Hop til indhold

Herning 2011


Ditte91
 Share

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Med fare for at blive hånet ud for dumme spørgsmål, stiller jeg alligevel et :oops:

 

Når man, som totalt begynder, kigger på programmet for lørdag og søndag er det så ikke det samme der sker begge dage???

 

Overvejer om man skal køre derover og se på lidt vuffer....og formentlig vil det så kun være den ene af dagene....

 

(dog i forskellige rækkefølger af racerne/grupperne og med forskellige dommere!?!?)

Redigeret af soegaard
så lige noget der var forskelligt.....
Link til indlæg
Del på andre sites

Med fare for at blive hånet ud for dumme spørgsmål, stiller jeg alligevel et :oops:

 

Når man, som totalt begynder, kigger på programmet for lørdag og søndag er det så ikke det samme der sker begge dage???

 

Overvejer om man skal køre derover og se på lidt vuffer....og formentlig vil det så kun være den ene af dagene....

 

(dog i forskellige rækkefølger af racerne/grupperne og med forskellige dommere!?!?)

 

Alle racer er på begge dage så på den måde er det det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så alle hundene bliver vist frem til en dommer begge dage, eller??? :oops: Dvs. man får to forskellige vurderinger/ bedømmelser på hunden?

 

Man vælger selv, om man vil udstille den ene eller anden dag. Udstillingen er for alle racer begge dage, hvor det ellers plejer at være fordelt på to dage.

Og så er det ved to forskellige dommere, en lørdag og en søndag. Så ja, man får to bedømmelser på sin hund, og de kan jo ligge tæt på hunanden i beskrivelse eller langtfra hinanden...

 

Jeg skal som sagt, udstille Gizmo begge dage, i åbenklasse for første gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Man vælger selv, om man vil udstille den ene eller anden dag. Udstillingen er for alle racer begge dage, hvor det ellers plejer at være fordelt på to dage.

Og så er det ved to forskellige dommere, en lørdag og en søndag. Så ja, man får to bedømmelser på sin hund, og de kan jo ligge tæt på hunanden i beskrivelse eller langtfra hinanden...

 

Jeg skal som sagt, udstille Gizmo begge dage, i åbenklasse for første gang :-D

 

Tusind tak for uddybningen til "den nye i klassen" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer begge dage. Begge kræ skal udstilles. Boris skal for første gang. Og så er vi så heldige at dommeren om søndagen har speciale i Löwchen, da han har opdrættet dem i adskillige år. så det bliver spændende at høre hans mening om dem. :klap:

For jeg har aldrig (Men nu er min udstillingskarriere jo heller ikke så lang:genert:) prøvet at have en dommer med speciale i racen.

 

Nogle gange virker det nemli lidt som om at dommerne ikke helt ved hvad der er rigtigt ved en löwchen, da det er en lidt sjælden race.. Har endda prøvet at en dommer sad og læste i kritikken hver gang han skulle bedømme en hund.:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...