Hop til indhold

Vores mor forsøgte at tage livet af os idag.....


Inkognito
 Share

Recommended Posts

Hej alle HF-medhunde :-)

 

Vi var ude og gå med vores mor idag i skoven og vi er helt overbeviste om, at hun forsøgte at slå og ihjel langsomt.... Flere gange endda.

 

Det startede allerede ude på vores p-plads, hvor vores mor snakkede noget om asfaltmaskiner og varm asfalt - det eneste vi så var nogle store hundespisende ting, der lugtede grimt.....

 

Nå, men vi overlevede at gå forbi dem og kom ud til bilen, hvor turen så gik ud til vores mors mormor, der bor lige ved skoven.

Da mor lukkede bilen og buret op, blev vi så glade, at vi begge kom til at klemme os ud af den samme låge i buret og helt glemte at høre efter moar.

Det blev hun en smule knotten over, så da hun vendte ryggen, kom vi til at løbe stærkt og væk........

Nøj, hvor blev hun gal og råbte meget højt, at vi skulle komme tilbage og da vi kom tilbage, fik vi snor på, mens hun fablede om biler på vejen og mørke og os, der ikke havde fået tændt vores lygter..... Men helt ærligt: vejen ligger jo 150 m. væk og vi kom næsten slet ikke i nærheden......

 

Så gik turen ud i skoven, hvor vi først skulle forbi en kofold, hvor der aldrig plejer at være dyr i.... Idag stod der så et eller andet stort pelsbelagt mørkt noget med horn :-(

vi kom "vist nok" til at løbe rundt om hendes ben et par gange mens hun nu fablede om "gentofteliner" og pjokhunde.

 

Derefter gik vi videre og lige pludselig hørte vi noget, der kom bagfra tungt åndende...... Det viste sig så at være en sortklædt løber og vi måtte ikke engang jagte ham :-(

 

Løberen havde dårligt passeret os, da der rundt om et hjørne kom endnu et pelsklædt noget med et halvt menneske ovenpå uden lys på.......

Nøj, hvor blev vi overrasket og Emma troede hun skulle dø i munden på den.....

Mor sagde, at det bare var en hest og rytter og "rytteren" roste os over vores gode opførsel og fine refleksveste....

 

Så gik vi lidt videre og vores mor synes vi skulle have tændt vores lygter, hvilket krævede, at hun lagde håndtaget på snoren på jorden og Jessie var overbevist om, at det forsøgte at spise hende og så troede jeg (aka Emma) også at min ville spise mig.....

Så mumlede hun igen noget om pjokhunde......

 

Nu var vi sikre på, at der ikke ville komme flere overraskelser..... Meeeeeen på vejen tilbage kom der igen sådanne nogle heste og ryttere, men disse hersen havde lysveste og refleksting på.....

Vi er ikke helt sikre på de er ufarlige......

 

Derefter kom der dame på en cykel med lys på og så var vi lige pludselig tilbage ved kofolden, men denne gang havde koen taget sin lillebror med og han stampede i jorden og sagde "bøøøøøhhhhhh" af os.

Der blev vi rigtig bange og da det ikke hjalp at Jessie knurrede og gøede, så tog vi benene på nakken...... Vi havde bare lige glemt vores mor i den anden af snoren *ups*.....

Igen ytrede hun nogle mærkelige ord om pjokhunde og "gentofteliner" og mørke ujævne skovstier......

 

Resten af turen gik fint og vi kom helt hjem til fyldte madskåle og LYS i huset......

 

Og nu er vi altså meget trætte og vil gå i seng.

 

Mange hilsner

Jessie (3,5 år) og Emma (5,5 måned) og lidt vores mor :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

puha, det lyder godt nok som et farligt sted i bor :shock: Sådan nogle ting er der heldigvis ikke nede i vores skov... eller jo, der er sådan nogle pelsklædte nogen med horn, men kun om sommeren... så her om efteråret kan man snige sig ind på deres græs og rulle sig i de store dejlige klatter som de efterlader :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Haha, jeg troede at du havde været ude og gå tur med din mor, og at Hun prøvede at slå dig og hundene ihjel :oops: Der gik lidt tid før jeg fattede Det var hundene :lol:

 

Godt de overlevede :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes virkelig, at I burde overveje at melde den mor... Tænk at behandle min spaniel-kærlighed Jessie på den måde (for du KAN godt lide mig Jessie... du ved det bare ikke) :slem:

Og så hopper jeg med på, at de liner der altså er vildt farlige... Stakkels jer tøser :ae:

 

Mange medfølende hilsner og potedask fra Gizmo :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

I har opdaget det samme som Vinnie - det er meget mere sikkert at blive hjemme på sofaen :lol:

 

Ja, vi tror også, at sofaen er det sikreste valg resten af den mørke tid :-D

 

puha, det lyder godt nok som et farligt sted i bor :shock: Sådan nogle ting er der heldigvis ikke nede i vores skov... eller jo, der er sådan nogle pelsklædte nogen med horn, men kun om sommeren... så her om efteråret kan man snige sig ind på deres græs og rulle sig i de store dejlige klatter som de efterlader :mums:

 

Ja, det er et meget farligt sted vi bor... Især i mørke :shock:

 

Man må ikke gå på de der hornede pelsklumpers græs, så vi kommer ikke i nærheden af at rulle os i de der store klatter, der ligger rundt omkring... Vi tror heller ikke vores mor vil blive synderligt stolt af os :lol:

 

Gentofteliner ?????

 

Gentofteliner=flexiliner :-D

 

Haha, jeg troede at du havde været ude og gå tur med din mor, og at Hun prøvede at slå dig og hundene ihjel :oops: Der gik lidt tid før jeg fattede Det var hundene :lol:

 

Godt de overlevede :5up:

 

Nej nej, min mor har lært, at man ikke går i skoven i mørke og slet ikke med to hunde, der stadig er i gang med at finde ud af hvordan man går sammen :blink:

 

Møffe siger meget gentlemans-agtigt, at han gerne assisterer de damer på den næste tur - han er nemlig ikke bange for nooowet, siger han :mrgreen:

 

Han skal bare lige vågne op igen først, lige nu er han mega meget død oven på hård dag :-P

 

(har dog mine tvivl ang. lysende ryttere!)

 

Jeg er lige gået i løbetid, så om små 10 dage er du meget velkommen til at gå tur med mig, Møffe... Vi skal nok bare ikke have de der tobenede med :slem: Kærlige hilsner Jessie :slem:

 

Jeg synes virkelig, at I burde overveje at melde den mor... Tænk at behandle min spaniel-kærlighed Jessie på den måde (for du KAN godt lide mig Jessie... du ved det bare ikke) :slem:

Og så hopper jeg med på, at de liner der altså er vildt farlige... Stakkels jer tøser :ae:

 

Mange medfølende hilsner og potedask fra Gizmo :vuf:

 

Vi overvejede også at melde hende, men da vi fik lidt ekstra i madskålen derhjemme og kom ind i sengen tidligere end normalt, så blev hun lidt tilgivet - men hun ved det ikke endnu :-D

 

Jeg ved stadig ikke helt om jeg synes du er så dejlig, Gizmo..... Det kunne være du skulle møde min lillesøster - hun vil helt sikkert synes du er fantastisk :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige gået i løbetid, så om små 10 dage er du meget velkommen til at gå tur med mig, Møffe... Vi skal nok bare ikke have de der tobenede med :slem: Kærlige hilsner Jessie :slem:

 

Uha, Møffe er allerede på vej ud af døren! :ivrig:

 

Meeen, det får han nu ikke lov til, for jeg nedlægger veto :mrgreen: Det må blive nogle uger senere igen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men så kan han da bare bare besøge mig om en dags tid eller 3 :slem: halesvaj fra Karla

 

GODT, at Møffe er i et andet rum :mrgreen:

 

Argh, kom nu, vær lidt frisk :mrgreen:

 

Berner/springer-hvalpe lyder da som det perfekte mix :mrgreen:

 

Ååååhr :lun: Hmm, tjah, jeg er i hvert fald ikke skræmt ved DEN udsigt :lol:

 

Men så skal vi vist ikke komme nærmere ind på Møffes fysiske, arvelige egenskaber :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...