Hop til indhold

Agilityline fra Hundens Hus=jagt/retrieverline?


Inkognito
 Share

Recommended Posts

Er der nogen herinde, der tilfældigvis kender til agilitylinerne fra Hundens Hus eller bare sådan generelt om agilityliner er det samme som en jagt/retrieverline?

 

Jeg er på jagt efter en snor med indbygget halsbånd som en jagt/retrieverline, men ikke er så tynd som den typiske jagtline.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fra hundens hus, det er dog ikke en "rigtig" retrieverline - da den kun er halvkvæl. Jeg elsker den og skal have købt en ny til Karla snart tror jeg - den anden er over 2 år gammel nu, og begynder at se lidt nusset ud. Johna skal også have en i julegave, så vi er klar til hvalpe-agilitytræning i det nye år :mrgreen:

 

IMG_8427.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jeg så forstået det korrekt, at man skal skal måle vovse på det bredeste sted på hovedet og halsmålet, som hvis man skulle have et Nome-halsbånd? Eller kommer det an på hvor tæt man vil have halsbåndet til at slutte (om kvælet kommer i brug eller ej, når man holder tilbage i linen)?

 

Og mange tak for billederne :-)

 

Jeg er sikker på, at både Jessie og Emma ikke kan leve uden sådan en med påsyet navn...... Deres halsbånd fra Hundens Hus er jo ikke nok :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...