Hop til indhold

Hvor finder jeg en avler?


Gæst lone hansen
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg snakket med avleren igen.. og Dolly er ikke korthåret. Pelsen vokser bare lidt langsomt på hende. Hun fælder heller ikke.

Hun har stambog i Dansk Racehunde Union. En rigtig fin stamtavle og hun vejer over et kilo nu. Hun ville veje hende i morgen og skrive hvad hun vejer.[ATTACH=CONFIG]70125[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70126[/ATTACH]

Jeg er virkelig ked af hvis opdrætter har sagt Dolly ikke er korthåret. Det ER hun.. og lige meget hvad man ønsker, så fælder de korthårede.. Men hvis du ikke har problemer med allergi er det vel også lige meget?? Hun er sød og nuttet.. Søsteren ser også ud som om hun har noget med pelsen.. Jeg tror måske hun bliver semi coated, men det er svært at sige. Men Dolly er hvertfald korthåret. Jeg smider lige et billede med af Superman aka Arthur aka Lions of Denmark Able to Fly
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lone hansen

Jeg har besluttet mig for at Dolly ikke skal hjem til mig :megaked:

Tingene er alt for uoverskuelige for mig. Først var der DKK stamtavle på den. Så var der måske ingen og nu er der Dansk race Union.

Jeg ville jo gerne have en korthåret, men avleren siger hun ikke er korthåret. Ja så kunne jeg klippe hende og det ville jeg også nok. Men alle andre siger hun er korthåret.

Og der er også en masse andre småting som der ikke er ærlighed om. Selvom det gør ondt så blvier det ikke denne gang jeg får hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet mig for at Dolly ikke skal hjem til mig :megaked:

Tingene er alt for uoverskuelige for mig. Først var der DKK stamtavle på den. Så var der måske ingen og nu er der Dansk race Union.

Jeg ville jo gerne have en korthåret, men avleren siger hun ikke er korthåret. Ja så kunne jeg klippe hende og det ville jeg også nok. Men alle andre siger hun er korthåret.

Og der er også en masse andre småting som der ikke er ærlighed om. Selvom det gør ondt så blvier det ikke denne gang jeg får hund

 

hvor ærgerligt for dig, men mavefornemmelsen skal bare være rigtig, og en god opdrætter er guld værd. jeg er sikker på, at du nok skal finde den rigtige hvalp på et tidspunkt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet mig for at Dolly ikke skal hjem til mig :megaked:

Tingene er alt for uoverskuelige for mig. Først var der DKK stamtavle på den. Så var der måske ingen og nu er der Dansk race Union.

Jeg ville jo gerne have en korthåret, men avleren siger hun ikke er korthåret. Ja så kunne jeg klippe hende og det ville jeg også nok. Men alle andre siger hun er korthåret.

Og der er også en masse andre småting som der ikke er ærlighed om. Selvom det gør ondt så blvier det ikke denne gang jeg får hund

Jeg ved intet om hverken hund eller opdrætter, men det lyder da jævnt underligt at der ikke er klarhed om hvilken tavle der er på hvalpen?

Brug du hellere noget tid på at finde en seriøs DKK opdrætter som har en fornuftig etik og afvent så at den rette hvalp bliver lavet.

 

Der er intet i vejen for at takke nej til en hvalp hvis ikke man føler sig tryg ved opdrætteren, lissom det står en hver opdrætter frit for at afvise en interesseret hvalpekunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet mig for at Dolly ikke skal hjem til mig :megaked:

Tingene er alt for uoverskuelige for mig. Først var der DKK stamtavle på den. Så var der måske ingen og nu er der Dansk race Union.

Jeg ville jo gerne have en korthåret, men avleren siger hun ikke er korthåret. Ja så kunne jeg klippe hende og det ville jeg også nok. Men alle andre siger hun er korthåret.

Og der er også en masse andre småting som der ikke er ærlighed om. Selvom det gør ondt så blvier det ikke denne gang jeg får hund

 

 

Hvor er det ærgeligt at det ikke lige bliver denne gang, men super fornuftigt at du følger din mavefornemmelse :5up: Er sikker på, at den helt rigtige hvalp nok skal dukke op til dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet mig for at Dolly ikke skal hjem til mig :megaked:

Tingene er alt for uoverskuelige for mig. Først var der DKK stamtavle på den. Så var der måske ingen og nu er der Dansk race Union.

Jeg ville jo gerne have en korthåret, men avleren siger hun ikke er korthåret. Ja så kunne jeg klippe hende og det ville jeg også nok. Men alle andre siger hun er korthåret.

Og der er også en masse andre småting som der ikke er ærlighed om. Selvom det gør ondt så blvier det ikke denne gang jeg får hund

Aj det var en skam, men kan godt forstå dig. Håber ikke det vare for længe inden du finder dig en lille skøn løve :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst lone hansen

Det er ikke nemt at holde fast i "nej" når avleren bliver ved med at sende billeder.

Hun siger stadig at den ikke er korthåret. Pelsen vokser bare langsomt. Prisen er da også derefter 10500 kr.

Men nuttet det er hun.

Jeg har nu skrevet mig op hos en anden og skippet tanken om en korthåret

dollykort1.jpg

dollykort3.jpg

dollykort.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke nemt at holde fast i "nej" når avleren bliver ved med at sende billeder.

Hun siger stadig at den ikke er korthåret. Pelsen vokser bare langsomt. Prisen er da også derefter 10500 kr.

Men nuttet det er hun.

Jeg har nu skrevet mig op hos en anden og skippet tanken om en korthåret

[ATTACH=CONFIG]71359[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71360[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71361[/ATTACH]

 

hun er godt nok MEGA kær og hun er godt nok også korthåret :lol: - jeg håber, at du også vil dele billeder med os, når du finder din hvalp, og jeg synes, at det lyder virkelig fornuftigt, at du har skrevet dig op hos en anden i stedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lone hansen
hun er godt nok MEGA kær og hun er godt nok også korthåret :lol: - jeg håber, at du også vil dele billeder med os, når du finder din hvalp, og jeg synes, at det lyder virkelig fornuftigt, at du har skrevet dig op hos en anden i stedet.
Det kan du tro jeg vil :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Michael Hanson

Dolly? en hunhund? Min ligner din på en studs. Men kennelen har da ikke nævnt noget om at den skulle være korthåret? eller at den fælder. Min kæreste har allergi .

Min hedder Fuzzy og er fra small lions i hvidovre.

Jeg ved ikke hvordan man sætter billeder ind. Så kunne jeg vise et frem

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michael Hanson
Man bliver jo mere og mere rystet... men det gør jo ikke Fuzzy mindre nuttet...
Nej han er nemlig nuttet. Men small lions vil ikke svare på om han er korthåret. Men hun har skrevet til mig at jeg ikke må videresende billederne til en anden.

Jeg er virkelig forbavset og forstår intet

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej han er nemlig nuttet. Men small lions vil ikke svare på om han er korthåret. Men hun har skrevet til mig at jeg ikke må videresende billederne til en anden.

Jeg er virkelig forbavset og forstår intet

 

:shock:

 

Det lugter godt nok langt væk af.. Ja, snyd og humbug :genert:

 

Men som de andre siger, skal I i hvert fald være opmærksom på at han kommer til at fælde, hvilket ikke vil harmonere med din kærestes allergi.. Men han er virkelig sød, det bare synd de sælger ham under falske forudsætninger - det kan da næsten kun ende galt :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...