Hop til indhold

Jeg har ikke haft overskudet før nu.


Jane
 Share

Recommended Posts

Som nogle måske har bemærket er jeg ikke længere moderator. Jeg måtte desvære meddele Admin at pga alvorlig sygdom i min nærmeste familie, havde jeg ikke længere overskud til at påtage mig rollen som moderator.

Jeg vil derfor i denne tråd gerne benytte lejligheden til at sige tak for samarbejdet til mine eks medmoderatorer, som gør et godt stykke, men til tider også et svært stykke arbejde. Jeg ville gerne at jeg kunne have været med endnu. Men alt min energi og overskud har krævet mig andetsteds og kræver det også endnu, for desvære er den sygdom som har ramt den person som står mig meget nær uhelbredelig.

 

Som overskriften siger så har jeg først nu fundet overskud til at forklare hvorfor og sige tak til mine eks. medmoderator. Jeg ved jeg er sent ude men håber det er ok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som nogle måske har bemærket er jeg ikke længere moderator. Jeg måtte desvære meddele Admin at pga alvorlig sygdom i min nærmeste familie, havde jeg ikke længere overskud til at påtage mig rollen som moderator.

Jeg vil derfor i denne tråd gerne benytte lejligheden til at sige tak for samarbejdet til mine eks medmoderatorer, som gør et godt stykke, men til tider også et svært stykke arbejde. Jeg ville gerne at jeg kunne have været med endnu. Men alt min energi og overskud har krævet mig andetsteds og kræver det også endnu, for desvære er den sygdom som har ramt den person som står mig meget nær uhelbredelig.

 

Som overskriften siger så har jeg først nu fundet overskud til at forklare hvorfor og sige tak til mine eks. medmoderator. Jeg ved jeg er sent ude men håber det er ok.

 

Jeg er ked af at høre at en i din familie er ramt af sygdom :ae:

Men jeg synes det er flot at du kender dine begrænsinger og passer på dig selv ved at "sige op" som moderator.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes også det er uretfærdig og jeg har både grædt og bandet og svoret over det.

 

Det er også helt forståeligt, det er ikke fair... Ved aldrig hvordan jeg skal formulere mig om sådanne ting, men du har i hvert fald min dybeste medfølelse

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Stefano

En varm hilsen herfra, håber du klarer den og den nære må komme igennem med så få smerter muligt.. Kender det alt for godt, det bedste tip er nok at holde modet så højt muligt, især for den syges skyld. Det er svært, svære end alt andet vil jeg tro, men lige meget hvor gråt det ser ud skal du nok klare den. :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er synd i har det hårdt med sygdom, der sendes mange varme tanker herfra:ae: stort du sender denne besked:5up::5up::5up: Lyt til dit hjerte, og gør det du føler er rigtigt, for så er samvittigheden i hus, og den syge vil være taknemmelig for det:blink::blink: håber alt ender godt:genert::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Ville bare lige sende dig et kram og en tanke. :bighug:

 

Håber du er ok og ved, at du kan læsse af hvis du har brug for det. Jeg gider ihvertfald godt lytte/læse. Nogen gange kan det være godt at skrive noget ned :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...