Hop til indhold

Nu er det vist min tur...


Gæst Valishia
 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia

Ja, jeg har jo kigget herinde længe, først som gæst, så vovede jeg at lave en bruger. Så jeg kunne følge med i de tråde jeg holdte mest af, bl.a. den med et "pinligt" problem :slem: og ballade tråden :drille:. Jeg har også kigget mange af rådene igennem og ja, der er mange fantastiske og gode læselige ting og tips.

Nu har jeg så fået mig en hund, så mon ikke det er min tur til at præsentere mig :hmm:

Jeg er en ung kvinde på snart 23, som bor med min herlige kæreste nord for Århus. Vi har i efteråret snakket meget om at få os en dejlig hvalp :hjerte:. Vi endevendte nettet for at finde en race der ville passe fint til os, og kom frem til 3 forskellige racer. Vi endte med et besøg hos en Dansk Spids avler på Lolland :klap:, her faldte vi for en fantastisk dejlig tæve :engel:Og jo, så kom tilbuddet om at købe hende, og det kunne vi absolut ikke sige nej til :lun:

Hun er ikke en meget dominerende hund, men til gengæld en fantastisk hyggefis :hjerte:.

Så nu må man jo til at deltage med nogle historier, samtidig med man får et smil på af andres :banan:

 

Sidst men ikke mindst. Tak for et kanont forum med mange råd og gode debatter, og en fantastisk tone i forhold til de fleste andre forums :5up:IMG_0741.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...