Hop til indhold

Miina søger nyt kærligt hjem!


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

10 timer... Sidder til halloween fest og viser miina frem :engel:

Glæder mig som et lille barn og venter på jeg kan tillade mig at sige vi tager hjem. Så kan jeg sove til i morgen og så kommer miiiiiiiina :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Og så har prinsessen invaderet hjemmet :klap:

 

Hende og Kaia fungere rigtig, rigtig fint sammen allerede :5up:

 

Nu smider vi os lige på sofaen et par timer, så der kan falde helt ro på inden vi henter Bamse - Miina kan ikke heeeelt forstå, at hende forældre er kørt, men sofa hygge hjælper lidt på det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Billederne kommer i aften, når der er faldet ro på flokken.

Bamse er lige kommet hjem og han er DYBT forelsket :lun:

 

Kærligheden er dog ikke helt gengældt endnu, trods playbow, rullen rundt på ryggen og masser af nysser og forelskede blikke fra Bamses side :mrgreen:

Miina er ikke heeelt overbevist om, at den store hvide tornado kun har de allerbedste hensigter, men det hjælper lynhurtigt på det og Bamse har lige smidt sig ved siden af hende, mens hun sidder og kigger ud af vinduet.

 

Kaia er fantastisk og agere mellemmand og holder styr på, at Bamse ikke bliver for vild - Men hun er vist ikke helt tilfreds med, at Miina har stjålet Bamses opmærksomhed og mosler rundt ovenpå ham - For han skal da lege med hende :engel:

 

Men alt i alt en meget smertefri og nem sammenføring - Nu skal Bamse bare lige finde ro og finde ud af, at Miina altså nok skal blive og han har masser af tid til at lege og hygge med hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...