Hop til indhold

Hvor og hvornår er det næste "Herning"-udstilling???


Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Nu blev jeg igen igen forhindret af barnedåb. Jeg er ved at gå til af abstinenser :megaked::megaked: jeg vil SE hunde, HØRE hunde, BEUNDRE HUNDE og BEGRÆMSE hunde..men jeg er en klaptorsk til at finde disse arrangementer på nettet. Faldt helt tilfældigt over noget i Års for nogle uger siden og så et par af mine favoritter, Clumber og Springer spaniels og mødte en række nye racer. MEN jeg ender jo nok på labben næste gang, såå...

 

Ja, spørgsmålet er vel egentlig til de "indviede" - hvor er det næste hotte happening inden for hundeverden?

 

Får jeg intet svar, venter jeg sgu bare på den næste "Hvem skal med til **"- tråd :drille::drille:

 

C.L.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Tak for svar, Dorte. "Øv" skal i sommerhus med famlien den weekend. Kunne ellers godt have kombineret med med famliebesøg i vestjylland. Må bare holde skarpt øje med programmerne og holde mig til. Det er så skønt at være afsted - selvom man ikke kan udstille sin stamtavleløse lab.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var med min søster i Ålborg - hæslig udstilling i hæslig hal, lyden var ekstremt dårlig, der stank afsindigt (af pis og bæ), det var nok i 2009 eller 2010 tror jeg

 

Haha - ja så er der da ingen grund til at gentage

- jeg har været til koncert i den hal, og det er nogenlunde samme beskrivelse, som jeg ville komme med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil ud og klappe på nogle labber (retrievere generelt), så holder region Nordjylland juleskue d. 3.dec i Nørager. Det plejer at være velbesøgt og i år har de fået autoriserede finske dommere, så jeg forventer at der kommer mange hunde.

 

Medmindre Kasia går i løbetid og skal parres den weekend, så regner jeg med at komme med alle 3 tøser (det er jo en uofficiel udstilling så jeg regner med at slæbe pensionisten med i veteranklassen).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Hvis du vil ud og klappe på nogle labber (retrievere generelt), så holder region Nordjylland juleskue d. 3.dec i Nørager. Det plejer at være velbesøgt og i år har de fået autoriserede finske dommere, så jeg forventer at der kommer mange hunde.

 

Medmindre Kasia går i løbetid og skal parres den weekend, så regner jeg med at komme med alle 3 tøser (det er jo en uofficiel udstilling så jeg regner med at slæbe pensionisten med i veteranklassen).

 

Hej Juelsgaard. Tak for info. Det er bestemt en mulighed :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Vi har jo national udstilling i kreds 7 i 2012. Det bliver meget tæt på dig, nemlig på Skalborg Dyrskueplads.

Mener det er den sidste weekend i maj.

 

Hej Siri. Tak for svar. Det er skrevet i kalenderen. Men der er jo lææææænngge til maj :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...