Besvaret November 21, 201114 år comment_795849 :megaked: Efter ca 10 1/2 år måtte vi tage afsked med vores højtelskede gule GD-han D 18-10 :megaked: Hvor ER det da bare helt uforståeligt han ikke er her mere..... gik sammen 24/7 og føler nu man har mistet halvdelen af sin sjæl - og den halvdel der er tilbage fatter det ikke. Kan da slet ikke rigtig komme videre af bare sorg. Heldigvis var du frisk , legesyg , glad og stærk som en GD til det sidste.... og tog dit sidste åndedrag på din madras, i dit hjem, med "far og mor" ved din side og med smagen af leverposteg og yndlings-guf i munden. R.I.P Grand De Felds Charlie Brown - må dine guder være med dig Du er så ubeskriveligt savnet. Redigeret November 21, 201114 år af Charlie Brown Rapporter
Besvaret November 22, 201114 år comment_796006 Føler med jer og sender mange tanker og knus :ae: Rapporter
Besvaret November 22, 201114 år comment_796014 Det lyder som et godt GD-liv og en værdig død. Men et stort tab for jer, det gør mig ondt Rapporter
Besvaret November 22, 201114 år comment_796079 Åh det gør så ondt i hjertet:megaked: Det gør mig ondt:cry: Rapporter
Besvaret November 29, 201114 år comment_801903 tak alle.... (har først for nylig set der er en "til minde om - tråd" - så flytter lige denne senere..... når jeg kan klare at se billeder af ham engang - for der skal jo næsten nogen i tråden. Rapporter