Hop til indhold

Midtjylland - Træf/møde/ Gåtur tråd


Gæst sunrise
 Share

Recommended Posts

Med to hunde, og den ene ekstremt social, og den anden totalt asocial ja så er flexliner bare noget møg i min verden...derudover, så synes jeg de er farlige i hilsesituationee, da de skærer huden såfremt man bliver viklet ind i hinanden... Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme hvad andre folk skal lufte deres hunde i, men praktisk talt alle de uheldige situationer jeg nogensinde har oplevet med mine hunde vs andres hunde er sket pga andre folks flexliner og manglende kontrol over hunden grundet denne type line...

 

Men jeg er også en sær gammel kælling, det indrømmer jeg gerne ;-)

 

På en skovtur med kun mine egne hunde kunne jeg også finde på at bruge flexliner, men på en gruppetur... Nej.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 163
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Med to hunde, og den ene ekstremt social, og den anden totalt asocial ja så er flexliner bare noget møg i min verden...derudover, så synes jeg de er farlige i hilsesituationee, da de skærer huden såfremt man bliver viklet ind i hinanden... Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme hvad andre folk skal lufte deres hunde i, men praktisk talt alle de uheldige situationer jeg nogensinde har oplevet med mine hunde vs andres hunde er sket pga andre folks flexliner og manglende kontrol over hunden grundet denne type line...

 

Men jeg er også en sær gammel kælling, det indrømmer jeg gerne ;-)

 

På en skovtur med kun mine egne hunde kunne jeg også finde på at bruge flexliner, men på en gruppetur... Nej.

 

Okay, fair nok. Hver sine holdninger. Synes da ikke, at du er en gammel kælling, fordi du synes det:slem:

 

Jeg synes ofte, at trælse og uheldige situationer opstår når folk bare lukker deres hund(e) løs. Det kunne være undgået med snor eller flexi line. Hvad folk så bruger går jeg ikke op i.

 

Anyway, vi korter dem ind og hvis de har brug for lidt mere plads, går vi bare lidt væk fra jer andre:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nærmere bestemt hvor ligger den skov? Og kan man komme dertil med bus, fro så kunne jeg sådan set godt finde på det og kan på søndag. men så kun Sheila dog da mysla er i løbetid..

 

Og som med alle andre hf ture jeg har været med på er jeg stor fortaler for at flexen bliver hjemme, selvom jeg også selv sjældent går med andet når jeg selv er i skoven;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

luckyluna - du kan tage bus nr 7 derud. den stopper lige udenfor parkeringspladsen.

 

bussen kører fra den nye busholdeplads inde i silkeborg ved netto.. (ved ikke hvor godt du kender byen? :vedikke:)

 

men hvis du tager tog et sted fra? så kan du stå af i svejbæk og tage bussen derfra. så skal du kun gå 20 m :-)

stoppet hedder hattevænget.

Link til indlæg
Del på andre sites

luckyluna - du kan tage bus nr 7 derud. den stopper lige udenfor parkeringspladsen.

 

bussen kører fra den nye busholdeplads inde i silkeborg ved netto.. (ved ikke hvor godt du kender byen? :vedikke:)

 

men hvis du tager tog et sted fra? så kan du stå af i svejbæk og tage bussen derfra. så skal du kun gå 20 m :-)

stoppet hedder hattevænget.

 

tak, men bus 7 er det ikke en by bus? det er jo en stor hun jeg har, så kun regionale busser må hun være i..

Overhovedet ikke kendt, kommer fra århus med bus eller tog, Hvis det er:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

altså jeg har taget alle bybusserne jævnligt med begge hunde.

og det er fuldt legalt.

har en bekendt som har arbejdet som buschauffør. men kan ikke huske hvad hun sagde omkring de andre busser..

men alle gule bybusser er hunde velkomne.

10,- for hund der ikke er i taske :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...