Hop til indhold

Oktober billeder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 291
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lun:

 

Hvordan laver du billedet sådan?

 

Jeg bruger instagram på min iPhone - så kan man lave alverdens fine effekter på sine billeder :-D jeg elsker det - og laver næsten alle mine billeder sådan... denne effekt er min yndlings, men bruger også nogle af de andre til fx at få billederne til at ligne gamle billeder taget med et analogkamera fra 70'erne/ 80'erne eller lignende...

 

Eksempler på effekter:

306996_10150340633903377_38821563376_8001640_875489433_n.jpg

269620_10150267347318377_38821563376_7371824_7530000_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Jeg bruger instagram på min iPhone - så kan man lave alverdens fine effekter på sine billeder :-D jeg elsker det - og laver næsten alle mine billeder sådan... denne effekt er min yndlings, men bruger også nogle af de andre til fx at få billederne til at ligne gamle billeder taget med et analogkamera fra 70'erne/ 80'erne eller lignende...

 

Eksempler på effekter:

Uuh, nu har jeg også hentet Instagram til min iPhone. Det er super godt!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha jeg er ved at indse at det ikke er hjernen der trykker på hunden, så må vi vel gå efter et godt udseende :mrgreen:

 

Haha, jamen så må I gang med noget ringtræning :blink: Jeg melder mig gerne som heppe tilskuer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, jamen så må I gang med noget ringtræning :blink: Jeg melder mig gerne som heppe tilskuer :mrgreen:

 

 

Så skal du huske at se hans tænder næste gang i ses, og mærke hans kugler.

 

 

Btw skipper, mine gæster kigger underligt på mig, når jeg siger til dem "kan i ikke lige røre Aslans kugler, det er bare til træning" :mrgreen:

 

 

Så du skal nok kun få udvalgte mennesker til det :lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal du huske at se hans tænder næste gang i ses, og mærke hans kugler.

 

 

Btw skipper, mine gæster kigger underligt på mig, når jeg siger til dem "kan i ikke lige røre Aslans kugler, det er bare til træning" :mrgreen:

 

 

Så du skal nok kun få udvalgte mennesker til det :lol::lol::lol::lol:

 

:lol: Jeg kan godt gå med til at se hans tænder :mrgreen: Og så vidt jeg husker, er det vist kun det Skipper ikke er så vild med (heldigt nok, haha)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracies kæreste Baloo havde fødselsdag i går 1. okt, og det skulle da fejres med en karruseltur, mindre kunne ikke gøre det.:banan:

Baloo selv skulle dog ikke nyde noget.:mrgreen:

 

 

Desværre kom jeg i et søvnigt øjeblik til at smide den ind i septembertråden i går, så I får den altså også lige her, nu det var Baloos fødselsdag.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracies kæreste Baloo havde fødselsdag i går 1. okt, og det skulle da fejres med en karruseltur, mindre kunne ikke gøre det.:banan:

Baloo selv skulle dog ikke nyde noget.:mrgreen:

 

 

Desværre kom jeg i et søvnigt øjeblik til at smide den ind i septembertråden i går, så I får den altså også lige her, nu det var Baloos fødselsdag.;-)

 

total cool hund :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracies kæreste Baloo havde fødselsdag i går 1. okt, og det skulle da fejres med en karruseltur, mindre kunne ikke gøre det.:banan:

Baloo selv skulle dog ikke nyde noget.:mrgreen:

 

 

Desværre kom jeg i et søvnigt øjeblik til at smide den ind i septembertråden i går, så I får den altså også lige her, nu det var Baloos fødselsdag.;-)

 

Hvor er hun bare sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...