

 

Tænk det gør Maggie også :mrgreen:

Må tit hen og flytte hende lidt, så hun ikke vågner op med f.eks. et vådt øre eller våde poter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvor må det altså være skønt med de hunde. Du gør vel stort set ikke andet end at grine eller græde hele dagen :lun:

Er ikke spor misundelig! :engel:

 

Ja lige græde gad jeg godt undvære :blink: Og så det der med hvalp om sommeren, ikke, bare tæer og sandaler + hvalpetænder, vildt dårlig kombo!

 

Men jo, det er totalt fedt, jeg elsker det, og Voodoo tager bare alting helt vildt nemt, især når Motor er med, det er SÅ fascinerende at se på de to :hjerte: Og selvom jeg synes Motor tit er vildt uopdragen, så gør han sig virkelig umage for at gøre ting rigtigt, det gør det jo helt klart lidt nemmere.

 

Men Voodoo er stadig en rigtig lille mors og fars hund, han er eminent til at komme og sætte sig når det er det han har brug for - og efterhånden kan vi da gå lidt frem og tilbage uden han rejser sig hele tiden, så håber at det betyder at alene hjemme også nok snart skal komme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Tænk det gør Maggie også :mrgreen:

Må tit hen og flytte hende lidt, så hun ikke vågner op med f.eks. et vådt øre eller våde poter

 

Det har vi opgivet, Voodoo er plaskvåd hver gang han har sovet :mrgreen: Glæder mig til at se ham gå amok over en havevander!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi opgivet, Voodoo er plaskvåd hver gang han har sovet :mrgreen: Glæder mig til at se ham gå amok over en havevander!

 

Havevander er et hit for vandelskere:klap: - den er ikke gået af måde endnu herhjemme:-D

 

Buddha, hvad gør i egentligt med husbåden? Skal den sælges eller ophugges?? Og hvor må I have den liggende, så I slipper for betaling??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Havevander er et hit for vandelskere:klap: - den er ikke gået af måde endnu herhjemme:-D

 

Buddha, hvad gør i egentligt med husbåden? Skal den sælges eller ophugges?? Og hvor må I have den liggende, så I slipper for betaling??

 

Den skal sælges (ophugges, hvad er det?). Den kan ikke ligge gratis noget sted, så vi må håbe vi kan komme af med den så hurtigt som muligt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den skal sælges (ophugges, hvad er det?). Den kan ikke ligge gratis noget sted, så vi må håbe vi kan komme af med den så hurtigt som muligt :vedikke:

 

Øv øv - er sådan en til at komme af med nu til dags??? Kan huske for nogle år tilbage, der var de i høj kurs.

Ophugges= på losseren, splittes til reservedele - ligesom gamle biler, som ikke længere kan bruges som transport middel, men stadig er der nogen som køber dem, og bruger de deler som har værdi, resten ryger ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Øv øv - er sådan en til at komme af med nu til dags??? Kan huske for nogle år tilbage, der var de i høj kurs.

Ophugges= på losseren, splittes til reservedele - ligesom gamle biler, som ikke længere kan bruges som transport middel, men stadig er der nogen som køber dem, og bruger de deler som har værdi, resten ryger ud.

 

Aha, ok. Ser lige om vi kan komme af med den inden alt for længe, ellers kan jeg da lige foreslå det til Anders, det er jo vildt fedt træ den er bygget af.

 

Den skal forresten være fotomodel i morgen :lol: En pige blev ved at køre forbi igår (jeg overvejede om hun kunne glo op under min kjole), hun skulle så fotografere puder (design, gætter jeg på) i bådsmiljø, og af alle de fede både der ligger her - så vælger hun vores.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

1. gang må være et uheld

2. gang er bemærkelsesværdigt..

3.(eller ér det 4.?) - det må være en vane!

 

Voodoo skal og må absolut skide kl 3 om natten! Jeg er helt kvæstet.

 

 

Audrey kommer vist med billederne i dag, har været på totalt hyggelig tur :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

1. gang må være et uheld

2. gang er bemærkelsesværdigt..

3.(eller ér det 4.?) - det må være en vane!

 

Voodoo skal og må absolut skide kl 3 om natten! Jeg er helt kvæstet.

 

 

Audrey kommer vist med billederne i dag, har været på totalt hyggelig tur :-D

 

kan i evt flytte lidt rundt på måltiderne og se om det ændrer noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
kan i evt flytte lidt rundt på måltiderne og se om det ændrer noget?

 

Jeg gav sidste måltid halv seks igår aftes - han fik dog også lidt skånekost senere, kl. halv elleve var han ude, og der skulle han ingenting.

 

Han er vant til at få mad 4 gange, kl. 7-8, 12, 18 og 22 - vi prøver at droppe kl. 22, men han skal på toilet alligevel :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer der lige billeder, fra vores udflugt i dag. Audrey og jeg har været ude og besøge samojededrengene og de var ude at bade sammen. Audrey, spildte ikke et sekund med at kaste sig ud i det våde. Jeg er fortsat helt forelsket i de bløde bamser, og Audrey hyggede sig rigtig meget! Det er i hvert fald ikke sidste gang, de har leget sammen, hvis det står til os. :blink:

Jeg er rigtig dårligt til at vælge billeder fra, så der kommer lige en masse, men I kan bare lade være med at brokke jer kan I. :drille:

 

IMG_1770.JPG

 

Lille Voodoo var også glad for vandet.

IMG_1787.JPG

 

Benmullerne og viljestyrken fejler ikke noget her. Voodoo nåede hele vejen op!

IMG_1811.JPG

 

Hvem sagde Samojedernes konge?? :lun:

IMG_1826.JPG

 

Åååårh! :lun:

IMG_1833.JPG

 

Der blev også gravet :engel:

IMG_1842.JPG

 

Motor fandt en pose med guf i i min taske, og så gik den vilde jagt. Audrey hader, når de store hunde løber fra hende, så hun skulle lige brokke sig lidt :lol:

IMG_1861.JPG

 

Det kan godt være, mor siger, at der ikke er mere, men det tror vi ikke på!

IMG_1873.JPG

 

:hjerte:

IMG_1878.JPG

 

Audrey sov hele vejen fra Dybbølsbro til Jægersborg, og hun har været i koma siden vi kom hjem. :lol:

 

Tak til Motor, Voodoo og Mai for en rigtig dejlig dag. :banan:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...