Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

Den med forben jeg har fra hurrta er denne her (som også er 100% vandtæt). Dert kan i hvert fald ikke komme sne ind under. Men hunden skal lige vænne sig til at det ikke er en ''vest''.

 

Hurtta Pro windstopper, brun.

 

Den har jeg også kigget på, men den går så ikke rigtig ned over baglårene?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

er der nogle, der kan bekræfte, at der er line-hul i bots vinterdækken? det ser umiddelbart sådan ud. og er der nogen, der har erfaring med det? kandiderer pt. alvorligt til at blive halfdans vinterdækken, det er også ret pænt, synes jeg.

 

Det er der ikke.. Hvert fald ikke i det jeg har haft til Molly. BOTs vintedækken.

 

Edit: tilgengæld har jeg haft held med at have snoren i selen alligevel:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

er der nogle, der kan bekræfte, at der er line-hul i bots vinterdækken? det ser umiddelbart sådan ud. og er der nogen, der har erfaring med det? kandiderer pt. alvorligt til at blive halfdans vinterdækken, det er også ret pænt, synes jeg.

 

Der er ikke selehul i hverken Skrylle eller det 'medicinske' dækken (det med ler-halløj, som minder om et heste dækken, kan ikke huske hvad de kalder det).

Der er halsbåndshul i det medicinske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke selehul i hverken Skrylle eller det 'medicinske' dækken (det med ler-halløj, som minder om et heste dækken, kan ikke huske hvad de kalder det).

Der er halsbåndshul i det medicinske.

 

det her?

 

file.jpg

 

umiddelbart kan det måske gå med halsbåndshul, det er alligevel det vi som regel plejer at bruge til selen.

Link til indlæg
Del på andre sites

er det varmere end skrylle? og hvor vandafvisende er det? åh, manner det er svært at vælge det rigtige!

 

Det er meget varmere end skrylle og jeg opfatter det som vandtæt.

Jeg har ikke testet det til det yderste på vandtætheden, da jeg ikke selv elsker regn, men for 1½ uge siden trænede vi et par timer i let regn og Nanna var kun våd på ben og i hovedet.

Du er velkommen til at gramse på mine dækner og Hurttas kan man købe rundt omkring i de Københavnske butikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

er det varmere end skrylle? og hvor vandafvisende er det? åh, manner det er svært at vælge det rigtige!

 

 

 

Ja det er møgsvært når der ikke er lavet flere slags med sele hul :evil:

Tror jeg vil prøve hurttas og se om det kan lade sig gøre med sele udenpå eller indeni...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er meget varmere end skrylle og jeg opfatter det som vandtæt.

Jeg har ikke testet det til det yderste på vandtætheden, da jeg ikke selv elsker regn, men for 1½ uge siden trænede vi et par timer i let regn og Nanna var kun våd på ben og i hovedet.

Du er velkommen til at gramse på mine dækner og Hurttas kan man købe rundt omkring i de Københavnske butikker.

 

det lyder som den slags vandtæthed vi har brug for. og der står halsbåndshul ved beskrivelsen, så vidt jeg kan læse, så det burde være der. ok, så er det pt. i førertrøjen, mangler så bare lige et overskud på kontoen, så skal vi helt sikkert investere i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg troede bare, at du var søndags-tvær :drille: arj, jeg er lidt enig, det sidder dog fint på halfdan, men ja, det blæser lidt op. jeg må lige høre tine, hvad hun gør, jeg kan huske, at hun har et hurtta til otto.

 

Har ikke læst hele tråden, men hørte min mening om Hurtta blev efterlyst:mrgreen:...

 

I vinter brugte jeg halsbånd til Otto, så havde ikke seleproblemet der... men kan godt se, at det er lidt noget rod. Den sele Otto har har sådan en lidt lang strop i nakken, så den kan nå ud af dækkenet..

QuickFit%20sort-p.jpg

Sikkert ikke helt optimalt, men sådan bliver det i år...

 

Havde egentlig også planer om at købe en Hurtta vinterdækken til Elly, men sådan som hun trækker i snoren, må jeg nok gå efter den mest ergonomiske løsning... evt. 2 seler... 1 til dækkenet og 1 til uden:genert: Eller måske kan man bare sætter snoren fast direkte på dækkenet:hmm:

 

Synes for øvrigt at Hurtta dækkenet er super lækkert... det eneste minus er, at der kommer sne ind i halsen... Der kommer lidt mindre sne ind, hvis man folder halskraven ned og strammer elastikken i halsen godt. - og så ville jeg ønske, at de lavede han- og hun-dækkener... Så tæverne kunne få lov til at få varmet hele maven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg set hele Lises samling af Hurtta dækner :mrgreen: Og har valgt hvilket et jeg skal have til Duffy her til vinter:

 

Det bliver windstopperen som i følge Lise (Hurtta eksperten ;-)) er ligeså varmt som vinterdæknet og dækker bedre under maven, plus at der ikke skulle sætte sig sne fast i kraven... Det skulle også både være vand og vindtæt :-D

 

Sådan ser det ud:

windstopperfleece.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har mistet overblikket, er det kun buster som har dækkener med åbning til sele?

 

Edit: Er lige begyndt at google og har bla. fundet det her: Hundedækken med indbygget sele Nogen der kender det? Ved bare ikke om det er varmt nok...

 

Jeg kiggede på det til mine, men det er for stort:evil:men jeg havde købet det, hvis det havde passet:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal I ud og afprøve dem så? :-D Hvis ja, gider du at tjekke om hurtta windstopperen er der?

 

Er virkelig snart træt af dem derude..

 

Ringede derud og spurgte om de havde fået back on track og hurtta hjem, ja det havde de. Kører derud, så har de fået hurttas regndækken hjem og vintedækkenet, men ikke i den str jeg spurgte på :stupid:

 

Ejmen de andre kommer jo først hjem til efteråret, hvorfor dælan sagde du så ikke lige det da jeg ringede :evil: Gider hvert fald ikke købe derude, nu ved jeg jo hvad str Molly skal have, så vil lige lede lidt på nettet. Kan bare ikke helt beslutte mig for om hun skal have regndækkenet og windstopperen eller kun regndækken og så et bot, eller windstopperen og bot :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede først et skryll i 2 størrelser, det første var for lille over Misjas brystkasse og det andet druknede hun nærmest i, så gik jeg videre til Hurrta og der er jeg blevet :klap: Jeg valgte så at købe et der egentlig er lidt for stort så hun beholder hendes bevægelses frihed...

 

Busters vandt vi et i men igen var hendes brystkasse alt for stor, så det fik en hjemløs med hund, så gik det da ikke til spilde :-D

 

Jeg drømmer om en nøgenhund, for så kan jeg købe løs af fede dækkner hos Hurrta :mrsgreen::engel:

 

Men ja, der måtte gerne være et hul til selen, så ville det være helt perfekt ;-)

 

Det første er skryll der sad så tæt at det hæmmede hende, det andet er hendes lidt for store med perfekte Hurtta:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er virkelig snart træt af dem derude..

 

Ringede derud og spurgte om de havde fået back on track og hurtta hjem, ja det havde de. Kører derud, så har de fået hurttas regndækken hjem og vintedækkenet, men ikke i den str jeg spurgte på :stupid:

 

Ejmen de andre kommer jo først hjem til efteråret, hvorfor dælan sagde du så ikke lige det da jeg ringede :evil: Gider hvert fald ikke købe derude, nu ved jeg jo hvad str Molly skal have, så vil lige lede lidt på nettet. Kan bare ikke helt beslutte mig for om hun skal have regndækkenet og windstopperen eller kun regndækken og så et bot, eller windstopperen og bot :vedikke:

 

Arg, det var da også irriterende! Jeg tænker også bare at bestille det over nettet til Duffy, for er næsten sikker på at hun skal have en str. mindre end Ronjas..

 

Ih ja, det er ikke nemt at bestemme sig, hvorfor er de også så dyre at man ikke bare kan købe dem alle :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arg, det var da også irriterende! Jeg tænker også bare at bestille det over nettet til Duffy, for er næsten sikker på at hun skal have en str. mindre end Ronjas..

 

Ih ja, det er ikke nemt at bestemme sig, hvorfor er de også så dyre at man ikke bare kan købe dem alle :blink:

 

 

Vil lige anbefale du måler ryglængde før de bestiller :engel: Så kan du altid tjekke op om en str mindre passer bedre :engel:

 

Og så vil jeg anbefale Mypets.dk til alle der vil købe Hurtta :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige anbefale du måler ryglængde før de bestiller :engel: Så kan du altid tjekke op om en str mindre passer bedre :engel:

 

Og så vil jeg anbefale Mypets.dk til alle der vil købe Hurtta :engel:

 

altså LISE:evil::evil::evil: Jeg vil dælme håbe for dig, at der kan være sele under og at den er som en drøm:fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...