Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Aj, hvor overraskende, den ser nemlig ret flot ud synes jeg :-) måske det så er den farve jeg skal vælge til Duffy :engel:

 

Ja, det kan godt være den vil understrege hendes farve (som jeg i øvrigt synes er utrolig FLOT!!! Jeg er også så vild med den ''maske'' hun har:lun:). Men det er jo en meget VARM farve. Duffys farve er vel nærmest det kan kalder ''kold''? Derfor tror jeg måske rød vil være ENDNU flottere. :hjerte::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kan godt være den vil understrege hendes farve (som jeg i øvrigt synes er utrolig FLOT!!! Jeg er også så vild med den ''maske'' hun har:lun:). Men det er jo en meget VARM farve. Duffys farve er vel nærmest det kan kalder ''kold''? Derfor tror jeg måske rød vil være ENDNU flottere. :hjerte::hmm:

 

Tak, er lidt i tvivl om du komplementerer Smilla eller Duffy, men hvis det er Duffy så takker jeg for de søde ord :lol: Ja tror måske du har ret :-D Måske jeg bare skal vælge den røde som også var min første indskydelse :blink:

 

Oh my god, tænk sig at jeg kan have så svært ved at vælge dækken til Duffy :stupid: Bruger meget mere tid på det end hvilken vinterjakke jeg selv skal have i år :lol:

 

Forresten lige til jer andre som var med til træf, vi er enige om, at str. 36 som Ronja bruger, var for stort til Duffy ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, er lidt i tvivl om du komplementerer Smilla eller Duffy, men hvis det er Duffy så takker jeg for de søde ord :lol: Ja tror måske du har ret :-D Måske jeg bare skal vælge den røde som også var min første indskydelse :blink:

 

Oh my god, tænk sig at jeg kan have så svært ved at vælge dækken til Duffy :stupid: Bruger meget mere tid på det end hvilken vinterjakke jeg selv skal have i år :lol:

 

Forresten lige til jer andre som var med til træf, vi er enige om, at str. 36 som Ronja bruger, var for stort til Duffy ikke?

 

Jo. En størrelse mindre til passe fint :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, er lidt i tvivl om du komplementerer Smilla eller Duffy, men hvis det er Duffy så takker jeg for de søde ord :lol: Ja tror måske du har ret :-D Måske jeg bare skal vælge den røde som også var min første indskydelse :blink:

 

Oh my god, tænk sig at jeg kan have så svært ved at vælge dækken til Duffy :stupid: Bruger meget mere tid på det end hvilken vinterjakke jeg selv skal have i år :lol:

 

Forresten lige til jer andre som var med til træf, vi er enige om, at str. 36 som Ronja bruger, var for stort til Duffy ikke?

 

Altså jeg er lidt i tvivl, jeg sys nemlig det så fint ud, men jeg vil jo os gerne ha det er langt nok, lissom på frksmillas billede :vedikke: Den var hvert fald for lille til Molly selvom Lise siger den passede :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, er lidt i tvivl om du komplementerer Smilla eller Duffy, men hvis det er Duffy så takker jeg for de søde ord :lol: Ja tror måske du har ret :-D Måske jeg bare skal vælge den røde som også var min første indskydelse :blink:

 

Oh my god, tænk sig at jeg kan have så svært ved at vælge dækken til Duffy :stupid: Bruger meget mere tid på det end hvilken vinterjakke jeg selv skal have i år :lol:

 

Forresten lige til jer andre som var med til træf, vi er enige om, at str. 36 som Ronja bruger, var for stort til Duffy ikke?

 

Jo, det var sandelig et komplement til Duffy. (Bliver lidt distræt, når tv eller radio kører, så får jeg ikke altid formuleret mig så godt).:lol:

 

Hvilken farve er hun?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det var sandelig et komplement til Duffy. (Bliver lidt distræt, når tv eller radio kører, så får jeg ikke altid formuleret mig så godt).:lol:

 

Hvilken farve er hun?

 

Hehe, det kender jeg godt :blink: Den officielle farve hedder sort/sølv -hun er sort med hvidt i ansigtet, bryst og poter :-D Rød og sort er jo altid pænt sammen, så det bliver nok den røde jeg vælger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det kender jeg godt :blink: Den officielle farve hedder sort/sølv -hun er sort med hvidt i ansigtet, bryst og poter :-D Rød og sort er jo altid pænt sammen, så det bliver nok den røde jeg vælger...

 

Synes det er så sødt hun er sort om munden. Jeg er vist ret vild med hende. :lun: Rød med sort/ sølv er super delicious. :hjerte: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er så sødt hun er sort om munden. Jeg er vist ret vild med hende. :lun: Rød med sort/ sølv er super delicious. :hjerte: :5up:

 

Taak :kys:Synes i øvrigt at det er alt for lidt billeder du poster af Smilla, det må du godt gøre lidt mere i :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer der et billede. :-D

 

Tror også du skal tage den et nummer større. For som du kan se er Smillas god lang og stadig ''smal'' foran, så jeg tror ikke det bliver et problem med at den bliver for stor i 27. :-)

 

Ja, det er en vildt lækker kvalitet og god pasform.

 

Hvad str. er smillas? :hmm: hvor lang er hun? og hvad koster den? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er heller ikke så god til at følge med i billedtråden. Det skyldes simpelthen at computeren er indstillet sådan at den ikke viser billederne direkte, men bare sætter et link ind som man skal klikke på. Begrebet hedder sikkert noget fint - og jeg er ikke klog nok til at ændre det. Så derfor er jeg gået lidt død i den tråd. Men savner også jeres billeder. :megaked:Må lige spørge gemalen.

 

Edit: Kæresten ved ikke hvordan. Vi har nyeste windows, nogen der kan hjælpe?:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er heller ikke så god til at følge med i billedtråden. Det skyldes simpelthen at computeren er indstillet sådan at den ikke viser billederne direkte, men bare sætter et link ind som man skal klikke på. Begrebet hedder sikkert noget fint - og jeg er ikke klog nok til at ændre det. Så derfor er jeg gået lidt død i den tråd. Men savner også jeres billeder. :megaked:Må lige spørge gemalen.

 

Edit: Kæresten ved ikke hvordan. Vi har nyeste windows, nogen der kan hjælpe?:oops:

 

Aj, hvor surt at du ikke kan følge med i billedetråden... Hmm det lyder mystisk, men der er garanteret nogen som kan svare på det herinde, måske du kan oprette en tråd om emnet? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan: idag kommer mine to røde hurtta-windstoppers i nummeret større - glæder mig til at se, hvordan de fitter mine kræ:lun:

 

:banan: Det er da vildt hurtig levering! Håber at de passer helt perfekt, det tror jeg de gør :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...