Hop til indhold

Midtjylland - Træf/møde/ Gåtur tråd


Gæst sunrise
 Share

Recommended Posts

Gæst sunrise

Hej allesammen:vinken:

Har gået og tænkt på, at der mangler en møde/træf gåtur tråd for os fra det midtjyske område. (Andre er også velkomne:blink:)

Indimellem savner vi selv, at gå en tur med nogen, der også har hund, som man kan snakke hund og alt muligt andet med og som deler vores opfattelse af, at hunden er menneskets bedste ven bedste ven:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 163
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi vil gerne med på gåture i snor. Karla er ikke særligt social, men holder meget af at gå i flok med andre hunde, så længe de holder sig fra hendes mås og ikke insisterer på at ville lege med hende... Hun duer dog ikke til blive sluppet fri sammen med en masse fremmede hunde....

 

Johna elsker alt og alle, men skal liiiiige se store fremmede hunde an, inden hun synes de er ok. Hun vil gerne lege, men har et elendigt indkald når Karla ikke er tilstede til at løbe foran hende og et stort jagtinstinkt :lol: så hun bliver kun sluppet på indhegnede områder...

 

Vi bor i Horsens

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil gerne med på gåture i snor. Karla er ikke særligt social, men holder meget af at gå i flok med andre hunde, så længe de holder sig fra hendes mås og ikke insisterer på at ville lege med hende... Hun duer dog ikke til blive sluppet fri sammen med en masse fremmede hunde....

 

Johna elsker alt og alle, men skal liiiiige se store fremmede hunde an, inden hun synes de er ok. Hun vil gerne lege, men har et elendigt indkald når Karla ikke er tilstede til at løbe foran hende og et stort jagtinstinkt :lol: så hun bliver kun sluppet på indhegnede områder...

 

Vi bor i Horsens

 

Det er helt fint med os at de er i snor. Gismo og Tintin er også i snor:-D

 

Vi kommer selv fra Viborg-Skive området:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå ja og Johna trækker som en hest :rolleyes: kom til at glemme at lære hende at gå i snor... Bare så i er advaret :mrgreen:

 

:lol:Gismo er også en trækker, i hvert fald de første 30 min...:lol:

 

Synes bare man skal komme som man er, også selvom ens hund trækker eller gør andre ting, den perfekte hund måske ikke bør gøre. Det skal man ikke være flov over. Vi dømmer ingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi vil også gerne være med. Kaos er en noget usikker og tilbageholdende lille dame, som også ville have godt af nogle ture i snor. Dog ville jeg sætte pris på, hvis vi kan finde et sted der er mulighed for at slippe hundene hvis nogen af dem fungere godt sammen.

 

Vi bor i Ikast, men kan desværre ikke de næste 14 dage - men derefter er vi friske. Vil også gerne lægge have og hus til en dag. Vi bør lige op af nørlund plantage så der er rig mulighed for lige så lange gåture som folk ønsker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi vil også gerne være med. Kaia er en noget usikker og tilbageholdende lille dame, som også ville have godt af nogle ture i snor. Dog ville jeg sætte pris på, hvis vi kan finde et sted der er mulighed for at slippe hundene hvis nogen af dem fungere godt sammen.

 

Vi bor i Ikast, men kan desværre ikke de næste 14 dage - men derefter er vi friske. Vil også gerne lægge have og hus til en dag. Vi bør lige op af nørlund plantage så der er rig mulighed for lige så lange gåture som folk ønsker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne egentlig godt i denne weekend, men nu kan jeg ikke bruge højre hånd... Og to trækdyr i venstre bryder jeg mig om tanken om.... Så vi hoppr over denne gang...

Hvis der er andre der har tid og lyst den kommende weekend, så skriv endeligt:-D

Jeg kan også næste weekend. Så der kan også arrangeres noget, hvis der er tilslutning:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Vi vil også gerne være med. Kaos er en noget usikker og tilbageholdende lille dame, som også ville have godt af nogle ture i snor. Dog ville jeg sætte pris på, hvis vi kan finde et sted der er mulighed for at slippe hundene hvis nogen af dem fungere godt sammen.

 

Vi bor i Ikast, men kan desværre ikke de næste 14 dage - men derefter er vi friske. Vil også gerne lægge have og hus til en dag. Vi bør lige op af nørlund plantage så der er rig mulighed for lige så lange gåture som folk ønsker.

 

Vi vil også gerne være med. Kaia er en noget usikker og tilbageholdende lille dame, som også ville have godt af nogle ture i snor. Dog ville jeg sætte pris på, hvis vi kan finde et sted der er mulighed for at slippe hundene hvis nogen af dem fungere godt sammen.

 

Vi bor i Ikast, men kan desværre ikke de næste 14 dage - men derefter er vi friske. Vil også gerne lægge have og hus til en dag. Vi bør lige op af nørlund plantage så der er rig mulighed for lige så lange gåture som folk ønsker.

 

Tænkte først: "Kaos, mon Juno er blevet til Kaos?" Men så så jeg at du havde skiftet i næste indlæg :lol:

 

 

 

Vi bor i Holstebro og er helt klart med. I hvert flad Katla og jeg :mrgreen: Nala kan ikke holde til det mere...

Lidt udenfor byen er der en okay hundeskov (Ølgryde skov), som er rigtig lækker og hvis man ikke vil gå i det indhegnede, kan man gå langs en laaaang grusvej langs skoven.

Vi har normalt ikke bil, men låner en i tide og utide :engel:

Katla har også godt af at lære at gå pænt i snor, så vi kan jo sagtens øve gå-pænt-i-snor det første stykke tid :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Tænkte først: "Kaos, mon Juno er blevet til Kaos?" Men så så jeg at du havde skiftet i næste indlæg :lol:

 

 

 

Vi bor i Holstebro og er helt klart med. I hvert flad Katla og jeg :mrgreen: Nala kan ikke holde til det mere...

Lidt udenfor byen er der en okay hundeskov (Ølgryde skov), som er rigtig lækker og hvis man ikke vil gå i det indhegnede, kan man gå langs en laaaang grusvej langs skoven.

Vi har normalt ikke bil, men låner en i tide og utide :engel:

Katla har også godt af at lære at gå pænt i snor, så vi kan jo sagtens øve gå-pænt-i-snor det første stykke tid :5up:

 

Haha - autocorrect på mobilos driller lidt - Og på mobilos, så kan man ikke sådan bare lige få lov at redigere indlæg ;-)

 

Ved ikke lige helt hvordan mine weekender ser ud de næste par uger.

Hus og eksamensopgaver trækker lidt tænder ud for tiden :damn:

 

Men hvis folk nu sætter en dato, så melder vi nok til eller fra i sidste øjeblik - Forhåbentlig til.

Har jo lidt kage tilgode :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - autocorrect på mobilos driller lidt - Og på mobilos, så kan man ikke sådan bare lige få lov at redigere indlæg ;-)

 

Ved ikke lige helt hvordan mine weekender ser ud de næste par uger.

Hus og eksamensopgaver trækker lidt tænder ud for tiden :damn:

 

Men hvis folk nu sætter en dato, så melder vi nok til eller fra i sidste øjeblik - Forhåbentlig til.

Har jo lidt kage tilgode :engel:

 

 

Hov hov :fyfy: jeg stod klar med kage og spejdede efter dig :fornaermet: det må vist være dig der skylder dummekage :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hov hov :fyfy: jeg stod klar med kage og spejdede efter dig :fornaermet: det må vist være dig der skylder dummekage :cool:

 

Erhhm... Du ønsker ikke at spise noget jeg har bagt :oops:

 

men købekage fra den lokale bager plejer som regel også at ryge ned :engel:

 

Var os' pæææænt træt af min søster, da jeg stadig ikke havde fået fat på hende kl. 13.45.... Og manden havde jo ligesom fået "fri" til at lave hus og styre håndværkere, når nu søs havde meldt sig på banen til at tage med.

Så den bliver hun ikke sådan lige tilgivet for :evil:

 

Men så må jeg jo købe en giga god kage, som kompensation i stedet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Erhhm... Du ønsker ikke at spise noget jeg har bagt :oops:

 

men købekage fra den lokale bager plejer som regel også at ryge ned :engel:

 

Var os' pæææænt træt af min søster, da jeg stadig ikke havde fået fat på hende kl. 13.45.... Og manden havde jo ligesom fået "fri" til at lave hus og styre håndværkere, når nu søs havde meldt sig på banen til at tage med.

Så den bliver hun ikke sådan lige tilgivet for :evil:

 

Men så må jeg jo købe en giga god kage, som kompensation i stedet :mrgreen:

 

 

Og så loooooover jeg at tilgive dig :mrgreen: men ikke søster :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor bliver det henne? :-)

 

Nogen forslag? hvor bor folk henne? Jeg tænker et sted hvor der ikke er alt for lang til i bil for nogen af os.

Hvis folk har lyst til kage, vil jeg da gerne melde mig og bage en, hvis det kan få lokket folk ud af busken og med på en gåtur:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...