Hop til indhold

træne nyt navn?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Jeg tænker på den bla-bla tråd hvor der igår blev omtalt en meget sød hund fra århus, men som havde et navn der ikke rigtigt duede :-D

Jeg ved sleeeeet ikke hvad du tænker på:oops:

 

Nå Ok, det var egentligt meningen det ikke lige skulle være officielt, men jeg har altså kigget på Krølle i dag, og han tiltaler mig meget. Nu skal jeg sove på det, og så skal Jan og Groa med der ud sammen med vores hundetræner.

Vi har et andet navn til ham hvis vi tager ham med hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved sleeeeet ikke hvad du tænker på:oops:

 

Nå Ok, det var egentligt meningen det ikke lige skulle være officielt, men jeg har altså kigget på Krølle i dag, og han tiltaler mig meget. Nu skal jeg sove på det, og så skal Jan og Groa med der ud sammen med vores hundetræner.

Vi har et andet navn til ham hvis vi tager ham med hjem.

 

:-D Ihh hvor HAR jeg glæder mig til du gjorde det mere officielt så jeg kan juble i flok! :lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Jeg ved sleeeeet ikke hvad du tænker på:oops:

 

Nå Ok, det var egentligt meningen det ikke lige skulle være officielt, men jeg har altså kigget på Krølle i dag, og han tiltaler mig meget. Nu skal jeg sove på det, og så skal Jan og Groa med der ud sammen med vores hundetræner.

Vi har et andet navn til ham hvis vi tager ham med hjem.

 

men jeg har da ikke sagt noget :confused: Jeg har da bare spurgt lidt :engel:

 

God tur til jer alle :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Du misforstår, hænger dig ikke ud for noget:-)

 

Nej - nej, bare rolig - jeg har ikke misforstået :-D Jeg læste intet negativt nogen steder :-D

 

Du kommer nok med resultatet af jeres tur senere :mrgreen: Eller har I allerede været afsted hele flokken?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Nå, men lige for at vende tilbage til emnet, så skal man gøre lige som hvis man lærer hunden at sidde, dæk, eller andet?

 

Det ville jeg nok gøre.

 

Desuden syntes jeg min hund kommer/reagere uanset hvad jeg kalder den :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Ja, men kan man forstærke på en eller anden måde. Altså sige navnet og så smide en godbid lig så snart hunden ser på en?

 

Måske en megafon? :mrgreen: Nej, undskyld... kunne ikke lade være!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det var også det jeg mente, kom bare til at skrive forstærke:oops:

Nå ja det er jo hvad der sker, så længe du ved hvad det er der skal til, så er det også lige meget, hvad man kalder det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bedste måde er at betinge navnet, som nævnt tidligere. Altså siger navnet - godbid, som når man betinger en klikker. :-)

 

Yeps, sådan ville jeg også gøre. :blink:

 

Hvad er det for en hund I skal have ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...