Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

jeg overvejer at købe et BOT Skrylle dækken...det er jo lidt pebret i prisen men kan det betale sig?? Jeg mener..er det pengene værd?? :vedikke:

 

Jeg synes det er pengene værd. Soko har et og det er det eneste dækken hun har kunnet passe, fordi der er ret god mulighed for indstilling i fronten.

 

Hun er ret smalbrystet, tyndhalset og kortbenet, så hun kommer nemt til at få forbenene ind i halsåbningen, bare ved at gå normalt, men skrylle dækkendet kan strammes meget ind i hals-bryst regionen, så det sker ikke så tit.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes det er pengene værd. Soko har et og det er det eneste dækken hun har kunnet passe, fordi der er ret god mulighed for indstilling i fronten.

 

Hun er ret smalbrystet, tyndhalset og kortbenet, så hun kommer nemt til at få forbenene ind i halsåbningen, bare ved at gå normalt, men skrylle dækkendet kan strammes meget ind i hals-bryst regionen, så det sker ikke så tit.

 

Jeg har Obtrack dækkenet og syntes det har elendig pasform! Det lukker ikke tæt ved forbenene og foran sidder det bare elendigt! :???:

 

Har det udelukkende til når det er for koldt til regndækken og for varmt til Vinterdækken. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Obtrack dækkenet og syntes det har elendig pasform! Det lukker ikke tæt ved forbenene og foran sidder det bare elendigt! :???:

 

Har det udelukkende til når det er for koldt til regndækken og for varmt til Vinterdækken. :-)

 

Ja og derfor er det en rigtig god ide at prøve dækkenet før man køber det :lol:

 

Desværre er det lidt svært at prøve BOT dækkenerne, de findes ikke i enhver hundebutik.

Jeg har købt mine hos Hestens helse og de var meget flinke til at sende frem og tilbage til jeg var tilfreds.

 

Jeg har prøvet Hurtta dækkenerne og synes de er ret lækre, de passer bare ikke til Soko, men overvejer om ikke Nanna skal have et nyt dækken snart tror hun vil være flot i rødt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og derfor er det en rigtig god ide at prøve dækkenet før man køber det :lol:

 

Desværre er det lidt svært at prøve BOT dækkenerne, de findes ikke i enhver hundebutik.

Jeg har købt mine hos Hestens helse og de var meget flinke til at sende frem og tilbage til jeg var tilfreds.

 

Jeg har prøvet Hurtta dækkenerne og synes de er ret lækre, de passer bare ikke til Soko, men overvejer om ikke Nanna skal have et nyt dækken snart tror hun vil være flot i rødt :engel:

 

Købte også hos hestens helse :engel: Men der er bare ikkeandre valgmuligheder end Obtrack hvsi man vil have et fleecedækken der dækken brystkasse og lår :blink: Så må vi bare leve med den dårlige pasform :blink:

 

Hurtta har tilgengæld perfekt pasform! :hjerte: Det er som syet til Ronja :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ret tyndt, men synes alligevel det holder hunden meget godt varm. Soko har en tyk enlaget pels uden underuld. Lidt svært at forklare, men hun har mange stive 3-4 cm lange hår og det er som om at med den tynde frakke yderst varmes hele hårlaget op af den lille hunds varme.

 

Den er rimeligt vandtæt, men da der er åbent i halsen kommer der selvfølgelig vand ind.

 

Jeg ved ikke hvor du bor, men du er velkommen til at komme forbi og rage på min.

Link til indlæg
Del på andre sites

er BOT ikke bedre end Hurtta? :oops: tænker det sidder mere til kroppen en hurtta...

 

Hvis jeg kunne give dig karma, havde du fået antikarma! :evil::fornaermet:

 

INTET er bedre end Hurtta! :fornaermet:

 

Da jeg var i praktik i Dalum dyrehandel, sagde butiksejeren at Hurtta er Roylls Roysen (staves?) inden for dækner :cool:

 

Du skal regne med at regndæknet ikke har for, og derfor sidder tættere til kroppen :5up:

 

Obtracks dækner er ikke 100% vind og vandtætte, og bør derfor ikke bruges i det vejr, som beskyttelse mod det, men som beskyttelse mod let kulde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er så forelsket i Hurtta, men det er SÅ irriterende at der ikke er d-ring i:genert:dvs ingen sele, når man har Hurrta:damn:

 

Du skal tænke på de dækner også bliver lavet til større hunde, og der fungere det koncept bare ike :genert::lol:

 

Jeg har valgt et bredt halsbånd til Ronja :5up:

 

er der ikke et hul, så selen kan være under dækkenet? overvejer seriøst et hurrta til vinter, men det er altså et ret ufravigeligt krav.

 

Nope :genert:

Jeg er 100% til seler, men har så valgt et Hurtta halsbånd (sjovt nok :mrgreen:) i stedet for, da det er bredt og derfor skåner luft-tingen :5up:

 

Ellers er jeg ret sikker på at man sagtens kan give en sele uden på! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er da håbløst! nå, så må vi holde os til buster, også lidt mere anstændige priser, men halfdans fra sidste år er allerede rimeligt laset. i øvrigt er der på alttilhundogkat stadig/igen to-for-ens-pris af busterdækkener.

 

Øv, hvis der ikke er, så kan jeg også godt opgive ideen om at købe et hurtta vinterdækken til duffy :???:

 

Det er altså muligt at give selen uden på dækkenet :genert: Eller bruge et bredt halsbånd :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså muligt at give selen uden på dækkenet :genert: Eller bruge et bredt halsbånd :genert:

 

det gør vi med halfdans regndækken, synes bare lidt, at det er noget bøvl at skulle spænde selen ind og ud osv., og så påvirker det lidt bevægelsesfriheden i dækkenet. og et bredt halsbånd ville så kræve endnu en investering, vi ejer faktisk ikke et halsbånd her i huset :oops: synes altså stadig, at det er noget af en designmangel, i busters er der en lynlås i ryggen, det er ret snedigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal tænke på de dækner også bliver lavet til større hunde, og der fungere det koncept bare ike :genert::lol:

 

Jeg har valgt et bredt halsbånd til Ronja :5up:

 

 

 

Nope :genert:

Jeg er 100% til seler, men har så valgt et Hurtta halsbånd (sjovt nok :mrgreen:) i stedet for, da det er bredt og derfor skåner luft-tingen :5up:

 

Ellers er jeg ret sikker på at man sagtens kan give en sele uden på! :5up:

 

Øv, det er jeg ret skuffet over og synes det er for dårligt i forhold til hvor dyre de er... Duffy skal have sele på, hun har et lidt sart luftrør... Jeg tror heller ikke selen kan spændes nok ud til at komme udenpå et vinterdækken... Hmm må se hvad jeg så kan finde, sidste år var jeg ikke tilfreds med busters vinterdækken...

Link til indlæg
Del på andre sites

det gør vi med halfdans regndækken, synes bare lidt, at det er noget bøvl at skulle spænde selen ind og ud osv., og så påvirker det lidt bevægelsesfriheden i dækkenet. og et bredt halsbånd ville så kræve endnu en investering, vi ejer faktisk ikke et halsbånd her i huset :oops: synes altså stadig, at det er noget af en designmangel, i busters er der en lynlås i ryggen, det er ret snedigt.

 

men busters er ikke små nok:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...