Hop til indhold

Nana efter sterilisation.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Kan det virkelig passe, at jeg allerede kan spore en forandring i Nana?

 

Det er kun 5 uger siden i morgen.

 

 

 

Vi var til vores første ag træning, efter sommerferien, her i aften og hold da op hvor var hun forandret :shock:

ALLE kommenterede det :-D

Hun løb simpelthen så stærkt, som hun ikke har gjort længe :klap:

Selv springene, som hun før synes var kedelige, spurtede hun over :vinder:

 

Jeg skal vist til at løbetræne, hvis det her forsætter - jeg var helt færdig efter hver runde :mrgreen:

 

 

Her lige et billede, som dygtige Jeanette tog sidste år:

 

0907_2847.jpg

Nana spring.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Herligt! Jeg synes også der var effekt efter meget kort tid.

 

Bastarden blev steriliseret midt i en løbetid og effekten var meget klar, hun gik fra ekstremt-han-interesseret til fokuseret på et par dage.

 

Håber Nana kan været et godt eksempel 'mod' dem, der påstår sterilisering = passiv og doven hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Herligt! Jeg synes også der var effekt efter meget kort tid.

 

Bastarden blev steriliseret midt i en løbetid og effekten var meget klar, hun gik fra ekstremt-han-interesseret til fokuseret på et par dage.

 

Håber Nana kan været et godt eksempel 'mod' dem, der påstår sterilisering = passiv og doven hund.

 

 

Jeg håber virkelig at det forholder sig sådan :x:

Hun er blevet så "stabil" i hverdagen, sådan, hvad skal jeg sige :hmm:.........glad, legesyg, frisk. Som en almindelig 2.5 årig :-D

 

Jeg har sådan, oven i mit hoved, tænkt at det er nok er noget jeg bilder mig ind - forandringerne kan da ikke ske så hurtigt, men..............det kan de altså :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber virkelig at det forholder sig sådan :x:

Hun er blevet så "stabil" i hverdagen, sådan, hvad skal jeg sige :hmm:.........glad, legesyg, frisk. Som en almindelig 2.5 årig :-D

 

Jeg har sådan, oven i mit hoved, tænkt at det er nok er noget jeg bilder mig ind - forandringerne kan da ikke ske så hurtigt, men..............det kan de altså :-D

 

Nøjagtig det samme oplevede jeg altså og undrede mig så bagefter over at det kom sådan bag på mig, at jeg åbenbart ikke har villet tro på at netop de fleste siger at hunden bliver som en hvalp igen;-)

 

Men hvor er det dejligt for Nanna.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi igen været til agility og det gik endnu bedre end sidste gang :banan:

 

Vi skulle træne slalom og selvom vi ikke har trænet det længe, var hun bare så go' :klap:. Hun missede ikke en eneste indgang :5up:

 

Hun drønede derud af på de andre forhindringer og var frisk lige til det sidste.

 

Jubiiiiiiiii - jeg har fået min dejlige hund tilbage :lun:

 

Tænk at der "bare" skulle en sterilisation til :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi igen været til ag træning.

 

I søndags havde vi ekstra træning.

Det var meningen at vi skulle have trænet i 3 timer, men efter 2 var samtlige hunde helt flade - det var nu også meget varmt.

 

Nana var mere død i det end hun har været længe, men jeg klaptorsk havde jo liiiiige glemt, hvad jeg havde lært af Johanna på et kursus før sommerferien - brug legetøj og ikke godbidder og hvad brugte jeg af gammel vane..........godbidder :stupid:

Ved sidste træningspassage tog jeg legetøjet frem og så kom der noget mere fut i hende, men hun var alligevel træt og varm, så vi sluttede :lun:

 

 

Her til aften var jeg så spændt på om hun var faldet tilbage i sit gamle mønster eller om det var fordi jeg havde kørt på godbidder i søndags.

 

Mine bange anelser blev gjort total til skamme :mrgreen:

Hun var vildere end hun nogen sinde har været - hoppede op ad mig ( gør hun ellers meget sjældent), bed mig i ærmet og i armen (har et tydeligt mærke :lol:) for rundt og legede vildt, da vi varmede op - smed sig på ryggen og nappede mig i hænderne :shock:

Min træner Maj-Brit stod bare og gloede på hende med et forundrende udtryk :lol:

 

Selve timen gik super godt og jeg fik pulsen godt og grundigt op :banan:

Og så har jeg fået lov til at bruge blind crosses, i stedet for at tage imod - jeg komme nemlig hele tiden til at bruge dem :oops:

Maj-Brit gav mig ret i at det holder Nana bedre i gang, når jeg bruger blind crosses og jeg synes det er nemmere og hurtigere :-D

Vi fik også trænet en del "krog" i dag og det er udfordrende med de skarpe vendinger - love it :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi igen været til agility og det gik endnu bedre end sidste gang :banan:

 

Vi skulle træne slalom og selvom vi ikke har trænet det længe, var hun bare så go' :klap:. Hun missede ikke en eneste indgang :5up:

 

Hun drønede derud af på de andre forhindringer og var frisk lige til det sidste.

 

Jubiiiiiiiii - jeg har fået min dejlige hund tilbage :lun:

 

Tænk at der "bare" skulle en sterilisation til :-D

Hvor er det bare SKØNT! :5up: :banan: :klap: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...