Hop til indhold

Så kom hun hjem...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Må bare lige prale af min super hvalp, som tager alting oppefra og ned... Som ikke har sagt "piv jeg savner min mor" en eneste gang, som spiser, leger, drikker og hygger med sin storesøster, med kusine ella og med mig, som ikke har haft et eneste uheld på gulvet og ikke har bidt noget i stykker (endnu :mrgreen: )

:-D

 

Mon egentlig ikke at hvalpe der kommer i nyt hjem hvor der i forvejen er hund(e) er mindre tilbøjelig til at savne mor og resten af kuldet ?

 

Bare noget jeg kom til at tænke på ... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Må bare lige prale af min super hvalp, som tager alting oppefra og ned... Som ikke har sagt "piv jeg savner min mor" en eneste gang, som spiser, leger, drikker og hygger med sin storesøster, med kusine ella og med mig, som ikke har haft et eneste uheld på gulvet og ikke har bidt noget i stykker (endnu :mrgreen: )

:-D

 

Mon egentlig ikke at hvalpe der kommer i nyt hjem hvor der i forvejen er hund(e) er mindre tilbøjelig til at savne mor og resten af kuldet ?

 

Bare noget jeg kom til at tænke på ... :genert:

 

Det gør det i hvert fald noget nemmere - synes jeg.

 

Her har Maggie også bare faldet til stort set med det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Må vi ikke høre mere om Johna?

 

Vi kan jo allesammen se, at hun snart ligner en voksen pige. Men vi hører ikke nok om hende :lun::engel:

 

Sjovt du lige hiver denne tråd frem idag. Går nemlig med en skummel plan om at filme lidt træning med hende... men er på job lige nu, så det må vente... Men jo, jeg skal nok lave en lille opdatering på madammen - som snart er 6 måneder :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt du lige hiver denne tråd frem idag. Går nemlig med en skummel plan om at filme lidt træning med hende... men er på job lige nu, så det må vente... Men jo, jeg skal nok lave en lille opdatering på madammen - som snart er 6 måneder :shock:

 

Jeg har tænkt på det flere gange, men ikke fået det gjort før nu :engel: Vi kan jo ikke have, at vi intet aner om de dejlige hunde, der er nye familiemedlemmer herinde :cool:

 

Vil glæde mig, tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...