Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome
Hvor er det et flot sæt til Gracie og så med matchene navneskilt :lun:

 

Ja jeg har det lige som du havde det, jeg går og kigger lidt og tænker om det er "for meget", især fordi der er blevet rynket lidt på næse af det tøseri (sådan har jeg ihvertfald opfattet det :genert: ) :fornaermet::lol:

 

 

Men altså, jeg er vild med det og synes det passer så fint til hende (mobilen gengiver farverne dårligt, synes jeg) så skidt med det selv om det da tager lidt af glæden lige først. SKØNT at man så kan spamme herinde hos andre udstyrs-tosser :mrgreen:

 

Det kort af det lange er, jeg synes det er et fedt sæt og jeg skulle have gjort det for længe siden i stedet for at tænke over hvad andre mon vil tænke, jeg har jo stadig alt det "seriøse" unisex udstyr for de 2 forrige hunde og til næste og næste og næste hund men dette her, det er kun til min Misja :hjerte:

 

Det er da et fedt sæt - og f... om andre rynker på næsen. Det skal de da ikke blande sig i. Og det er da seriøst, når det er god kvalitet og passer hende fint. Kan slet ikke se, at en snor og halsbånd kan være decideret pjattet? Altså, det er jo ikke ligefrem et lakhalsbånd med diamanter og hængende bling-dimsedutter (sådan noget findes der jo masser af, og det er da skægt nok, men ret upraktisk at hunden skal rende rundt og rasle med alle de vedhæng). Nylon er praktisk, fordi det tørrer hurtigt. Og hvad farve det lovpligtige hundetegn er er vel ligemeget. Så du skal da bare købe det, du kan lide til din smukke hund. :kys:

 

Hvis dit skulle være pjattet, hvad så med mig, som propper Buster i en pinkternet hættetrøje. Han frøs, og det hjalp trøjen på, og den sidder godt, så hans bevægelsesfrihed ikke var det mindste hæmmet. Og når det er varmt nok som lige i disse dage, så behøver han den ikke, og fjong, det vigtige for mig er at han har det rart - og jeg synes så samtidig, den er brandsmart. Men der er sikkert masser, der synes jeg er en idiot, når han kommer fistrende i den trøje. Det må de så om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
en bil :mrgreen:

 

SEJT! Oh, Charlie og Buster er også misundelige ... de vil gerne i skoven lidt oftere, og sådanne udflugter kræver bil. Tillykke med investeringen!! Så skal du også til at shoppe hundeseler eller transportbox eller sådan til bilen, huhu. Og vandskål, som ikke spilder til at have i den og sådan. Smart med sådan en auto, så er man nødt til at shoppe til den også :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det et flot sæt til Gracie og så med matchene navneskilt :lun:

 

Ja jeg har det lige som du havde det, jeg går og kigger lidt og tænker om det er "for meget", især fordi der er blevet rynket lidt på næse af det tøseri (sådan har jeg ihvertfald opfattet det :genert: ) :fornaermet::lol:

 

 

Men altså, jeg er vild med det og synes det passer så fint til hende (mobilen gengiver farverne dårligt, synes jeg) så skidt med det selv om det da tager lidt af glæden lige først. SKØNT at man så kan spamme herinde hos andre udstyrs-tosser :mrgreen:

 

Det kort af det lange er, jeg synes det er et fedt sæt og jeg skulle have gjort det for længe siden i stedet for at tænke over hvad andre mon vil tænke, jeg har jo stadig alt det "seriøse" unisex udstyr for de 2 forrige hunde og til næste og næste og næste hund men dette her, det er kun til min Misja :hjerte:

 

Jeg synes også det er et rigtig fint sæt til Misja. Fint kontrast til hendes sorte farve uden at farverne skriger. Jeg tror faktisk Gracie har et halsbånd magen til et sted. Et jeg købte kort efter jeg fik hende, til når hun skulle bade og sådan, da jeg ikke ville bruge hendes fine nye læderhalsbånd til det. Og nylon er jo praktisk og Trixie er et billigt mærke i en fin kvalitet. Jeg gav ikke over 100 kr for mit sæt med hjerter. Det var også prisen der afgjorde at jeg købte det, selvom jeg var i tvivl om det var for meget - hvis jeg ikke ville få det brugt, havde det ikke kostet en formue.

I går da hun havde halsbåndet på i hundeskoven, var der en mand der spurgte om Gracie var bloddonor pga. hjertehundetegnet. han syntes det lignede sådan et bloddonorhjerte. Muligvis, men jeg havde bare købt det hundetegn fordi jeg godt kan lide sort og rød sammen og fordi Gracie er en pige.

 

Er det virkelig så slemt?

222119_1852412583962_1050189828_2067916_3582780_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Er det virkelig så slemt?

222119_1852412583962_1050189828_2067916_3582780_n.jpg

Tak skal du have KarinaO, jeg synes nemlig at farverne er super flotte til Misja og jo mere jeg ser det på hende, jo gladere er jeg for det så resten er pist borte og glemt nu :blink:

 

 

Mht. Gracies navneskilt bemærkede jeg det i går og har ledt på nettet efter et lignene, jeg synes det er helt vildt flot og gad godt have et lignene til Misja - jeg synes ikke det er for meget eller noget, det er ret enkelt og beskedent faktisk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal du have KarinaO, jeg synes nemlig at farverne er super flotte til Misja og jo mere jeg ser det på hende, jo gladere er jeg for det så resten er pist borte og glemt nu :blink:

 

 

Mht. Gracies navneskilt bemærkede jeg det i går og har ledt på nettet efter et lignene, jeg synes det er helt vildt flot og gad godt have et lignene til Misja - jeg synes ikke det er for meget eller noget, det er ret enkelt og beskedent faktisk :-D

 

Taaarrrk Karina:genert:

 

Fandt du hundetegnet? Hvis ikke har de det her: Emajeret HUNDETEGN med masser af motiver De har også flere med kødben, hvis du skal have et der matcher hendes nye halsbånd og snor.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal du have KarinaO, jeg synes nemlig at farverne er super flotte til Misja og jo mere jeg ser det på hende, jo gladere er jeg for det så resten er pist borte og glemt nu :blink:

 

 

Mht. Gracies navneskilt bemærkede jeg det i går og har ledt på nettet efter et lignene, jeg synes det er helt vildt flot og gad godt have et lignene til Misja - jeg synes ikke det er for meget eller noget, det er ret enkelt og beskedent faktisk :-D

 

Ja super flot .. Ville også gerne have et il Freja .. Hvor har du fundet det fine hjerte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
En "pet stroller" :genert:

 

buggy_1_1.jpg

 

Dog til min kommende hvalp, men planen er at den skal bruges, når Mikkel skal luftes, indtil hun har lært at være alene i mellemtiden. Og så var den sat ned med 50%, på zooplus.dk, så tænkte at jeg hellere måtte slå til nu. Nu skal jeg så bare komme mig over, at det måske er lidt fjollet at køre rundt med en hund, i en klapvogn, men her vinder "praktisk-heden" altså.

 

Det er da smart - der går jo noget tid, før den lille kan klare at gå så langt som storebror. Og en udmærket mulighed for at lære Mikkel nye tricks - jeg vil da godt se nuttede dellefar gå på bagbenene og skubbe den der :mrgreen::lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har købt ekstra skagler, så vi nu har 4-hunde line til vognen, og ikke bare 2-hunde line :banan:

 

Ønsker mig både nye trækseler til drengene og en 2-hunde cykel line, men det kan nok godt vente til efteråret, sæsonen er snart slut alligevel.

 

Inden alt for længe, vil jeg super gerne have et løbebælte, også bare til lange gåture og så kunne en bæretaske til hunde altså være smart, så de selv kunne bære deres vand og diverse + at man kan få en taske, hvor vandet hjælper med at holde hunden kølig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Blueberry, den bliver du SÅ glad for. Jeg ville virkelig gerne have haft en vogn jeg kunne spænde på Motor, så han kunne trække Voodoo, altså bare i trav/skridt. Havde en kasse-cykel det første stykke tid, men den var virkelig dårligt lavet = jeg var tæt på at dø (ok bare vælte) flere gange, det var simpelthen for skummelt :lol: Så jeg havde meeeeeget lange arme sidste sommer, så meget som jeg slæbte rundt på Voodoo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror helt sikkert også nok, at jeg skal blive glad for den :-) Jeg skal bare lige komme mig over, at det måske virker fjollet at gå med en hund i klapvogn :genert:

 

Det er da ret meget mere fjollet ikke at gøre det og risikerer en stresset, overaktiveret og træls hvalp når nu det kan undgås :blink:

 

Fuck det, du får det nemmere, kan få hende med rundt uden at skulle stresse hende enten ved at være alene før tid eller overmotioneret osv.. Jeg synes det skide smart! :mrgreen:

 

 

 

Uanset, hvad man gør eller hvordan man holder hund, er der altid en eller anden idiot (ja klart idiot :mrgreen:) der synes du er et fjols fordi du gør tingene anderledes end dem.. Men hvis du kan stå inde for det og føler du gør det der er bedst for dig og din hvalp, så hop og rend med de andre.. Din hvalp bliver den bedste :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Jeg køber snart en Nihola Dogs til Taiki! Koster næsten det samme som han gjorde i sin tid. :engel: Håber dog på at finde en brugt og få sat en dør på.

 

Han får også en sækkeseng fra Østrand (med krøyerkugler!) og et stofbur derfra. Nyt halsbånd skal der også til og jeg overvejer at købe en ny flexi-line som er bred og ikke en tynd line (som den vi har) som kan give forbrændinger hvis den vikler sig rundt.

 

Og så bliver han ½ år den 7. april, så hvis maven er til det, får han sgu lårbenet af en ko eller noget andet dramatisk. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber snart en Nihola Dogs til Taiki! Koster næsten det samme som han gjorde i sin tid. :engel: Håber dog på at finde en brugt og få sat en dør på.

 

Han får også en sækkeseng fra Østrand (med krøyerkugler!) og et stofbur derfra. Nyt halsbånd skal der også til og jeg overvejer at købe en ny flexi-line som er bred og ikke en tynd line (som den vi har) som kan give forbrændinger hvis den vikler sig rundt.

 

Og så bliver han ½ år den 7. april, så hvis maven er til det, får han sgu lårbenet af en ko eller noget andet dramatisk. :mrgreen:

 

Har du vundet i lotto?:shock:

 

Herlige ting han skal have :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Har du vundet i lotto?:shock:

 

Herlige ting han skal have :klap:

 

Nej, sommerferien i år skal bare bestå af ren afslapning her i KBH foruden et eventuelt shibatræf, så jeg har valgt at bruge min opsparing og feriepenge på lidt forskelligt.

Jeg håber dog på, at få solgt nogle fejlkøb jeg gjorde inden jeg fik ham hjem, hvor jeg også shoppede i vildskab, men det er mere fordi det er ærgerligt at det bare ligger i kælderen uden at nogen bruger det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da ret meget mere fjollet ikke at gøre det og risikerer en stresset, overaktiveret og træls hvalp når nu det kan undgås :blink:

 

Fuck det, du får det nemmere, kan få hende med rundt uden at skulle stresse hende enten ved at være alene før tid eller overmotioneret osv.. Jeg synes det skide smart! :mrgreen:

 

 

 

Uanset, hvad man gør eller hvordan man holder hund, er der altid en eller anden idiot (ja klart idiot :mrgreen:) der synes du er et fjols fordi du gør tingene anderledes end dem.. Men hvis du kan stå inde for det og føler du gør det der er bedst for dig og din hvalp, så hop og rend med de andre.. Din hvalp bliver den bedste :banan:

HØRT! - HØRT!.....Til det hele :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

I forbindelse med den månedlige Zooplus.de-bestilling, så røg der lige et plysfår med i kurven. Inde på siden kunne man nemlig afspille den lyd, der er i den, og Charlie og Buster blev heeeelt tovlige, da jeg prøvede. Uh - det måtte vi straks have. Så kan min lille hyrdedreng måske også hyrde lidt med den, hvem ved :mrgreen:.

 

130499_trixie_spiel_schaf_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Taiki har fået sin sækkeseng, en str. M så han rigtig kan strække sig. Han synes vist at den er lidt mærkelig, men han brugte et kvarter i går aftes på, at nulre rundt med kuglerne inden i den, for at ligge helt perfekt. Han skifter imellem at møfle kuglerne op i den ene ende, så han får en lille hovedpude og så at møfle dem alle sammen ud til siden, så han ligger i en lille rede. :lun:

I morges var han slet ikke stivbenet, hvilket han ellers ofte er om morgenen. Hans tidl. hundeseng var bare sådan en tynd, vatteret fidus som ikke beskyttede godt nok imod vores fodkolde gulv og træk. Så selvom han lige skal finde ud af den seng, er det vist et hit.

 

Han har også fået nyt halsbånd, som er lidt stort og skal have lavet et ektra hul. Og så fik han en tennisbold med en pelshale som duftede af dyr, hestelunger og kallunkødben. Og en ekstra kam, nu hvor han rigtig er begyndt at fælde.

 

 

 

Han er desuden begyndt at blive en lille teenager... En tween... Suk! :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...