Hop til indhold

Hej


Dorte
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen,

 

Jeg hedder Dorte og er kommende hundeejer. Den 2. august flytter Liva ind. Liva er 3/4 golden retriever og 1/4 lys labrador = jeg vælger bare at kalde hende en retriever :-)

 

Jeg har allerede to hankatte (Balou og Baghera), som jeg håber (og tror på) vil acceptere Liva uden de helt store problemer.

 

Jeg er ikke den store debatør, men har da fundet ud af, at der er en masse gode tips og råd at finde her på Hunde-Forum.

 

Jeg har et enkelt godt billede af Liva (som 6 uger gammel), som burde ligge i mit album. Jeg skal besøge hende igen i morgen lørdag.

 

Dorte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Hej Dorte og velkommen herind :vinke:

 

Da jeg startede med debatten (en anden godt nok) der troede jeg også jeg bare skulle ind og kigge lidt, men inden jeg fik set mig om, så deltog jeg lystigt i debatterne, så hvem ved, måske du også snart gør det ;-)

 

Jeg glæder mig til at høre og se mere til Liva, som jeg håber du vil dele med os her på debatten. :5up:

 

Jeg lægger lige billedet ind her, det er lidt nemmere end, at man skal søge i albums :-)

 

Og tillykke med hende, hun ser skøn ud.

 

 

dorte-albums-liva-picture1973-att00019.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen.

 

Nu er der kun 3 arbejdsdage tilbage inden ferie (eller barsel som mine kolleger er begyndt at tale kalde det :blink:)

 

Prøver lige at vedhæfte et par billeder fra sidste besøg hos Liva. Jeg var ude med et tæppe, som hun så kan få med hjem, når jeg henter hende. Det er hende, der "ligger" øverst.

 

[ATTACH]1608[/ATTACH]

 

[ATTACH]1609[/ATTACH]

Redigeret af Dorte
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...