Hop til indhold

Minderne fra dengang.....


Dogue1
 Share

Recommended Posts

Billie var min 2. DdB, hun var egenlig dødsdømt da hun ikke var en race typisk hund..Langsnudet og havde kohaser. Hun havde gået som legetøj for ejerens børn og havde ikke "tilladels til at være inde når der kom gæster og mulige hvalpekøbere. Min opdrætter ringede til om og jeg var klar til en ny hund da der var en tæve som skulle bruge et nyt hjem hos en der vidste noget om racen og en som kunne tilbyde tæven et kærligt hjem.

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68845-p5160022.JPG

 

 

Billies tilgang til hendes første kødben fra slagteren overraskede mig meget, hun havde aldrig set et kødben før...

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68841-p5050016.JPG

 

Lene, Zantie og Billie og jeg flyttede sammen selv om vi blev advaret på det kraftigste mod at før de to tæver sammen. Vi havde dog rimelig styr på hundene og ignorerede alle advarsler...

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68842-p1010009.jpg

 

Det gik da hellere ikke værre end at de to hunde fik en del gode år sammen, Zantie var den yngste og bille beskyttede og passede på hende som om de var mor og datter.

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68840-pc260010.jpg

 

 

 

Ham her kender i vist godt den lille Bettemand Lexus...

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68838-mg-4132.JPG

 

Lexus og gravhunden Puk er vokset op sammen og Lexus har nydt godt af selvskabet med Puk. Puk er Naboens hund og hver gang hun skælder ud stemmer Lexus i :lol:

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68844-mg-4225.JPG

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68835-mg-4236.JPG

 

Buller er en anden af vejens hunde som Lexus er vokset op sammen med....

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68839-mg-4101.JPG

 

Ja også er der jo ham Dumle som Lexus også er vokset op med..... :lol:

dogue1-albums-minder-de-sidste-10-ar-med-hund-e-picture68843-mg-4370.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Har Linda ikke foreslået en tur til Holstebro? :vedikke: Det lovede hun ellers!

Vi har desværre ingen bil, ellers så var vi kørt :lun:

Næææ.. Det har hun ikke.... Sååå... Jeg vil da lige bede Lexus om at vise Tacco den klamme døde ting der ligger på marken, næste gang vi går tur sammen...Så kan Linda lære det ka hun! hehehehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker bare DdB. Tror engang vi er nødt til at få sådan en størrelse :lun: Har nævnt det for manden, at jeg bliver 'nødt til' at have en større hund hvis vi fx skal flytte på landet en dag... :oops:

Det vil jeg gerne advare imod på det kraftigste!!! Får man først den DdB i huset, så er der igen vej tilbage..En gang DdB:lun: altid DdB... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...