Hop til indhold

DKK udstilling i Fredericia d. 11.-12. feb. 2012


Recommended Posts

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Mais og hunden

Jeg kommer ikke alligevel :megaked: Bella har planlagt det hele, så hun er højløbsk på det tidspunkt, så hun kan ikke komme med og kigge, og jeg tør ikke efterlade hende sammen med drengene, selvom de er adskilt med hegn. Så rigtig meget øv, for nu kommer jeg til fredericia og bor så tæt på udstillingen, det hele passer med tidspunkterne, og så kan jeg ikke komme :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]77015[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77016[/ATTACH]

 

Trætte bassemand ville nok hellere have ligget derhjemme :lun: Stort tillykke.

Håber at billederne fra Fredericia, kommer til at se ligesådan ud, vi ses.

 

Det tror jeg nu ikke, vi skal jo op mod årets broholmer sidste år, samt vidst nok den der blev nr 3 og 5 :shock:

 

Meeeen jeg glæder mig alligevel :banan:

Der kommer dejlige hunde, mennesker og venner, det skal nok blive en hyggelig dag :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg nu ikke, vi skal jo op mod årets broholmer sidste år, samt vidst nok den der blev nr 3 og 5 :shock:

 

Meeeen jeg glæder mig alligevel :banan:

Der kommer dejlige hunde, mennesker og venner, det skal nok blive en hyggelig dag :banan:

 

 

Det ved du ikke, det kan man aldrig vide, sådan er det med udstillinger, man kan godt blive overrasket, nu har Aslan jo ikke stillet for den dommer før, så det kan jo være at dommeren, bliver meget glædeligt overrasket, over at se en ny frisk skøn hanhund. Det er set før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh jeg ville gerne afsted (altså uden hund) og kigge... Især schæferne om lørdagen ;)

 

Må se om jeg kan låne en bil - Ellers er der måske nogen herinde fra man kunne følges med (og dele udgifter)? Især hvis der var een der vidste lidt om det hele, og gad fortælle. Må indrømme jeg aldrig har været til en hundeudstilling.

 

vil også meget gerne hilse på labbere ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm til jer søndags mennesker, så har jeg lige påbegyndt to poitioner fastelavnsboller :mrgreen: hvis i skulle have lyst :mrgreen:

(eller altså, nu ved jeg jo ikke hvordan de bliver endnu - og uden glassur!)

 

De findes ved ring 4 hal A - men først efter vi har udstillet :mrgreen:

 

åhh det vil jeg glæde mig til :-) men du må ikke putte nødder i :-)

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvor du bor, men jeg har plads i bilen fra Nordsjælland. Kører over Køge og henter Jeanette og Luna

 

 

I København Kååååå ;) - det kunne da godt være, at jeg skulle se om jeg kunne tilsnige mig en plads hos jer ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Æv - jeg kommer heller ikke - og jeg bor endda i byen :-D

Dels skal vi noget den ene dag - den anden dag kunne jeg måske have kommet forbi - men nu skal Charlie jo opereres så skal spare på pengene :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...