Hop til indhold

Hurtta pro vs. lifeguard?


Tonks
 Share

Recommended Posts

tror det snyder. Jeg har stået med dem begge uden dog at have dem på samme tid, men de virkede helt ens.

 

Har dog så hørt flere beklage sig over at lifeguard falmer ret hurtig:genert:

 

ej øv ser den så helt slidt og falmet ud? :???:

 

 

Øhm er forskellen ikke bare farverne?:genert:

 

Synes bare lifeguard ser mere slank og ud og som om den er strukket mere :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har dog så hørt flere beklage sig over at lifeguard falmer ret hurtig:genert:

 

Jeps. Louie fik den orange lifeguard, da de kom frem (må vel have været sidste sommer?). Der var den totalt neon-orange. Jeg havde faktisk ikke lagt mærke til det før jeg så en ny version til en udstilling, men Louies er faktisk bare normal orange-farvet nu. Men stadig pæn :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps. Louie fik den orange lifeguard, da de kom frem (må vel have været sidste sommer?). Der var den totalt neon-orange. Jeg havde faktisk ikke lagt mærke til det før jeg så en ny version til en udstilling, men Louies er faktisk bare normal orange-farvet nu. Men stadig pæn :-D

 

Samme her Zitas den orange er også falmet en del og hun fik den altså i december - syntes ikke det helt okay når det sådan et dyrt mærke:fornaermet:

det sorte på D ringen er også slidt helt af men det måske bare Zita der slider for meget på sine ting :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

:engel:

 

Jeg har både en masse Pro seler og en enkelt Lifeguard :mrsgreen:

 

Synes ikke den pinke falmer :vedikke: Jeg bruger jo så heller ikke min hverdag, da der jo bliver skiftet mellem dem alle sammen :blink:

 

Tænker om det kan være støv på de andre? :vedikke:

 

Synes faktisk at på den model du viser billeder af (kan aldrig huske hvilket bogstav den har :damn:) at Lifeguarden er en anelse kortere :hmm: Altså sidder tættere mod forbenene. Kan godt være det bare er mig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...