Hop til indhold

November billeder


msici
 Share

Recommended Posts

  • Svar 197
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome
Vi havde et vennepar på besøg igår, og Duffy charmerer sig som altid ind og skulle selvfølgelig være med, hvor det skete:

PB110016.JPG

PB120039.JPG

 

Det er godt nok ved at være over min sengetid:

PB120040.JPG

 

HAhahaha, Charlie ligger også altid med snuden ind over bordet, når han sidder på skødet af mig. "Der skal ikke gå noget min næse forbi!" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Har lige taaget dette billede af Gracie på vores aftentur.

Hvis jeg selv skal sige det, synes jeg faktisk det er lidt sejt, fordi det var mere end heldigt hun sad nogenlunde stille så billedet ikke blev rystet pga lang lukkertid.

389895_2363884370437_1050189828_2581947_2088976711_n.jpg

 

 

Og et lidt mere normalt mobilbillede fra i eftermiddags.

Gracie blev 3 år i tirsdags, men det glemte jeg, og kom først i tanke om det i går. Er meget flov. :genert:

378375_2362176127732_1050189828_2581425_1141459929_n.jpg

 

Hun er bare sååååååååååå smuk. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Advarsel: Nu spammer jeg heeeeelt vildt. :mrgreen: Har lige fået cd'er med billeder fra dogdancing-EM fra Bjerring Foto, så selvom jeg godt ved, at I allerede har set en masse billeder derfra, så kan jeg altså ikke styre mig, men bliver nødt til at vise jer nogle af disse også. Tro det eller lad være, der er faktisk endnu flere billeder, som jeg styrer mig og lader være med at poste. :engel:

 

Freestylen:

 

DY1F0365.jpg

 

DY1F0378.jpg

 

DY1F0380.jpg

 

DY1F0391.jpg

 

DY1F0393.jpg

 

DY1F0397.jpg

 

DY1F0398.jpg

 

DY1F0401.jpg

 

DY1F0435.jpg

 

DY1F0459.jpg

 

DY1F0492.jpg

 

DY1F0495.jpg

 

Freestyle-bronze :klap:

 

FS0090.jpg

 

HTMen:

 

DY1F9410.jpg

 

DY1F9416.jpg

 

DY1F9423.jpg

 

DY1F9426.jpg

 

DY1F9451.jpg

 

HTM-sølv:

 

HTM0106.jpg

 

Fantastisk - hvor er I bare dygtige! Og jeg er jo altså totalt Tyson-fan, som du ved ... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Synes hans øjne minder om Tyson, sådan intellektuelt reflekterende (det er ment som et kompliment)

 

Tak :kys: - nu ved jeg jo så, at Charlie ikke liiiiiige er verdens klogeste hund. Men hans øjne virker viise ... det er vist alt det slemme, han var igennem i Spanien, der har givet ham sådan et livsklogt blik. Lille pusser. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Gud hvor er dine dyr helt specielle og mega smukke :shock::lun: :hjerte: odd-eyed cat og hund med lyserød snude :lun:

 

Årh. :kys: Tusind tak ... også fra dem. Hvor er du sød.

Ja, Bowie er sådan en fiiiiin lille dame. Og Charlies snude er jo blevet lyserød med tiden, engang var den mørkebrun, det er sjaw. Men helt specielle er de, ja, no wonder jeg syns det, men altså ... hehe. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

^Årh hvad! Totalt Disney-hund!! wow. :lun:

 

Jeg har også tænkt jeg skal være meeeegakrea og lave fjumsede julekort i år med dyrene og så klippeklistre alt muligt gejl på. De lider jo ikke, når man først fyrer det på EFTER billedet er taget. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Charlie laver charmetricket - på bagbenene og med ørerne oppe: "moooooooooaaar, se nu, se hvor fint jeg sidder ... nejnej, du vil IKKE sidde ved computeren, du vil lege med mig, ja? Se, jeg har jo hesten klar lige heromme bagved, kom nuuuuu".

 

316364_10150393840104586_565689585_8276717_914018118_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: ih næste år så får du lov til at designe mine julekort! Vi snakker ikke om hvad jeg endte med at give for dem hos vistaprint :oops:

 

 

Dont even get me started angående Vistaprint!! Argh! De er totalt ulogiske - køb 10 stk, betal stk pris på 0,88. Køb 100 stk, betal stk pris på 1,3. Øhhhh nej vel? Har både ringet og mailet dem, tror de er trætte af mig, men giv mig dog en fair rabat :lol:

 

Må vi se dem du har lavet ved Vistaprint??

Link til indlæg
Del på andre sites

Dont even get me started angående Vistaprint!! Argh! De er totalt ulogiske - køb 10 stk, betal stk pris på 0,88. Køb 100 stk, betal stk pris på 1,3. Øhhhh nej vel? Har både ringet og mailet dem, tror de er trætte af mig, men giv mig dog en fair rabat :lol:

 

Må vi se dem du har lavet ved Vistaprint??

 

ja og deres porto er dybt latterlig, 110 kr hvis jeg vil have det leveret inden for en uge, ellers tager det 21 dage og koster stadig 45 kr at levere 20 julekort :roll:

 

jeg skal lige se om jeg kan finde det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja og deres porto er dybt latterlig, 110 kr hvis jeg vil have det leveret inden for en uge, ellers tager det 21 dage og koster stadig 45 kr at levere 20 julekort :roll:

 

jeg skal lige se om jeg kan finde det :genert:

 

nå jeg kan ikke finde ud af at få billedet væk fra vistaprint :vedikke: jeg må scanne det ind når det engang dukker op i postkassen.

 

 

Buddha må jeg snuppe julebilledet til min avatar?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...