Hop til indhold

Hvem kommer til BC classic 22-24 juli?


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Som overskriften lyder, hvem kommer?

 

Jeg overvejer at stikke hovedet forbi om lørdagen for at se lidt LP og Rally især :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvis jeg har bil, kommer jeg også og kigger.. Skal ha min føsdagsgave fra Trine :engel::lol::lol:

 

Nææ hvor hyggeligt :-) Hvis der kommer flere fra HF skal vi da næsten lave en HF lejr?! :mrgreen:

 

Jeg regner så kun med at komme om lørdagen hvis det endelig er for der er det klart det fedeste program:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nææ hvor hyggeligt :-) Hvis der kommer flere fra HF skal vi da næsten lave en HF lejr?! :mrgreen:

 

Jeg regner så kun med at komme om lørdagen hvis det endelig er for der er det klart det fedeste program:klap:

 

Lørdag vil nok også være den mest optimale dag for mig.. Hvis jeg har bil.. Hmm hov.. min far skal da vist rejse den dag.. så har jeg bil.. alt efter hvornår han skal til lufthavnen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det kunne jeg helt sikkert godt finde på, men det bliver så om fredagen, da jeg skal på koloni fra om lørdagen.

Jeg vil også hellere se lidt agility, for at finde ud af hvor slemme kl.1 baner er :mrgreen:

 

Ihhh altså! Ville ellers godt ha hængt lidt ud med dig :-) Jeg har ikke fri om fredagen så der kan jeg ikke desværre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Lørdag vil nok også være den mest optimale dag for mig.. Hvis jeg har bil.. Hmm hov.. min far skal da vist rejse den dag.. så har jeg bil.. alt efter hvornår han skal til lufthavnen

 

 

:ivrig:sejt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Border Collie Classic.

 

Så vidt jeg har forstået er det EM i agility for border collier. Der er så også rally-, LP- og dogdancing-konkurrencer.

 

Ku godt være at man så skulle kigge forbi om søndagen hvis det er der der er htm... synes bare slet ikke at jeg kunne se det på programmet da jeg var inde og kigge på FB. men det er så for alle racer kan jeg regne ud ik?

 

Er det så kun ag der er for bc'er? Resten er for alle racer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ku godt være at man så skulle kigge forbi om søndagen hvis det er der der er htm... synes bare slet ikke at jeg kunne se det på programmet da jeg var inde og kigge på FB. men det er så for alle racer kan jeg regne ud ik?

 

Er det så kun ag der er for bc'er? Resten er for alle racer?

 

Det står i programmet på hjemmesiden. :blink:

 

Agility er i hvert fald kun for bordere, og vist nok også LP. Dogdancing og vist også rally er for alle racer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det står i programmet på hjemmesiden. :blink:

 

Agility er i hvert fald kun for bordere, og vist nok også LP. Dogdancing og vist også rally er for alle racer.

 

Super - Takker:5up:

 

ej så bør jeg komme og heppe på jer om søndagen istedet for at komme om lørdagen.. Hmmm. må lige se om det passer bedre ind i kalenderen..

 

Det er jo heldigvis ikke så langt væk igen... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...