Hop til indhold

Ikke længere mod.


Imba
 Share

Recommended Posts

Da tråden "moderatorrolle søsat" er låst, kan jeg ikke skrive det i den.

 

Men jeg ønsker ikke længere at være moderator på HF, og "sagde op" i går. Har fået grønt lys fra admin til at offentliggøre det. Håber I kan se mig uden hatten engang, for jeg kommer ikke sådan liiige til at forsvinde fra HF :blink:

 

Hilsen en nu helt almindelig uhæmmet Imba :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg godt nok ked af at høre. :cry:

 

Det skal jo ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke er den store tilhænger af moderatorer (ihvertfald ikke som de blev fundet til HF) :roll: men med fare for at fornærme de andre, så har du været den jeg har fornemmet har været mest neutral og du har heller aldrig bare trukket: "fordi jeg siger det" - kortet op ad lommen. Jeg er ihvertfald aldrig stødt på det.

 

HF er blevet forringet af at du går, det er helt sikkert, men tak for indsatsen,... når det nu åbenbart ikke kan være anderledes. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Det er jeg godt nok ked af at høre. :cry:

 

Det skal jo ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke er den store tilhænger af moderatorer (ihvertfald ikke som de blev fundet til HF) :roll: men med fare for at fornærme de andre, så har du været den jeg har fornemmet har været mest neutral og du har heller aldrig bare trukket: "fordi jeg siger det" - kortet op ad lommen. Jeg er ihvertfald aldrig stødt på det.

 

HF er blevet forringet af at du går, det er helt sikkert, men tak for indsatsen,... når det nu åbenbart ikke kan være anderledes. :fornaermet:

 

Ja, jeg maa sige jeg er helt enig i det ovenstaaende, men kan nu sagtens forstaa dit valg og vil iovrigt tilfoje det er dejligt der i det hele taget er nogen der vil tage posten som moderator, for de er uundvaerlige, om man er uenige eller ej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...