Hop til indhold

SØGES: Omplacerings hund, tæve, voksen


Aslan
 Share

Recommended Posts

Tjek de forskellige specialklubbers hjemmeside - de har måske en genplaceringsliste.

 

På Beagleklubbens lige nu er der en 7 årig tæve.

 

Se her:Beagle Klubben - Opdræt/hvalpe

 

Edit: Hun er utryg ved mindre børn, så den går ikke - det så jeg ikke lige først...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad med hende her..

 

Hund: labrador/ bretonblanding

Køn: Tæve

Alder: 2 år og 5 måneder.

Freja er en glad, rar og venlig hund med stor lyst til at være aktiv, bruge næsen og færdes i vand - hun er ifølge ejer vandt til at være med i bil at gå mest løs på frie arealer med ejer, indhegnet have, være med på løbeture,kender ordene fra hundeskole, kommer ved kald,noget spændende skal dog undersøges først,dygtig til sit, kommer ikke i møbler og senge, er alene en arbejdsdag, elsker børn,er ok. andre hunde og har respekt for kat vil løbe efter fugl, vi søger en sød aktiv familie evt en jæger iblandt?

 

Kan findes på dyrenes beskyttelses hjemmeside - brande internat

 

freja_560.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med hende her..

 

Hund: labrador/ bretonblanding

Køn: Tæve

Alder: 2 år og 5 måneder.

Freja er en glad, rar og venlig hund med stor lyst til at være aktiv, bruge næsen og færdes i vand - hun er ifølge ejer vandt til at være med i bil at gå mest løs på frie arealer med ejer, indhegnet have, være med på løbeture,kender ordene fra hundeskole, kommer ved kald,noget spændende skal dog undersøges først,dygtig til sit, kommer ikke i møbler og senge, er alene en arbejdsdag, elsker børn,er ok. andre hunde og har respekt for kat vil løbe efter fugl, vi søger en sød aktiv familie evt en jæger iblandt?

 

Kan findes på dyrenes beskyttelses hjemmeside - brande internat

 

freja_560.jpg

 

Ej HUN er lækker :lun: Og faktisk heller ikke så langt fra Kleineren rent udseensmæssigt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

hov kunne ikke linke direkte :stupid: du skal vælge hvalpeliste og så salgsliste og så er det nr 2 hund

 

 

Der står

 

Sælges kun til erfarne hundefører / ejere

 

Men hvorfor det, hvis der ikke er nogle problemer med den?

 

 

Jeg ville jo nødig ende med at foreslå dem en hund, og de så kigger på den og forelsker sig i den og så ender med at få en med super mange problemer :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun::lun::lun: Åh gud hvor er hun fin!

 

Jeg akn slet ikke forestille mig min far med en mops, men så alligevel, ville den passe helt perfekt til ham :mrgreen:

 

 

Tør man godt købe en mops uden stamtavle?

Jeg har det på præcis samme måde med min far, der er jæger.. Han forguder Oskar, selvom han ikke helt vil indrømme det :mrgreen:

 

Oskar er uden stamtavle, 2 år gammel og har ikke haft racerelaterede problemer (7-9-13) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står

 

 

 

Men hvorfor det, hvis der ikke er nogle problemer med den?

 

 

Jeg ville jo nødig ende med at foreslå dem en hund, og de så kigger på den og forelsker sig i den og så ender med at få en med super mange problemer :genert:

 

ja okay jeg må indrømme at jeg tænkte mere i retning af at jeg heller ikke vil sælge skipper til nogen uden hundseerfaring selvom han ikke har nogen problemer :hmm: men du har da ret, der kunne sagtens ligge noget bag... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er da en sød én!

dejlig blandings hund sælges - Blanding - GulogGratis.dk

 

1 år og 2 måneder, og har født 9 hvalpe :shock: Hun kunne godt trænge til lidt kærlighed :cry:

Hjælp jeg søger nyt hjem!!! - Blanding - GulogGratis.dk

 

PS: Den nederste er faktisk en sag for Dyrenes Beskyttelse. Kan man godt anmelde på baggrund af en annonce i G&G? :hmm:

 

Update, nu er det gjort.

Redigeret af Umulia
Link til indlæg
Del på andre sites

Her er da en sød én!

dejlig blandings hund sælges - Blanding - GulogGratis.dk

 

1 år og 2 måneder, og har født 9 hvalpe :shock: Hun kunne godt trænge til lidt kærlighed :cry:

Hjælp jeg søger nyt hjem!!! - Blanding - GulogGratis.dk

 

PS: Den nederste er faktisk en sag for Dyrenes Beskyttelse. Kan man godt anmelde på baggrund af en annonce i G&G? :hmm:

 

Update, nu er det gjort.

Fik en klump i halsen da jeg læste den sidste. Fy for pokker!!!!! Godt du har anmeldt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Ej HUN er lækker :lun: Og faktisk heller ikke så langt fra Kleineren rent udseensmæssigt :hjerte:

 

Rigtig sund og rask udseendehund som sikkert har roven fuld af arbejdsenergi:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Men hvorfor det, hvis der ikke er nogle problemer med den?

 

Jeg ville jo nødig ende med at foreslå dem en hund, og de så kigger på den og forelsker sig i den og så ender med at få en med super mange problemer :genert:

 

 

Kan du godt køre et smut ud forbi og hilse på hende og høre hvilke problemer der kunne gemme sig :pift:

 

Om de så får mulighed for at møde hende, ud over hjemme hos os efterfølgende, det kan jeg ikke love :engel::mrgreen:

 

Men gud hvor er der afsindig mange til omplacering.

Vi sidder selv og kigger og er en gang imellem forbi Brande internat for at se om en bestemt hund vi har set på nettet kunne være noget.

Ikke nogen fuldtræffer endnu, men hold da op det er skønne hunde der ender på internat :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ang. den gd/dalmatiner bl..

Det er min venindes gamle hund. Hun købte den af opdrætter, men Diva, som hun hed oprindeligt, var ikke en hund der havde nogen begrænsninger rent motionsmæssigt. Hun havde fuld fart på konstant og da hun pludselig blev gravid (veninden altså) hvor hun ellers var erklæret ugravidbar (aaaaner ikk hvad det hedder), så blev de enige om at finde et nyt hjem til Diva.

Diva blev så købt af et barnløst lidt ældre ægtepar der i forvejen havde en bullmastif of der blev IKKE lagt skjul på, at Diva havde MEGET krudt i måsen...

 

Min veninde var grædefærdig da jeg viste hende annoncen fra Dyreværnet og har ringet derind i dag, for at fortælle dem historien. Hun har allerede fundet et nyt hjem igen :megaked: Det er åbenbart 5. hjem ialt hun er kommet til :megaked: Kan slet ikk bære det i mit hjerte, at lille Diva er blevet kastebold :megaked:

Nu har DV fået hele hendes historie hvis hun nogensinde kommer tilbage... Suk, mit hjerte bløder!! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan, ville dine forældre måske have mod på en græsk "gade"hund som har levet som familiehund i 4 år og derefter tilbragt 1 år på internat ? Hun er 5 år og har derfor aldrig levet på gaden som jeg forstår det. Hun vejer iøvrigt ca. 12kg ifølge hjemmesiden.

 

 

 

 

Beskrivelse

Ira pigen er den letteste mest milde skønne dejlige hundepige, jeg - Benedikte - længe har mødt. At nogen kunne kassere hende fatter jeg ikke.. Selv om hendes familie ikke mere ønskede hende, så ønsker hun stadig dem, og kan godt være lidt deprimeret nogen gange, og det er så sørgeligt at se hvordan hun blomstrer op og checker alle familier vi møder, hun forstår helt sikkert hvad det betyder at have en hel familie af mennesker, ikke kun et menneske som nu hos mig..

Ira kan være alene hjemme, er renlig, køre i bil, gå i snor gå løs, jagter intet, kan med katte, hunde og alle andre dyr er jeg sikker på, de interesserer hende ikke.. lyder hun perfekt, så er det fordi hun er det :)

Hun elsker at svømme, er en rigtig vandhund, så et hjem hvor man går tur på stranden og svømmer når det er varmt nok er ideel, og gerne med børn tror jeg Ira ville sige, et hjem uden andre hunde, ikke fordi hun ikke kan med andre hunde, hun ignorerer dem bare, men mennesker er hvad hun elsker og allerhelst vil være sammen med hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige snakket med min far, han tror ikke hans nyoperede hjerte kan klare at miste endnu en hund :ae:

 

Så der går jo nok lidt længere end forventet inden der kommer hund i deres hus igen, men han har lovet at ringe hvis de skal have een til, og han syntes det var en super ide med en genbrugs hund (så jeg tror på at der kommer hund igen).

 

Så nu må jeg jo bare vente (hader at vente :evil::roll::roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...