Hop til indhold

Oktober billeder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Rigtig fine billeder:-D

 

Hvilket minder mig om at jeg snart bør kigge på de der 5-600 billeder, jeg tog i lørdags:oops:

 

Årh ja, jeg vil se! :klap2:

 

Denne her tråd driller mig helt vildt her til aften

 

Også mig, jeg kunne slet ikke kommer herind i den i går aftes, efter at jeg havde postet billedindlægget, men nu ser den ud til at virke igen. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 291
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Også fra OEC, fra vores HTM-program. På trods af, at muslingen ikke ville gå hverken sidelæns eller baglæns i positionerne, var han alligevel glad og på. :lun: Og han gjorde det jo fabelagtigt godt i Freestylem dagen efter, så pyt med, at det ikke gik så godt i HTM'en. :blink:

 

[ATTACH=CONFIG]69454[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]69455[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]69456[/ATTACH]

'

[ATTACH=CONFIG]69457[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]69458[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Også fra OEC, fra vores HTM-program. På trods af, at muslingen ikke ville gå hverken sidelæns eller baglæns i positionerne, var han alligevel glad og på. :lun: Og han gjorde det jo fabelagtigt godt i Freestylem dagen efter, så pyt med, at det ikke gik så godt i HTM'en. :blink:

 

[ATTACH=CONFIG]69454[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]69455[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]69456[/ATTACH]

'

[ATTACH=CONFIG]69457[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]69458[/ATTACH]

 

Hvorfor står der nu kun vedhætningsnumre, i stedet for at billederne bliver vist? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaah dejligt, man nu kan få lov til at komme ind i tråden igen:banan:

 

Jeg har en 5-600 billeder liggende fra lørdagen i Sorø, men photoshop kører i sneglefart her i dag, så det orker jeg ikke.. Tror nu heller ikke de er blevet så gode, jeg sad rimelig langt væk fra banen:genert: MEN jeg kom heller ikke for at tage billeder:engel::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De kan ligge rigtig tæt nu, den opmærksomem vil huske cujo ikke ville have pixie tæt på?

Nu ligger hun og sover på hans bagben oftest... hvilket giver hende spark nogle gange når han drømmer...

Hvis han ligger i "vejen" på sofaen og hun vi lforbi? ja så går hun bare oven på ham over ham, hvilket han ikke siger noget til mere :lun:

nogle gange når de slås gnasker hun i hans ører imens han bare ligger og kigger :hjerte: min skønne tålmodige hund :lun:

 

 

Og så pixie og Hjalte der hygger til en astrerix og obelix film :lun:

 

IMG_0737.jpg

DSC_0013.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...