Hop til indhold

Jeg vil da også lige præsentere mig selv


Camilse
 Share

Recommended Posts

Jeg har skrevet lidt herinde i lidt tid, og må da hellere lige fortælle lidt om hvem jeg er.

 

Vi har haft hund i min familie altid. I 2002 blev min far medlem af den lokale DcH-forening og så blev resten af familien hevet yderligere ind i hundeverden. Først min søster, som trænede både lydighed og agility med Joy, og så for små to år siden mig, da jeg "overtog" Joy, som jeg pt. bruger til at træne lydighed og agility, det sidstnævnte bruger vi også den del tid på til konkurrencer.

 

Lidt billeder af bassen

DSC_1573.jpg

 

joy.jpg

 

Da Joy er syv år gammel, så blev vi enige om at jeg skulle have min egen hund. Allerede i august sidste år sagde jeg ja til at få en hvalp efter nogle bestemte forældre. Tæven var dog lang tid om at gå i løb og kuldet blev lidt forsinket, hvilket betød at prinsessen først kom til verden her d. 1. april.

Hun er nu 8 måneder gammel og er en rigtig lille stjerne. Vi arbejder stort set kun med lydighed og planen er at hun skal afsted i C-klassen til næste år, og at vi til foråret begynder at træne agility. I 2013 håber jeg at hun er klar til at komme afsted til konkurrence.

Et billede af Cassi

2IMG_0227.jpg

 

En tredje hund jeg evt. vil nævne af og til er min fars snart 5 år gamle schæfertæve, Lotte. Min far bruger hende til konkurrencer i lydighed og Lotte er min fars anden A-hund.

lidt sol 067.jpg

 

Lidt mere om mig. Jeg bruger klikkeren en del i min træning, noget jeg oprindeligt startede med, da jeg havde hest. Det er dog ikke altid klikkeren bliver brugt i forbindelse med indlæring.

Jeg er 26 år gammel, og er igang med DcH's grundtræneruddannelse, hvor jeg regner med at jeg efterfølgende kan tage agility-modulet. Udover det er jeg "hjælpetræner" på et trivsels/opvisningshold og det let øvede agilityhold.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...