Hop til indhold

Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Cimba er nu godt nok en jack russel, Scott har tidligere løbet med en westi, men løber nu med Cimba, så ingen westier til DM

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 950
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stort tillykke. :5up: Var det fejlfri løb, så det blev til nogle pinde? Er I så ikke ved at rykke op? :-D

 

Der står jo tre fejlfrie løb :blink:

 

Men var det indenfor banetiden? Har set en suveræn coton spurte fejlfrit og så var banetiden helt afsindigt lav og han gik glip af sin pind!

 

Jeg tror slet ikke, at Karla KAN løbe over banetiden. :mrgreen:

 

Hahaha, ja mine 3 fejlfri løb var fejlfri Sonja :mrgreen:

 

og til Petrine: eftersom jeg vandt de to af dem, så satte Karla jo ligesom banetiden ;-) hvilket i Sp2 gjorde, at ingen andre var fejlfri... Spå var også indenfor banetid.... En 3 pl og vores 5 udtag i spring.... Gid man kunne bytte indbyrdes :hmm: så en pind i ag og en pind i sp2

 

Og jo Karla har faktisk fået tidsfejl en enkelt gang så vidt jeg husker... På en spå bane der var ret handlertung - vundet af sindssygt hurtige marianne blom og zippo

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde bagt kage til LilleLouie, men har åbenbart taget den med hjem - mums!

 

Nooooooooooo! Kom først i tanke om efter du var gået, at du da vist havde sagt noget med kage :???: Æv.

 

Men så købte jeg to stykker rigtig god æblekage (og to toast...).

 

Tillykke med pindene, Amocca :klap: Så nu har I en i sp2 og to i ag1? Blæret :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nooooooooooo! Kom først i tanke om efter du var gået, at du da vist havde sagt noget med kage :???: Æv.

 

Men så købte jeg to stykker rigtig god æblekage (og to toast...).

 

Tillykke med pindene, Amocca :klap: Så nu har I en i sp2 og to i ag1? Blæret :5up:

 

Tak og ja... Og resultaterne i de to klubber følges sært nok meget godt ad :vedikke: jeg har 2 pinde i ag1 og ingen i sp2 hos dkk... På trods af at jeg løber 3 gange så mange dch stævner ca... Det er da egentlig lidt sært :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cimba er nu godt nok en jack russel, Scott har tidligere løbet med en westi, men løber nu med Cimba, så ingen westier til DM

 

Er simba ikke den der tudsegamle westie han har? Eller har jeg fået blandet ham sammen med en anden? Beaglen må vel være susanne og rocky... Eller er der andre der løber med beagle?

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis spilop & co er søde og ikke ytrer et ord om agåben må de evt. Også smage :drille:

 

Agå hvad for en

 

Er simba ikke den der tudsegamle westie han har? Eller har jeg fået blandet ham sammen med en anden? Beaglen må vel være susanne og rocky... Eller er der andre der løber med beagle?

 

Nej mon ikke det er Bonnik og Wanda. Rockie har løbet senior de sidste to år

Link til indlæg
Del på andre sites

idag var vist desværre middelmådighedens dag :rolleyes: Ikke et eneste fejlfrit løb kunne vi prale af Karla og jeg... Hunden løber ellers godt, men det var bare ikke vores dag...

 

Det startede så godt så godt. Agåben kørte bare, lige indtil forhindring nr 17 :megaked: hvor Karla drønede baglæns ud af en tunnel og hoppede op på vippen. Jeg er sikker på, at det var min egen fejl - jeg vendte fra tunnelen for hurtigt tror jeg...

 

SPÅ ok fint løb, men 5 fejl pga mig. Jeg glemte banen, men fik hende rettet på hjulet som jeg skulle. Desværre var jeg derfor voldsomt bagefter, da hun nåede slalom. Hun tog den fineste selvstændige indgang på slalom, men forstod så ikke hvor jeg var - så hun løb lige tilbage for at hente mig :mrgreen: så 5 fejl der...

 

AG1 - egentlig ok løb, indtil Karla gentog "tunnel-tricket" fra AGÅ :evil: og derefter sprang af vippen læææææænge inden den havde banket i jorden. Så 10 fejl.

 

SP2 - rigtigt godt løb - føltes det som. Men jeg fik hende presset for hårdt i en vending og sendt hende forbi en forhindring - så 5 fejl....

 

Korvis fik mine 2 ag-løb på video, de er her

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk, manden kan ikke tage med til stævner, Petrine havde en eneste tanke i hovedet 'hvor er faaaar', kiggede efter ham fra toppen af a-brættet, løb ud ved hjørnet, hvor vores stole stod, endelig fik hun spottet ham og alt håb om løb måtte droppes :evil:

 

Andet løb prøvede manden, om han var kommet ind i varmen, det var han så ikke!

 

LilleLouie var som vanligt suveræn, men detaljer fik disket Louie :???:

 

[media]

[/media]

[media]

[/media]

[media]

[/media]

Elendig kvalitet, men da vi kom hjem, skulle Petrine slappe af med lidt pipper-kigning (bemærk Bastarden, fuldstændigt upåvirket opsniffer hun lækre hønselorte i baggrunden)

 

[media]

[/media]

 

Har først fået set videoerne i dag, da netforbindelsen på Hillerød Vandrehjem mildest talt var elendig. :blink:

 

Super svenskervending, Petrinemor! :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi har jo været til stævne i dag... Og det gik jo ikke så godt... ;-)

 

Iso har desværre gennemgået en metamorfose, og er gået fra "lille, lydhøre Iso" til "Iso-kan-selv"... :damn: Vi havde ingen-som-helst-none-what-so-ever-nada kontakt i de tre første løb. Viiirkelig træls!!! Hun ænser mig overhoved ikke på banen!

 

I det 4. løb er der så pludselig kontakt - men så går klappen ned for mig et stykke ind i banen, og jeg kan så bare løbe ud med endnu en disk i røven... :stupid:

 

Iso kører helt vildt meget op udenfor banen, medens vi står og venter på vores tur. Men hun ta'r godbidder, og kan sagtens arbejde (lineføring, stillingsskift m.m.) så det er ikke stress som sådan. Hun er bare PÅ, og tænder helt vildt.

 

Jeg håber virkelig det er noget overgående, sådan er hun jo ikke til træning, så jeg tror det er noget med de lange baner der gør at hun bli'r til et barn i en slikbutik... Jeg kan jo ikke gøre så meget andet end at ta' hende ud når det er for grelt, og i klasseløbene kan jeg jo rette tingene.

 

Nu har vi kun ét enkelt stævne tilbage før næste forår (Vejle næste søndag), og det ville da være lidt rart hvis hun var bare lidt mere kontaktbar på banen dér...

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Har tænkt mig at melde mig og Nana til vores første stævne på Bartahus her i november :-D

Prøvede at lokke de andre fra mit ag hold med, men de er usikre på slalom ( de har heller ikke trænet 2x2 :mrgreen:)

Så var det at vores træner sagde at der vist ikke var slalom og vippe til DGI's arrangementer - er det rigtigt?

 

Nej, det er ikke korrekt (undtagen i Jylland, vist ;-)). På Sjælland kan du være heldig, at der ikke er vippe og slalom i begynderklassen, men tit er der. Jeg har været til Barthahus-stævnet de sidste to år, og begge år var der vippe og slalom med i begynderklassen (første år var Tyson og jeg helt grønne og kunne hverken vippe eller slalom og blev derfor disket - men blev til gengæld nr. 3 i for sjov konkurrencen :blink:).

 

Vi er garanteret nogle stykker fra DAF, der skal med, så du kan mænge dig med os, hvis du ikke får lokket nogle med fra din egen klub. :mrgreen:

 

Bare forbered dig på, at der er ISKOLDT i ridehallen. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er ikke korrekt (undtagen i Jylland, vist ;-)). På Sjælland kan du være heldig, at der ikke er vippe og slalom i begynderklassen, men tit er der. Jeg har været til Barthahus-stævnet de sidste to år, og begge år var der vippe og slalom med i begynderklassen (første år var Tyson og jeg helt grønne og kunne hverken vippe eller slalom og blev derfor disket - men blev til gengæld nr. 3 i for sjov konkurrencen :blink:).

 

Vi er garanteret nogle stykker fra DAF, der skal med, så du kan mænge dig med os, hvis du ikke får lokket nogle med fra din egen klub. :mrgreen:

 

Bare forbered dig på, at der er ISKOLDT i ridehallen. :shock:

 

Jamen, jeg vil rigtig gerne mænge mig med jer - for det kan være at jeg bliver den eneste der komme fra vores klub, når nu der kan være både vippe og slalom :lol:

 

Da jeg besøgte Lonny sidste søndag, fik jeg hendes vippe og jeg har slalom pinde, så jeg kan sagtens øve mig :mrgreen:

 

Ja, der er ret koldt i et ridehus - ved det fra vores vintertræning :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, havde ikke set dit spørgsmål. Jeg tror, at man skal være fra en DGI-klub, men inden for DGI kan alle vist melde sig til. :-)

 

 

Hm vi er nogle gange med Viborg klubben til DGI turneringer hvoir 3 klubber dyster mod hinanden, mon jeg så er medlem af en DGI-klub :vedikke:

 

 

betaler i hvert fald ikke kontogent til en særskilt klub...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hm vi er nogle gange med Viborg klubben til DGI turneringer hvoir 3 klubber dyster mod hinanden, mon jeg så er medlem af en DGI-klub :vedikke:

 

 

betaler i hvert fald ikke kontogent til en særskilt klub...

 

Jo, det lyder til, at I er en DGI-klub. :-)

 

Måske kunne det være godt for Tacco med sådan et indendørs stævne? Banen er jo lukket af til tre sider, så der er ikke så mange spændende ting at løbe ud til. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...