Hop til indhold

Buster hundeseng ?


Bailey_f1
 Share

Recommended Posts

Er der nogle der kender noget til Busters hundesenge ?

 

Jeg er meget tæt på at købe sådan en, men ville lige høre først om der var nogle der kendte til dem.

Køb Buster Sofaseng MUCICA Romina 70x90 cm - Tilbud: 549,00,-

385340.jpg

 

Er der et bedre valg til prisen ?

 

Hun har en nu fra Harald Nyborg :oops:, som hun egentlig virker glad for.

Jeg synes bare den pude der er i, er noget tynd i det

HUNDESENG 90X70X20CM - Best.nr. 7192

7580.jpg

 

Hun skal derfor have en ny. Så kan den gamle blive sat i soveværelset med en dyne i, i sted for.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Vi modtog Buster sengen igår til vores labbe. Det er den udgave, som skulle forestille at være 70x90. Den er nærmere 80 i længden synes jeg og den er for lille til vores lab. Desværre fås den ikke større med pink pude (betrækket kan i øvrigt ikke tages af) Jeg er skuffet over sengen må jeg sige! (Men til en mindre hund er den sikkert fin)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt denne til min berner-dreng i størrelse Large og der er rigelig med plads til at han kan vokse :engel:

Cannes hundeseng 3 str,

 

Super. Tak for tippet. Jeg overvejer en af disse 2, for Goofy kan godt lide at ligge lidt højt.. Hundesofa London i sort kunstlæder.

 

Hundeseng Grizzlypaw

 

Jeg vil dog lige ringe og tale med dem om målene først, for det er lidt øv, at de kun skriver ydermål på de fleste senge på diverse hjemmesider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Super. Tak for tippet. Jeg overvejer en af disse 2, for Goofy kan godt lide at ligge lidt højt.. Hundesofa London i sort kunstlæder.

 

Hundeseng Grizzlypaw

 

Jeg vil dog lige ringe og tale med dem om målene først, for det er lidt øv, at de kun skriver ydermål på de fleste senge på diverse hjemmesider.

 

Jeg overvejede også Grizzlypaw'en, men hun sagde at jeg skulle lade være med at købe den, når jeg har så stor en dreng - den "falder" hurtig sammen under vægten af en stor hund - puden bliver simpelhen fladere og fladere og den rejser sig ikke igen i modsætning til mange andre senge. Så i den ender vapper på gulvet ligegyldig hvad.

 

London sofa kender jeg ikke, men jeg kan da kigge på den for dig, hvis hun har den stående i butikken - jeg skal derop meget snart - jeg er løbet tør for træningsbidder og træningsnore ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejede også Grizzlypaw'en, men hun sagde at jeg skulle lade være med at købe den, når jeg har så stor en dreng - den "falder" hurtig sammen under vægten af en stor hund - puden bliver simpelhen fladere og fladere og den rejser sig ikke igen i modsætning til mange andre senge. Så i den ender vapper på gulvet ligegyldig hvad.

 

London sofa kender jeg ikke, men jeg kan da kigge på den for dig, hvis hun har den stående i butikken - jeg skal derop meget snart - jeg er løbet tør for træningsbidder og træningsnore ;-)

 

Det var da dejligt at høre, at man får en ærlig betjening! Du må meget gerne kigge på den. Jeg bor jo på "Djævleøen", så kommer ikke lige på de kanter. Goofy er en stor dreng, som vejer omkring 65-70 kilo. Hvad er ellers dit indtryk af den seng du har købt? Er den solid og falder ikke sammen? Kan man vaske betrækket?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da dejligt at høre, at man får en ærlig betjening! Du må meget gerne kigge på den. Jeg bor jo på "Djævleøen", så kommer ikke lige på de kanter. Goofy er en stor dreng, som vejer omkring 65-70 kilo. Hvad er ellers dit indtryk af den seng du har købt? Er den solid og falder ikke sammen? Kan man vaske betrækket?

 

De er rigtig søde deroppe og det er også en af grundene jeg kommer der. Man får seriøs vejledning og de ved hvad de har med at gøre. Datteren har mastiffer selv, så meget af det de har deroppe er testet på de store drenge :lun:

Det sker jeg er på sjælland, men der er år imellem :genert:

 

Chinook har en tendens til at sidde på eller at ligge hen over kanten på sengen og det holder den helt fint til. Og al betræk kan tages af og vaskes. Det er noget godt stof, for det bliver ikke så fnullet, selvom Chinook har lang pels og den er nem at støvsuge. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...