Hop til indhold

Tak til Admin


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

For et dejligt nyt og mere sikkert hunde-forum :banan:

Det skal vi nok få lært at kende rigtig hurtigt.

 

Nu har jeg f.eks. lige lært at oprette en tråd i det nye lay-out.

 

Så det er bare i gang med at prøve jer frem, ik'os... Learning by doing.

 

(Denne tråd må ikke bruges til fejlfinding/generel brok)

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

For et dejligt nyt og mere sikkert hunde-forum :banan:

Det skal vi nok få lært at kende rigtig hurtigt.

 

Nu har jeg f.eks. lige lært at oprette en tråd i det nye lay-out.

 

Så det er bare i gang med at prøve jer frem, ik'os... Learning by doing.

 

(Denne tråd må ikke bruges til fejlfinding/generel brok)

 

Jeg er også med her. :-D

 

Tak for et godt stykke arbejde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Os mig.... Jeg var hurtig til at brokke mig.. Men koldt vand i blodet og brillerne skruet rigtigt på, så lærer man jo nye ting lynhurtigt.. Det skal nok blive godt :5up:

 

Haha - nu lærte jeg at bruge smileys - før forsvandt de... :klap::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er super med forandringer, jeg skal stadig liiiiiige have lov at kigge lidt rundt, synes stadig det gamle jo var SÅ godt, så der er meget at leve op til :mrgreen:

 

Men det ser nu ganske overskuelig og godt ud, så mon ikke jeg kommer til at elske det her endnu mere når jeg finder ud af hvor alle tingene er :mrgreen:

 

Men et stort arbejde der er gået i det, og super tak fordi admins og moderatorene GIDER :banan::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Synes også det er blevet super godt.

Alt nyt er "svært" og vaner er svære at ændre - Men kan allerede finde SÅ mange super gode ting ved det nye HF, så er ikke et sekund i tvivl om, at alle nok skal komme til at elske det :5up:

Især autosave bliver min nye yndlingsfunktion!!

 

Så tak for det store arbejde :bighug:

 

Btw. så er jeg imponeret over, at alt er gået så gnidningsfrit og at hele HF bare køre efter sådan en omgang!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

jeg vil også hoppe med på takkevognen :-D

 

da jeg hoppede her ind havde jeg helt glemt at det skulle laves om så da jeg så på siden tænkte jeg ØHHHH hvad pokker er jeg kommet ind på :lun: men da jeg så liiiige havde kigget rundt så var det da bare hunde-forum og så i en helt fantastisk model :banan:

 

så KÆMPE stort tak til admin og co. i gør det delmer godt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

RIGTIG god ide, lå faktisk og tænkte på det igår, og fortalte Martin om hvordan folk havde brokket sig uden overhovedet at give det en chance, han var noget forbløffet og sagde

 

"men gør han det ikke frivilligt? Og får folk det ikke gratis?"

 

"Joe" måtte jeg jo sige

 

Hvortil martin sagde, ja de skal sq være glade for at det ikke er mig, så havde jeg lukket det ned! Slut med utaknemmeligheder.

 

 

Så Admin, tak fordi du finder dig dig i alt :kys:

 

Jeg kan godt li det, og når ALT er kommet på plads og fungere optimalt, så ved at du ligesom alle de andre gange er åben for foreslag.

 

Lille Louie, tak for denne tråd, det var rigtig betænksom af dig :kys: og du er også et dejligt menneske :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg takker med - jeg er super glad for det nye forum og jeg glæder mig over, at der snart kommer en mobilløsning.

Dejligt at der lægges så mange og store frivillige kræfter i et forum, som er hyggeligt at være på.

Jeg tænker som Aslan, at det er ret imponerende at det er frivillige kræfter, og jeg må sige, at HF er det forum, som jeg er på, som fungerer mest stabilt. Det er meget sjældent, at der er udfald, og hvis det sker, så ordnes det vildt hurtigt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...