Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome

Skal vi ikke have sådan en hygge-shoppe-tråd? :mrgreen:

Nu er det jo snart jul, så kommer der jo ekstra julegaver og sådan. Og jeg shopper lidt ekstra lige nu hvor hund nr. 2 er på vej :banan:.

 

Jeg har sidst købt et nyt fleecetæppe til at have med, når vi er på besøg hos nogen (rart f.eks. fordi Charlie jo ikke forstår, at alle sofaer ikke liiiiige er til ham. Ligger man der på sit eget, rene tæppe, så griser man ikke i nogens sofa) - fandt det her fra Animal Planet til en god pris, hvor man også støtter deres ROAR-dyrevelfærdsorganisation.

 

F1F772CB.jpg41JG%2BpgTN3L.jpg

 

Og en fin, smal trimmer til lidt nemmere at al den lange pels mellem trædepuderne - yikes, det vokser hurtigt på Charlie. Nu jeg snart får to langhårede hunde, så er det mere handy at kunne gøre det hjemme end at skulle have det fikset på dyreklinikken. Og den er med batteri, så vi ikke skal bøvle med ledninger og sådan.

 

Wahlpetpawtrimmer.jpg

 

I skal da også lige se Busters fiiiiiiiine hundetegn og snor ... :lun:. (tegnet ser guldfarvet ud, men det er altså sølvfarvet i virkeligheden.) Charlie har det turkise sæt halsbånd og snor, så de får nu hver deres farve. Jaja, en hanhund i pink, I know. Men tern er drenget, og trendy mænd går i pink også, ja de gør ... :mrgreen:

 

$(KGrHqYOKiQE2i!wtKs,BN3V,SZbPQ~~1_12.JPGArgyle_Pink_Lead.jpg

!CCwBlv!CWk~$(KGrHqUOKicEzVn3iSn2BNML(ejJlw~~0_12.JPG

Så er det jeres tur - lad os se jeres nye gaver eller udstyr til vapsen/vapserne :vinken:.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Michelle w

pølser er vidst det sidste jeg har købt til dem -og de er blevet varmt modtaget:mums:

 

Jeg bruger meget få penge på dimser og dingenoter til hundene -de er jo godt udstyret med snore, bolde (til træning), hundesenge og den slags -så medmindre du vil have billeder af klamme tørrede hundesnacks så kan jeg vidst ikke bidrage med billeder:blink:

 

Men var i Bog & Idé i dag, og så at man der kan købe en hundejulegave som består af en æske hvori der er en bog med opskrifter på hundeguf, lidt tricks og vidst osse allerede-lavede hundeguffer. DET synes jeg var smart, og overvejer nu om hundene skal have sådan en til deling:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det sidste jeg har købt (fået) var bamser fra genbrugsen, de ELSKER at få bamser og selvom de leger mega meget med dem, går de sjældent i stykker, imponerende nok. Engang imellem kan man vaske allesammen, så går de helt amok, som om de får 50 helt nye bamser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige koebt en brugt hundecykeltrailer fra trixie. http://www.alttilhundogkat.dk/cykeltur_med_hund.6

 

Og saa har jeg kobt 2billige dækkener fra hooks. Det her refleksdækken Hööks Danmark, Refleksdækken Hund og et blaa stribet fleecedækken. De er gode til naar hun spiser barf om aftenen udenfor i haven, hvor det godt kan vare lidt koldt. Og naar hun koerer i traileren. :hjerte:

 

Og saa har jeg kobt en meget yndig hundeskaal i en trend bolig butik. Hvor der er en cavalierlignende hund i bunden og saa star der j ai du chien. Hvad det saa end betyder.:blink: (Burde poste et billede ved lejlighed :lun:).

 

 

 

sorry har problemer med tastaturet. :oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Sikke en masse fine ting du har snoldet dig til:banan:Jeg har ogsaa kobt mynderne et nyt fleecetaeppe af hensyn til vores sofa. Et rodt et af slagsen til juletiden!Og selvfolgelig en Thunder til pigebarnet.

IMG_4075.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
pølser er vidst det sidste jeg har købt til dem -og de er blevet varmt modtaget:mums:

 

Jeg bruger meget få penge på dimser og dingenoter til hundene -de er jo godt udstyret med snore, bolde (til træning), hundesenge og den slags -så medmindre du vil have billeder af klamme tørrede hundesnacks så kan jeg vidst ikke bidrage med billeder:blink:

 

Men var i Bog & Idé i dag, og så at man der kan købe en hundejulegave som består af en æske hvori der er en bog med opskrifter på hundeguf, lidt tricks og vidst osse allerede-lavede hundeguffer. DET synes jeg var smart, og overvejer nu om hundene skal have sådan en til deling:-)

 

Hehehe - jeg vil da gerne se hundesnacks også :mrgreen:. Altid godt med inspiration til guf.

Uh, apropos bøger, så har jeg også lige købt den her:

 

Forside-Mit-hundeliv02.jpg

 

Og den er også lidt til Charlie og Buster, for jeg har da seføli tænkt mig at læse højt for dem af Pouls dejlige historier. Jeg kan godt lide at læse højt for Charlie ind imellem, og selvom han måske ikke forstår historierne (men det gør han daaaaaaa - han elsker den om den fløjlsbløde kanin, f.eks. :blink:), så elsker han at ligge og putte op ad mig mens han kan høre min stemme læse højt i roligt leje. Det er vældigt zen og hygs for os begge. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeg har lige koebt en brugt hundecykeltrailer fra trixie. http://www.alttilhundogkat.dk/cykeltur_med_hund.6

 

Og saa har jeg kobt 2billige dækkener fra hooks. Det her refleksdækken Hööks Danmark, Refleksdækken Hund og et blaa stribet fleecedækken. De er gode til naar hun spiser barf om aftenen udenfor i haven, hvor det godt kan vare lidt koldt. Og naar hun koerer i traileren. :hjerte:

 

Og saa har jeg kobt en meget yndig hundeskaal i en trend bolig butik. Hvor der er en cavalierlignende hund i bunden og saa star der j ai du chien. Hvad det saa end betyder.:blink: (Burde poste et billede ved lejlighed :lun:).

 

 

 

sorry har problemer med tastaturet. :oops:

 

Iiiiiihhh, ja, den skål vil vi gerne se, den lyder fiiiiiiin. Det betyder vist bare "jeg har hund", hvis mit skolefranske holder vand.

Og gode dækkener, så bliver hun både set og holdt varm, det lille pus :blink:. Jeg har også tænkt over det med trailer, nu har jeg snart to hunde, og så er det ikke længere nok med pladsen i min store hundecykelkurv, hvor Charlie lige kan være. Men jeg starter nok bare med at låne min mors Nihola-cykel, jeg kan godt lide, at de sidder foran mig, så jeg kan se dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sidste jeg købte var et tov af fleece og fåreskind.

 

TuffENuffBunnyTug_Sm-p.jpg

 

Og det har jeg faktisk fortrudt, da det fylder alt for meget i lommen, og er derfor ikke særlig praktisk at have med rundt. Man kunne også få en til mindre hunde, og den tror jeg godt vi kunne nøjes med.

 

Men derudover er det sidste jeg købte foder, da Gracie sådan set ikke mangler noget - desværre, for jeg kan godt lide at shoppe hundeting.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiiiihhh, ja, den skål vil vi gerne se, den lyder fiiiiiiin. Det betyder vist bare "jeg har hund", hvis mit skolefranske holder vand.

Og gode dækkener, så bliver hun både set og holdt varm, det lille pus :blink:. Jeg har også tænkt over det med trailer, nu har jeg snart to hunde, og så er det ikke længere nok med pladsen i min store hundecykelkurv, hvor Charlie lige kan være. Men jeg starter nok bare med at låne min mors Nihola-cykel, jeg kan godt lide, at de sidder foran mig, så jeg kan se dem.

 

Jeg har ogsaa altid haft Smilla i cykelkurven foran (det er hyggeligt at sidde og snakke med hende undervejs :blink:), men jeg vil gerne indimellem kunne have hende siddende i vognen, hvis jeg skal kore med 2 hunde f.eks. Mine forældre er begyndt at kigge efter en omlaceringsgravhund og vi selv skal nok have en dværgpudel paa et tidsunkt (allergivenlig). Saa vi er gaaet igang med lidt træning allerede nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Hehehe - jeg vil da gerne se hundesnacks også :mrgreen:. Altid godt med inspiration til guf.

Uh, apropos bøger, så har jeg også lige købt den her:

 

Forside-Mit-hundeliv02.jpg

 

Og den er også lidt til Charlie og Buster, for jeg har da seføli tænkt mig at læse højt for dem af Pouls dejlige historier. Jeg kan godt lide at læse højt for Charlie ind imellem, og selvom han måske ikke forstår historierne (men det gør han daaaaaaa - han elsker den om den fløjlsbløde kanin, f.eks. :blink:), så elsker han at ligge og putte op ad mig mens han kan høre min stemme læse højt i roligt leje. Det er vældigt zen og hygs for os begge. :lun:

 

 

Saa kom barndomsminderne op om "hund og hund imellem" - eeelskede det stads!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det sidste jeg købte var et tov af fleece og fåreskind.

 

TuffENuffBunnyTug_Sm-p.jpg

 

Og det har jeg faktisk fortrudt, da det fylder alt for meget i lommen, og er derfor ikke særlig praktisk at have med rundt. Man kunne også få en til mindre hunde, og den tror jeg godt vi kunne nøjes med.

 

Men derudover er det sidste jeg købte foder, da Gracie sådan set ikke mangler noget - desværre, for jeg kan godt lide at shoppe hundeting.:-D

 

Orv, det er ellers fint, det tov. Men kan godt se det med størrelsen.

 

Og i øvrigt fede ting du har købt Joey-Salome. Fede halsbånd og liner, og en smart trimmer. Kunne være rar at have, men Gracie er bare SÅ kilden på sine poter, at jeg ikke ved om hun vil give mig lov at bruge den.

Men sig mig, plejer du at få klippet poter hos dyrlægen?

 

Tusind tak:kys:- jeg elsker det mønster og farverne på Charlies halsbånd og snor, så det er jeg rigtig glad for. Har lige modtaget de nye, og de er superflotte. Ja, jeg plejer at få klippet negle på dyreklinikken, da Charlie er totalt umulig hvad angår neglene. Alt andet finder han sig i, han bader som den artigste i verden, selvom han hader det, f.eks. Men negle, nope, der bliver han en helt anden hund.

Jeg kan LIGE slippe af sted med at klippe én eller to herhjemme, så går han i sprællemode og hiver poterne ind under kroppen og vil ingenting ... og så er jeg bange for at klippe for langt ind, hvis han hiver poten til sig. På dyreklinikken er han også umulig, men der er vi flere til at holde ham, mens Geneviève jo har det meget mere rutinerede touch, når hun klipper negle.

Men potepelsen kan jeg godt klippe herhjemme, det finder han sig okay i. Indtil nu har jeg brugt en lille saks, men der kan jeg jo ikke klippe så godt inde mellem trædepuderne, kun det, som er vokset så langt, at det ligger ud over trædepuderne. Og det er bøvlet med en saks, og jeg er bange for, den smutter en dag.

På dyreklinikken ordnede vi så det pels sidste gang han fik klippet negle, og der blev det gjort med en trimmer, og det gik meget hurtigere og var nemmere og blev jo også kortere. Men når han nu finder sig fint i at få klippet potepels, så vil jeg hellere gøre det herhjemme, da det vokser virkelig hurtigt og fordi han er helt ulykkelig på dyreklinikken, når han skal op på bordet. Så hellere bare klippe negle hurtigt og gøre det andet med pelsen i en hyggestund herhjemme, hvor han ligger på sit tæppe. Jeg håber den er god, det er i hvert fald nemmere med det lille hoved på den, så kan jeg bedre komme til end med en stor trimmer. Så jeg håber, det bliver en succes. Den kostede kun 97,50 inkl. forsendelse, så det er forsøget værd, når den ikke er dyrere. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Saa kom barndomsminderne op om "hund og hund imellem" - eeelskede det stads!

 

Også mig. Der ligger en hel del afsnit af H&H inde på DRs Bonanza :banan:. Jeg håber, de snart også lægger Dus med Dyrene op. Jeg savner sådan det program. Og Balder.

Hvis man ser "Jul i Gammelby" på Bonanza, så er introerne med, dem hvor Poul og Balder er der og åbner kalenderlåger og fortæller om gamle dage - og Balder spiser al nissegrøden på loftet og sådan noget. Haha, jeg ser kun introerne, jeg gider ikke se Jul i Gammelby. Jeg vil bare have Poul og Balder, fnis. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt et hundebur til Tika, som skal til og vendes at kunne lide at være derinde :)

- Det var godt nok dyrt, så der bliver hvis ikke mere til hende i den her måned. Men tror hun skal have en jakke i julegave :) Har fundet en rigtig fin en efter lang tid kiggende :D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
[ATTACH=CONFIG]71019[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71020[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71021[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]71022[/ATTACH]

 

Kunne ikke lige skrive ved billederne.. Nåmen det er hvad jeg lige har bestilt til tøserne.. Vi har endnu ikke fået det.

Jeg har så valgt andre farver på tingene, men kan ikke lige huske hvilke farver. Mere pige agtigt :-)

 

Mht. halsbånd.. Er altid på jagt efter nye halsbånd.. synes bare de fleste ser så tynde ud.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Kunne ikke lige skrive ved billederne.. Nåmen det er hvad jeg lige har bestilt til tøserne.. Vi har endnu ikke fået det.

Jeg har så valgt andre farver på tingene, men kan ikke lige huske hvilke farver. Mere pige agtigt :-)

 

Mht. halsbånd.. Er altid på jagt efter nye halsbånd.. synes bare de fleste ser så tynde ud.. :-)

 

Fiiiiine legeting! :5up:

Og undskyld jeg lige reklamerer en lille bitte smule, men mht. halsbånd, så skulle du prøve at kigge forbi hos os på Værnedamsvej - vi har SÅ mange lækre, tykke, dobbelte læderhalsbånd og med padding og hvad ved jeg. Som man ikke lige kan finde andre steder. Og i varierende bredder, også. Både til store og små hunde. Intet tyndt pjask der. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
125461_savic_ergo_feeder_hundebar_28_09_2011_1.jpg

En foderbar til Goofy..

 

Doggy_Bagg_Origi_488b30bdbf60f.jpg

En Doggy Bagg (også til Goofy - indtil vi får fundet en "sofaløsning" til ham)

 

Og en masse godbider til begge vapser..

 

3720_s.jpg

Valhronas fødselsdagsseng (som er et stort hit hos Goofy, selvom han er for stor til den)

 

Og her er julegaven til prinsessemusen (tror jeg):

 

bonespink.jpg

 

Smarte og gode ting - det er så godt med mad og vand lidt oppe i højden til større hunde. Og er da helt vild med det halsbånd, sikke nogle fede farver og fint mønster :klap:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Fiiiiine legeting! :5up:

Og undskyld jeg lige reklamerer en lille bitte smule, men mht. halsbånd, så skulle du prøve at kigge forbi hos os på Værnedamsvej - vi har SÅ mange lækre, tykke, dobbelte læderhalsbånd og med padding og hvad ved jeg. Som man ikke lige kan finde andre steder. Og i varierende bredder, også. Både til store og små hunde. Intet tyndt pjask der. :blink:

 

 

Jamen det kunne være at jeg skulle stikke hovedet forbi en eller anden dag og tag et kig.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...