Hop til indhold

BOT dækken og størrelser


Gæst mk101
 Share

Recommended Posts

Så lige i en anden tråd, at Hööks kører med rabatter i disse tider, hvilket måske var muligheden for, at jeg fik købt et Back On Track dækken til mit gamle kræ. Spørgsmålet er så bare, hvordan de mål og størrelser dækkenet fås i skal "oversættes".

 

Kan vel være, at jeg ikke ser det rigtige sted hen, men syntes ikke jeg kan se en guide noget sted på deres side og vil være sikker på, at den måde jeg tænker der skal måles på, rent faktisk også er den rigtige.

 

Så jer der har BOT dækken - kan I hjælpe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har et mmm 63 må det hedde i ny model. Det er for smalt, når hun skal ligge ned (men fint på gåture, hvis nødvendigt), så nu har hun fået det, der hedder 67 og det er for stort, hvis hun skulle have det på, på gåture (men fint, når hun skal ligge i bilen eller sådan).

 

Nu har du jo mødt Luna, men du kan lige få et par billeder, hvor du kan se forskellen på størrelserne:

 

Str 63:

 

tilmalene.jpg

 

Str 67:

 

2710_3950.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan prøve mine dækkener - jeg har dem i to str..

 

Du skylder mig skilteholdere alligevel og jeg kunne godt bruge en vurdering af Emma inden lørdag :-)

 

Det er en aftale (havde troet vi havde haft fornøjelsen af jeres selskab i dag). Kan kigge ud hos dig tirsdag når arbejdsdagen er slut (tror jeg er kører retur fra møde i Hillerød ca. 16). Ellers er torsdag også en mulighed (eller fredag hvis du tør skyde den).

 

Og skylder dig totalt meget dine skilteholdere, som har ligget pænt og ventet i bilen på jeg tog en tur på landet ;). Fik dem i øvrigt lidt i brug og er sikker på, at vi skylder dig og dem tak for god vind med rally-championatet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan prøve mine dækkener - jeg har dem i to str..

 

Du skylder mig skilteholdere alligevel og jeg kunne godt bruge en vurdering af Emma inden lørdag :-)

 

Det er en aftale (havde troet vi havde haft fornøjelsen af jeres selskab i dag). Kan kigge ud hos dig tirsdag når arbejdsdagen er slut (tror jeg er kører retur fra møde i Hillerød ca. 16). Ellers er torsdag også en mulighed (eller fredag hvis du tør skyde den).

 

Og skylder dig totalt meget dine skilteholdere, som har ligget pænt og ventet i bilen på jeg tog en tur på landet ;). Fik dem i øvrigt lidt i brug og er sikker på, at vi skylder dig og dem tak for god vind med rally-championatet!

 

Jeg troede ikke min tilmelding var gået igennem - jeg har intet hørt tilbage på den :-( Meeeeeeen nu manden også leget med skift af hostingudbyder på mit domæne de sidste uger.....

 

Tirsdag er fin :-) jeg er hjemme på det tidspunkt :-)

 

Og tillykke med endnu en "svamptitel" :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så giver jeg lige et bib, når jeg kører nordfra. Og håber så at du kan komme og lege med os de næste par weekender ;)

 

Og taaaark! Hun er sgu en sej gammel hund (og har vel næsten fortjent sådan et fint dækken!). Nu mangler vi bare den LP1 jeg i sin tid startede ud med i overbevisning om, at det var det eneste dyret nogensinde kunne få på sin meritliste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...