Hop til indhold

CanisClickerCamp 2012


Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Orv, hvor fedt :banan:

 

Det er helt sikkert noget jeg vil kigge nærmere på.

 

Og med gode trænere :5up:

 

Nemlig ja, og jeg synes at vores hunde sagtens ville kunne være med uden problemer med al den træning vi går til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Altså jeg var jo afsted på et bianca kursus her i sommers, det var 2 hardcore træningsdage hvor hver hund var inde 4 gange af 20 min. pr. dag... Der var ikke så meget energi på 2 dagen med de sidste 20 min. Men ellers klarede Caia det til UG, og det var ovenikøbet virkelig virkelig varmt den weekend.

 

Nåmen jeg glæder mig til at se programmet og få en fornemmelse af om det er noget for os :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
4 x 20 min på en dag omgivet af hunde, mennesker og action, tror mine ville holde en enkelt gang 20 min :???: men overvejer alligevel, må kigge på niveauet, når indbydelsen kommer op

 

Men jeg ved nu ikke om dette klikkercanis er bygget sådan op..

 

Ville bare dele erfaring med det kursus vi senest har været afsted på:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Inden for de næste par uger bliver programmet for CanisClickerCamp 2012 lagt ud. Det vil blive afholdt i Århusområdet - og store navne som Kathy Sdao, Michele Pouliot, Cecilie Køste og mange andre er på programmet.

Der vil være workshops indenfor: Rundering, freestyle, agility, rallylydighed, spor, jagt mm.

Glæd dig - det gør jeg :5up:

 

Forresten: skal du med? Og hvad skal du deltage i?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Chili Con Caia

Tak for link:5up:

 

Kender ingen af underviserne... men det lyder til at der er begejstring for hende der har konkurrencelydigheden... :-)

Jeg ved ikke om jeg synes det er et dyrt kursus.. Men det løber op når der også skal betales for bro, benzin og overnatning... Men spændende det lyder det i hvert fald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er kunnet være meget interesseret i både kurserne med Michele Pouliot og Kathy Sdao, har hørt virkelig godt om dem begge... men jeg troede egentlig, at man betale for en hel uges klikkercamp? Men det er måske forkert forstået, det ser ud som om, at man kun betaler for to dage/et kursus af gangen, og hvert kursus koster små 4000 kr.? Det er nok lidt for dyrt for to dage, synes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv! Det lyders godt nok som ret basal lydighedstræning! Havde håbet på lidt mere avanceret træning. Og så forstår jeg altså ikke helt konceptet. Kan man ikke kombinere kurserne på tværs? Og koster det virkelig 3300 for to dage? Jeg har endnu aldrig hørt om kurser så dyre. Selv verdensmestre i LP, som skal flyves til landet, kan man so regel komme på kursus med for et par tusinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

åh, hvor ser meget af det spændende ud, men hvad skal man dog vælge... Jeg har da kun råd til en ting, så det er da ikke nemt. Bliver jo også helt i tvivl om mysla hunden er dygtig nok!

 

Og jeg troede også at det ville være en hel uge eller sådan en forlænget weekend ala hund og trænings clicker camp, så ret dyrt fpr 2 dage, øv

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv! Det lyders godt nok som ret basal lydighedstræning! Havde håbet på lidt mere avanceret træning. Og så forstår jeg altså ikke helt konceptet. Kan man ikke kombinere kurserne på tværs? Og koster det virkelig 3300 for to dage? Jeg har endnu aldrig hørt om kurser så dyre. Selv verdensmestre i LP, som skal flyves til landet, kan man so regel komme på kursus med for et par tusinde.

 

De kurser, jeg er interesseret i, koster oven i købet 3900 for to dage. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...