Hop til indhold

Gåturstræf i østjylland...


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

.... nærmere bestemt i Fløjstrup Skov/strand på søndag d. 27 november kl. 11 :-D

 

Jeg synes, at det er meget længe siden, at der er blevet lavet sådan en fælles gåtur, så nu skal det være! Jeg tænker det skal være en gå tur i snor og så evt. med kage/kaffe bagefter...

 

Er der nogen som vil med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen altså - du skulle se mig gå med dem i snor. Det er en farce! Jeg er så dårlig til det. Og hundene keder sig. De skal helst løbe hurtigt og langt :-D og bade! Men det lyder hyggeligt. Især med kagen :mrgreen:

 

Du kan jo bare slippe dem på stranden til sidst. Der plejer vi ikke at gå ned, og så får de brugt lidt energi... :-D

 

Do it!

Link til indlæg
Del på andre sites

Pajko kan heller ikke og slet ikke når både Karla, Shelia og Mysla er med :hjerte:

 

Nej det bliver nok som det plejer... at de eneste hunde der går rimelig pænt er mine gamle tanter, haha Det kan jeg huske der var en der sagde på et træf engang hvor vi var rigtig mange... Men det er altså ikke fordi de er speciels velopdragne, de er bare yderst vandt til ture i snor med andre hunde og dertil voksne og , på dette område, ret fornuftige.

 

Tilgængæld er de jo så ikke tilbageholdene med at skælde ud på evt fremmede forbipasserende hunde...

 

Men jeg er nu ikke sikker på vi kommer, det er kun måske. Har en gammel ride aftale, så det kommer an på hvornår det bliver ovs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Tør vi ikke godt det?

 

Når der bliver lovet så megen blæst, så kan det altså ikke anbefales, at bevæge sig rundt i skove og andre steder, hvor der er risiko for, at få noget i hovedet :???:

 

Men I kan jo evt bare finde et andet sted og lave turen - på en åben mark fx., hvis I kender en bonde der gerne låner ud :5up:

... dog bliver det nok svært at snakke sammen pga vinden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uanset Ida er du velkommen til at komme og gå en tur med os. Måske min rideaftale bliver aflyst pga vejret og så har vi jo masser af tid.

Jeg ved fra tidligere at det ikke føles som meget blæst inde i skoven, selv når det stormer, men der falder da grene ned ovs.

Kan huske vi sidste vinter engang skulle på tur med en hundeven og så aflyste hun fordi hendes mand "forbød" hende at gå i skoven pga advarsler..

Link til indlæg
Del på andre sites

Uanset Ida er du velkommen til at komme og gå en tur med os. Måske min rideaftale bliver aflyst pga vejret og så har vi jo masser af tid.

Jeg ved fra tidligere at det ikke føles som meget blæst inde i skoven, selv når det stormer, men der falder da grene ned ovs.

Kan huske vi sidste vinter engang skulle på tur med en hundeven og så aflyste hun fordi hendes mand "forbød" hende at gå i skoven pga advarsler..

 

Skal vi ikke sige, at vi lige tjekker vejret i morgen og så skriver herinde om vi kommer? Her blæser det nemlig ikke endnu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...