Hop til indhold

Jane Killon kursus 3-5 februar 2012


Gæst sarafia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej med jer

Så kan jeg ligeså godt svare på jeres frustrationer her:-)

 

Grunden til at jeg har valgt at lægge det fredag er at Jane koster det samme om jeg lægger det kl. 8 eller 18. Forskellen er blot at jeg ikke kan tilbyde noget før folk har været på den obligatoriske session. Jeg har så muligheden for at sætte prisen op på alle sessionerne, så fredagen kunne betales eller lave det så der er mulighed for at lave noget med hende efter session 1. Jeg er dog mere interesseret i at gøre det så billigt som muligt så folk har mulighed for at deltage uden de absolut er nødt til at have vundet i Lotto. Jeg har så også den indstilling at jeg ikke gennemfører kurser med underskud, da jeg ikke har lyst eller råd til at betale for folks kurser. Jeg arrangerer kurser for sjov og fordi jeg synes vi har for få af den slags i Dk. De få der er, er ofte meget dyre synes jeg.

 

Jeg håber at det var svar nok og ellers er folk mere end velkomne til at skrive til mig.

 

Nu har jeg lagt det nye kursus i pinsen, hvor mange folk har fri, og så må vi se om der bliver nok tilmeldte så det kan blive gennemført.

 

Rigtig god jul og godt nytår til alle herinde...

Meget omtankefuldt af dig. Kan man melde sig nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med jer

Så kan jeg ligeså godt svare på jeres frustrationer her:-)

 

Grunden til at jeg har valgt at lægge det fredag er at Jane koster det samme om jeg lægger det kl. 8 eller 18. Forskellen er blot at jeg ikke kan tilbyde noget før folk har været på den obligatoriske session. Jeg har så muligheden for at sætte prisen op på alle sessionerne, så fredagen kunne betales eller lave det så der er mulighed for at lave noget med hende efter session 1. Jeg er dog mere interesseret i at gøre det så billigt som muligt så folk har mulighed for at deltage uden de absolut er nødt til at have vundet i Lotto. Jeg har så også den indstilling at jeg ikke gennemfører kurser med underskud, da jeg ikke har lyst eller råd til at betale for folks kurser. Jeg arrangerer kurser for sjov og fordi jeg synes vi har for få af den slags i Dk. De få der er, er ofte meget dyre synes jeg.

 

Jeg håber at det var svar nok og ellers er folk mere end velkomne til at skrive til mig.

 

Nu har jeg lagt det nye kursus i pinsen, hvor mange folk har fri, og så må vi se om der bliver nok tilmeldte så det kan blive gennemført.

 

Rigtig god jul og godt nytår til alle herinde...

 

Jeg kan sagtens forstå, at det prismæssigt skal kunne betale sig. Min primære frustration gik på tidspunktet den obligatoriske teori var lagt på om fredagen, idet det betød, at man var nødt til at tage en fridag for at kunne deltage. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep man kan sagtens melde sig til nu... kik på min hjemmeside, der kan man se de relevante detaljer... Jeg kan desværre endnu ikke sige hvor det bliver afholdt, da jeg er nødt til at vide hvormange vi bliver... alt efter størrelse på stedet jeg skal leje i forhold til deltagere og tilhørere ....

 

Ang. tidspunktet så ville det ikke kunne fungere at session skulle starte kl. 17- 21, da jeg jp så ikke ville kunne have noget efter... derfor tidspunktet. Jeg har sat det til kl. 13 så folk måske kunne nøjes med at tage en halv fridag....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...