Hop til indhold

Så kom hun hjem...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Så er Johna hjemme :hjerte:

 

Hun har taget alting i stiv pote uden et piv... Karla er ikke imponeret ig vil gerne vide hvornår den grimme lille klump bliver hentet... Men udover lidt brummen når Johna kommer for tæt på, så ignorer hun hende mest af alt...

 

Johna ville ellers virkelig gerne sove sammen med hende, men det tager vist lidt tid inden vi er klar til det...;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Årh glæder mig til at følge hende :klap:

 

hehe Carla skal nok blive god igen, Kiki var noget forvirret da jeg kom hjem med koda dengang og hun ignorerede ham stortset i 14 dage hun gad ikke spilde sin tid på det lille grimme væsen, men så kom det så småt at når jeg var ude af syne så ku hun godt lege med ham lidt og nu hygger de da for det meste :engel:

 

Så kom Kaos ja så tror jeg kiki overvejde at flytte hjemmefra, men det er dog blevet ved tanken for hun fylder stadig i vores seng :mrgreen:

 

tillykke med hende og klø lige carla for mig hun skal bare vide hvor glad hun ender med at blive for den lille ny :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft en fin nat, været oppe og tisse en enkelt gang... Morgentisning gik fint og Karla var henne og dutte næse med hende :lun:

 

Nu har vi været nede og skide og Johna forsøgte at lege med karla... Karla sagde nej men uden at brumme.... Min dygtige store pige :hjerte:

 

Så ingen tisseuheld og damen er bare fuld af gåpåmod og tydeligvis fuld af glæde over karla, som hun gerne følger rundt i forsøg på at snakke med hende...

 

De skal nok blive fine venner med tiden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft en fin nat, været oppe og tisse en enkelt gang... Morgentisning gik fint og Karla var henne og dutte næse med hende :lun:

 

Nu har vi været nede og skide og Johna forsøgte at lege med karla... Karla sagde nej men uden at brumme.... Min dygtige store pige :hjerte:

 

Så ingen tisseuheld og damen er bare fuld af gåpåmod og tydeligvis fuld af glæde over karla, som hun gerne følger rundt i forsøg på at snakke med hende...

 

De skal nok blive fine venner med tiden...

 

Tillykke med hende.

 

Det skal nok komme med hende og Karla. Det tog lige Liva en dags tid, men så blev der også givet los, og nu leger de som om de aldrig har gjort andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...