Hop til indhold

Martha har været på udstilling


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Nå så har Martha været afsted - for første gang i juniorklasse. Gik fint = fik execellent og en 4.plads:-D.

 

Martha er ved at blive en stor pige, hun er lige fyldt 9 mdr.

 

Billedet med de 3 hunde er 3 søstre sammen til konkurrence - Martha og hendes søstre var oppe mod hinanden idag. Martha tabte desværre:cry:

udstilling16-1.jpg

udstilling-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå så har Martha været afsted - for første gang i juniorklasse. Gik fint = fik execellent og en 4.plads:-D.

 

Martha er ved at blive en stor pige, hun er lige fyldt 9 mdr.

 

Billedet med de 3 hunde er 3 søstre sammen til konkurrence - Martha og hendes søstre var oppe mod hinanden idag. Martha tabte desværre:cry:

 

Hmmm... Men Martha står så fint på søskendebilledet - og har ikke halen mellem benene, som de to søstre, men logrer! Jeg havde stemt på Martha! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke:klap::banan:

 

Mastiffen er altså en imponerende og smuk hund, men jeg synes altså klart at Martha er smukkest:lun:

 

Vi synes jo også helt klart, at Martha er smukkest:lun: - tak fordi du holder med os:kys:

 

Hmmm... Men Martha står så fint på søskendebilledet - og har ikke halen mellem benene, som de to søstre, men logrer! Jeg havde stemt på Martha! :5up:

 

Ja hun står nemlig rigtig fint - af sig selv vel og mærket (jeg flytter sjældent på hendes ben). Og ja hun logrer (hun er en meget glad pige):-D - hun synes vist, at det er meget hyggeligt (specielt når hendes mor har godbider at lokke med:-D).

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke Martha! :lun:

 

Du kan altså godt være stolt af det excellent! Dommere er ikke altid lige glade for dette bånd i de unge klasser, så det er rigtig fint at få!

 

I skal nok komme langt, keep up the good work! :5up: I bliver begge kun bedre med tiden og træningen og synes da personligt, at det ser lovende ud! :-D

 

Og dejligt, at hun er så glad :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke Martha! :lun:

 

Du kan altså godt være stolt af det excellent! Dommere er ikke altid lige glade for dette bånd i de unge klasser, så det er rigtig fint at få!

 

I skal nok komme langt, keep up the good work! :5up: I bliver begge kun bedre med tiden og træningen og synes da personligt, at det ser lovende ud! :-D

 

Og dejligt, at hun er så glad :lun:

 

Tak for roserne:kys:. Vi er også stolte af excellent - havde forventet værre, så blev helt vild glad, da jeg fik et rødt bånd:-D.

 

Dejlige Martha :lun:

 

Dejligt at se at hendes hale pisker frem og tilbage - det er jo bare en stor fest for hende :klap:

 

Martha har altid en fest, når der er mennesker eller hunde, hun kan snakkes med:mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne sparke mig selv for at glemme at tage derind :stupid: - og jeg kunne sparke Dorte for ikke at minde mig om det ;-)

 

Tænk at gå glip af en mulighed for at hilse på Martha :megaked:

Men tak for billeder, og tillykke med det fine bånd :5up:

 

Vi stod faktisk også og snakkede om, du kom. Men kom fremtil at enten havde du glemt det, eller også var vejret nok for dårligt:-D

 

Dum dommer! :fornaermet:

 

Martha er da helt klart den smukkeste. :lun:

 

Dommeren var faktisk rigtig sød:-D. Hun var meget sød ved hundene, og havde kun pæne ting at sige om Martha.

 

Men ja vi andre må jo gerne være uenige med hende og synes, at Martha er smukkeste:lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi stod faktisk også og snakkede om, du kom. Men kom fremtil at enten havde du glemt det, eller også var vejret nok for dårligt:-D

 

Nej, vejret var såmænd ikke det værste, men jeg tror nok min hukommelse blev nulstillet om fredagen, da min mor blev opereret for kræft. Troede egentlig ikke det havde gjort så stort indtryk på mig, men jeg sov det meste af lørdagen, så et eller andet må der jo have været :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...