Hop til indhold

Ser din hund fjernsyn?


Audrey
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanette&simba

Min ser også tv

Han begynder, at logrer med halen og små pive lidt.

Han kan i sær godt lide, at se hundepatruljen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er vildt imponeret over, at jeres hunde kan se billeder og alt muligt. halfdan kan lige akkurat reagere på sit spejlbillede. tv'et ænser han ikke, jeg har lige set spændende program med vildhunde der hylede og legede og parrede sig, halfdan var totalt kold. det eneste han reagerer på er gøning, det går han tilgengæld AMOK over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hele tiden! Hvis der er noget med dyr at se på eller musik med strygere eller blæsere, er Bella helt opslugt!

 

Så når nu hun alligevel har indtaget sofaen, får hun tit lov at hygge sig med Animal Planet når hun er alene hjemme. Og når vi kommer hjem, ligger hun udmattet og ser tv efter at have leget med ALT sit legetøj:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange kigger Cassi med... Hun er ikke glad for Pedigrees julereklame med de syngende hunde...

 

Tilgengæld bliver hun helt skør hvis jeg ser en video på min PC og der er en hund med der enten gør eller piver. Nogle gange gemmer hun sig under min seng(det var mest da hun var lille), men mest løber hun rundt i hele lejligheden for at finde den pokkers hund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Bassil reagerer ikke på TV overhovedet! Hverken piven, gøen eller andre lyde fra dyr.

 

Til gengæld reagerer han på statuer af dyr - især de der havetingester - han stivner fuldstændig indtil han meget forsigtigt har snuset til dyret, der står HELT STILLE!

 

Der er kun en lyd han reagerer på fra TV'et - og det er en ringeklokke - så drøner han ud til hoveddøren og ser om han kan se nogen i vinduet i døren! eller til vinduet for at se om der står nogen udenfor :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange kigger Cassi med... Hun er ikke glad for Pedigrees julereklame med de syngende hunde...

 

...

 

Ha ha Valhrona går også helt bananas når den reklame kommer. Hun kan sove dybt og ikke reagere på naboernes hundes gøen udenfor eller andre ting, men når Pedigree vovserne kommer på banen, så knurrer og gør det lille vaps, så man er ved at få hjertestop

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...