Hop til indhold

CanisClickerCamp 2012


Recommended Posts

Inden for de næste par uger bliver programmet for CanisClickerCamp 2012 lagt ud. Det vil blive afholdt i Århusområdet - og store navne som Kathy Sdao, Michele Pouliot, Cecilie Køste og mange andre er på programmet.

Der vil være workshops indenfor: Rundering, freestyle, agility, rallylydighed, spor, jagt mm.

Glæd dig - det gør jeg :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Næh, hvor lyder det spændende. Ved du noget om sådan ca hvornår på året det er?
Mener det er første uge i juli

 

Uh, håber ikke jeg ødelægger tråden - lynspørgsmål: Kan din ene hund virkeligt holde til flere dages intens træning? Tænker mine ville gå trætte, men de er så heller ikke bur-hunde.
Mine kan gå 4 pas om dagen i en hel uge og nej de er ikke burhunde
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Når programmet kommer ud offentligegøre du det så ikke lige her inde Riesenfan?

 

Gad godt læse mere om det når det er...

 

Melder man sig til på de forskellige, og så deltager man bare..

 

Hvordan plejer det at være med overnatning osv.. nu når det bliver i århus området og man selv er fra sjælland af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Uhhhh jagt - lyder perfekt. Har set Canis- VIDEOEN om den ultimative klikkerindlærte apport. Jeg havde (hold jeg for ørerne - eller vel øjnene) våde drømme efter den video - ahhh ok, så ikke helt, men alligevel.

 

Ved vi noget om prisleje? Er det svært at få plads? og hvor skal vi kigge for yderligere oplysninger? (HVA HVA HVA ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, det lyder godt. Hvor mange dage strækker det sig over?

 

Mener det er første uge i juli

 

Mine kan gå 4 pas om dagen i en hel uge og nej de er ikke burhunde

 

Det havde du vist så allerede svaret på... nu tænker jeg som Petrine, kan de fleste hunde holde til det? Jeg tænker, det er jo ikke bare en hel uge med ret intens træning, men også nyt sted, nye indtryk og en masse nye mennesker og hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Når programmet kommer ud offentligegøre du det så ikke lige her inde Riesenfan?

 

Gad godt læse mere om det når det er...

 

Melder man sig til på de forskellige, og så deltager man bare..

 

Hvordan plejer det at være med overnatning osv.. nu når det bliver i århus området og man selv er fra sjælland af...

Alt det praktiske kommer der mere om.

 

Det havde du vist så allerede svaret på... nu tænker jeg som Petrine, kan de fleste hunde holde til det? Jeg tænker, det er jo ikke bare en hel uge med ret intens træning, men også nyt sted, nye indtryk og en masse nye mennesker og hunde?
Tror altså ikke I skal være så nervøse - det bliver workshops hvor man melder sig til mindre ting og kan måske nå mere end en ting - men vendt nu til I ser programmet

 

Uhhh... Ville ELSKE det!! :klap:

 

Må se om tiden og økonomien er til det, men det kunne da være SÅ fedt!!

 

Mon der er plads til en hanhundeædende hvid tornado :hmm: :genert:

Der er sikkert også muligheder for dem :blink:
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror du får mest ud af det hvis du i hvert fald har læst en bog eller to og taget et grundkursus:-D

 

Grundkursus - som i et Canis grundkursus (eller hvad sådan noget hedder) eller gået til træning hos nogle, med præcis samme ideologi (Hund og Træning)?

 

Ikke at jeg tror, jeg kommer, men har jeg pengene, så er jeg da i hvert fald klar og parat :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...