Hop til indhold

Til Petrine og andre klapvognsinteresserede


Dinah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den eneste ulempe er folks kommentarer og blikke, bortset fra det, så vil du ikke fortryde, det er VILDT praktisk!

 

Fx når vi nu skal til Vejen, så kan jeg shoppe igennem, mens Petrine sidder trygt og sikkert, ingen tramper på hende, ingen store hunde ånder hende i nakken og som bonus, er der lige plads til lidt ekstra shopping, når jeg ikke skal slæbe det selv!

 

Den ser rigtigt fin ud Dinah, men må tilstå, jeg synes ikke der er plads til 2-3 af mine hunde (=4-6 af dine størrelsesmæssigt)?

 

hmm:hmm: altså jeg kan snildt have 4 chier i:genert: men finder lige et par billeder fra folk som selv har uploaded billeder med deres hunde i samme vogn

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også godt om børnemodellerne, de har også nogle gode solide hjul. Jeg skal have nogen der er godt terrængående da jeg også bruger dem i skoven og andre områder med evt mudder osv.

 

Jeg har købt barnevognen af min mors veninde og klapvognen i den Blå Avis, den var lidt svær at finde da de fleste børnemodeller er sådan bygget, at barnet kigger på den som kører. Jeg ville have en hvor Zozo kunne kigge fremad med udsyn og det fandt jeg, så det er bare at lede.

 

Klapvognen er også nem at have med i bilen. :5up:

 

Jeg kiggede meget på alm klapvogne også, men endte med en "rigtig" hundeklapvogn: den har indbyggede karabinhager, kan lukkes helt med plastiknettet, der lynes op mv. Denne kan, som Sonja skrev, bruges som bur på hjul. = mit behov i mange tilfælde

Mange alm klapvogne af de lette slags, kan heller ikke lægges helt ned i ryggen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kiggede meget på alm klapvogne også, men endte med en "rigtig" hundeklapvogn: den har indbyggede karabinhager, kan lukkes helt med plastiknettet, der lynes op mv. Denne kan, som Sonja skrev, bruges som bur på hjul. = mit behov i mange tilfælde

Mange alm klapvogne af de lette slags, kan heller ikke lægges helt ned i ryggen.

 

Ja, det kan jeg sagtens forstå :cool: Det blir rigtig godt for dem også at kunne være i fred, hvis de har brug for det. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Deaværre får jeg den ikke brugt så meget:evil:, da min mand nægter den:fornaermet: så enten slæber jeg på hundene i taske eller lader dem blive hjemme, men jeg har da haft den med på fx legeplads, hvor hunde er no-go.:mrgreen: På udstillinger kommer den også til at blive brugt en masse, for der er han ikke med:slem:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Den er kommet:banan:

Bestilte en klapvogn til Charlie forleden, og den kom for 20 minutter siden, den er pakket ud, samlet og godkendt af Charlie:klap::lun:

Satte ham i den, og han lagde sig med det samme og gad ikke op igen:lol: Så kørte ham lidt rundt heroppe og det synes han var mægtigt:mrgreen:

 

Så nu er vi klar til de længere ture, hvor min arm næsten går ud af led, når jeg skal bare ham i tasken + anden taske i anden arm:banan:

 

Lidt billeder af vognen og prins Charlie i sin karet

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er kommet:banan:

Bestilte en klapvogn til Charlie forleden, og den kom for 20 minutter siden, den er pakket ud, samlet og godkendt af Charlie:klap::lun:

Satte ham i den, og han lagde sig med det samme og gad ikke op igen:lol: Så kørte ham lidt rundt heroppe og det synes han var mægtigt:mrgreen:

 

Så nu er vi klar til de længere ture, hvor min arm næsten går ud af led, når jeg skal bare ham i tasken + anden taske i anden arm:banan:

 

Lidt billeder af vognen og prins Charlie i sin karet

 

Hvor er han kær i den!! :lun:

Er sikker på han i det sidste billede siger: "nå mor, hvor skal vi hen, hva?? :slem:"

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han kær i den!! :lun:

Er sikker på han i det sidste billede siger: "nå mor, hvor skal vi hen, hva?? :slem:"

 

Hehe, ja det er jeg også ret overbevist om at han gør:mrgreen:

 

Han satte sig i hvert fald ikke frivilligt op, for at komme ud af den hehe:lol:

 

Ahr, der er bare mange ting der bliver lettere nu, og jeg skal ikke døje så meget med ledsmerter grundet overslæbning:-D

 

Ydermere, er han lidt sensitiv over for alt for mange indtryk, så han klarer max ½ times gåtur før han bliver overstimuleret og kropumulig, hvilket er synd for ham..

Når han løber frit på engen kan han længere tid, men der styrer han også tempo osv selv:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ja det er jeg også ret overbevist om at han gør:mrgreen:

 

Han satte sig i hvert fald ikke frivilligt op, for at komme ud af den hehe:lol:

 

Ahr, der er bare mange ting der bliver lettere nu, og jeg skal ikke døje så meget med ledsmerter grundet overslæbning:-D

 

Ydermere, er han lidt sensitiv over for alt for mange indtryk, så han klarer max ½ times gåtur før han bliver overstimuleret og kropumulig, hvilket er synd for ham..

Når han løber frit på engen kan han længere tid, men der styrer han også tempo osv selv:-)

 

Aj hvor dejligt. Så kan han blive kørt hen til den gode eng og andre lækre steder :5up: Så han får det bedste ud af turen og du får ikke ondt! Den eneste ulempe er folks dumme kommentarer du nok ikke slipper helt for :stupid:

 

Det blir Lumi også :slem: Men det er nok mest fordi jeg ikke gider at gå med hende på gaden hen til parkerne...så er det nemmere bare lige at lade hende sidde på crosseren hen til der hvor hun kan løbe løs og lege :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj hvor dejligt. Så kan han blive kørt hen til den gode eng og andre lækre steder :5up: Så han får det bedste ud af turen og du får ikke ondt! Den eneste ulempe er folks dumme kommentarer du nok ikke slipper helt for :stupid:

 

Det blir Lumi også :slem: Men det er nok mest fordi jeg ikke gider at gå med hende på gaden hen til parkerne...så er det nemmere bare lige at lade hende sidde på crosseren hen til der hvor hun kan løbe løs og lege :-D

 

Ja dumme bemærkninger skal jeg nok få mange af, men det er skide praktisk for både Charlie og mig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan: du gjorde det:banan::banan:

 

Det er fed ik?

 

Desværre får jeg ikke brugt min så meget, da min mand ikke vil med, hvis jeg har den med - så hellere at konen forslæber sig og gigtsmerter tager til:roll: eller lade hundene blive hjemme fra en god oplevelse:roll:

 

Typisk mænd! Godt jeg single på det punkt:slem:

 

Det virkelig lækkert!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...