Hop til indhold

Svea & Asta


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Så er fotoalbummet med Svea og Asta opdateret med en 30-40 billeder :mrgreen:

 

Stella, Asta og deres mor var besøg her hos os. Og det var som altid super hyggeligt. Vi var et smut forbi Engesvang hvor der var minitræf. Så hvalpene fik lov til at hilse på Mysla, Tacco & Jason. Det gik super fint :)

 

Her er lidt billeder fra dagen - resten kan ses i fotoalbummet, så kig endelig forbi :)

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2414-dsc03330.jpg

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2430-dsc03377.jpg

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2437-dsc03404.jpg

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2445-dsc03457.jpg

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2439-dsc03425.jpg

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2432-dsc03384.jpg

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2435-dsc03397.jpg

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2424-dsc03347.jpg

 

stjernetosse-albums-asta-svea-picture2422-dsc03343.jpg

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Hvor er de kære begge to :mrgreen: det må være dejligt at i kan have hvalp samtidigt og de kan vokse op sammen :-)

 

er vild med deres 'sit' billede, og asta er bare kær hvor hun bliver nusset og læner hovedet mod et ben. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo nogle fantastiske hunde' date=' på fantastiske billeder :D

Man bliver så glad af at se sådanne nogle billeder, endelig opload flere alle sammen :blink::mrgreen:[/quote']

 

Jeg kan snart ikke uploade flere billeder til mine albums :oops: Tak for komplimentet :)

 

Ihhh i har bare to smukke hvalpe :lun:

 

Taaaak :kys:

 

Hvor er de kære begge to :mrgreen: det må være dejligt at i kan have hvalp samtidigt og de kan vokse op sammen :-)

 

er vild med deres 'sit' billede, og asta er bare kær hvor hun bliver nusset og læner hovedet mod et ben. :lun:

 

Ja det er så hyggeligt...!

 

Asta er noget af det sødeste jeg længe har set... Hun har et smukt ansigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er så hyggeligt...!

 

Asta er noget af det sødeste jeg længe har set... Hun har et smukt ansigt!

 

Det ér bare mega hyggeligt! :mrgreen: vores egen lille hundeflok!

 

Nårh, Svea er vist også ret godt med i nuttethedsfaktor :blink: Hun er jo bare helt fantastisk bedårende , og så æælsker jeg når hun bodyslammer, det er SÅ sødt!!!

 

Tak for i dag! Rigtigt fine billeder du har fået ud af det! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ér bare mega hyggeligt! :mrgreen: vores egen lille hundeflok!

 

Nårh, Svea er vist også ret godt med i nuttethedsfaktor :blink: Hun er jo bare helt fantastisk bedårende , og så æælsker jeg når hun bodyslammer, det er SÅ sødt!!!

 

Tak for i dag! Rigtigt fine billeder du har fået ud af det! :-)

 

Hundeflok er det helt rigtige ord. Jeg synes det er så dejligt at både de voksne og de små kan falde til ro og sove sammen. Tror de hygger sig sammen.

 

Svea og hendes bodyslam :mrgreen::mrgreen:

 

Selv tak, glæder mig til næste gang! Jeg finder lige ud af om vi kan komme i morgen :) Er også ganske godt tilfreds med billederne. Et par enkelte af Asta-billederne er gjort lidt lysere, men det er vist kun 2. Det er altså ikke nemt at tage billeder af en sort hund :hmm: Men nogle er ganske vellykkede :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, hvor er de altså bare kære, bedårende, super søde og slet ikke til at stå for! Det burde altså ikke være tilladt at være så kære :evil:

 

Og ælsker Asta på billede nr. 6 - totalt frækt blik! :mrgreen:

 

Ja - og alligevel ligner hun en, der lige kan have splittet hele huset ad - mens du så på - og så kan det blik alligevel overbevise dig om, at det i hvert fald ikke er hende der har gjort noget galt ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...