Hop til indhold

Grander med munden fuld :o)


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Lidt billeder fra i dag - efter at have læst at andre med racen oplever deres hunde ikke bryder sig ret meget om at have ting i munden, specielt hårde/glatte ting, så tilbød jeg min yngste grande en plastic-dunk som han ikke har stiftet bekendtskab med før. Som man kan se syns han den var mægtig at lege med :5up:

 

Jamen så er det spørgsmål jo afgjort én gang for alle - eller noget :vedikke:

 

Min pointe i den anden tråd var bare at jeg ikke kan se meningen med at påtvinge en hund en adfærd, den ikke har vist anlæg for. Og ja, min grande bryder sig ikke om hårde og glatte ting, dermed være ikke sagt at man ikke kan finde nogle, som gør det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår ikke helt om der er en bestemt mening med de billeder her?? jeg opfattede dem bare som glade hunde der leger og enormt smukke hunde, selvfølgleig kan grander lære at bære på ting jeg kender 2 personligt som bære rundt på ting :-) skønne billeder blev helt glad..

 

Nej ikke en dybere mening :-) jeg havde bare læst i denne tråd http://www.hunde-forum.dk/grand-danois/22305-hente-en-boldt.html at det med at ha noget i munden ikke var et hit for den race, så jeg tænkte jeg ville vise at det nok er en sandhed med variationer ;-)

 

Ud over det - bare en tråd med glade hunde, så tak for dit indlæg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så er det spørgsmål jo afgjort én gang for alle - eller noget :vedikke:

 

Min pointe i den anden tråd var bare at jeg ikke kan se meningen med at påtvinge en hund en adfærd, den ikke har vist anlæg for. Og ja, min grande bryder sig ikke om hårde og glatte ting, dermed være ikke sagt at man ikke kan finde nogle, som gør det.

 

Altså, behøver du at være så negativ?

Gavner det et formål for hyggeligt er det da ihvertfald ikke.

 

Andre skriver deres oplevelser jeg skriver mine, at de ikke er ens gør vel ikke det ene mere rigtigt end det andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, behøver du at være så negativ?

Gavner det et formål for hyggeligt er det da ihvertfald ikke.

 

Andre skriver deres oplevelser jeg skriver mine, at de ikke er ens gør vel ikke det ene mere rigtigt end det andet.

 

Var dit formål med denne tråd ikke at bevise at jeg tog fejl - eftersom du citerer mig næsten ordret i dit startindlæg? Mere negativt kan det da næsten ikke blive :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke spor - formålet var at vise der er forskel.

Du kan da ikke tage fejl af at du oplever din GD ikke gider hente en bold eller andet?

Lissom jeg ikke kan tage fejl af at mine godt gider.

 

Faktisk har jeg gjort mig umage for at udtrykke, både i denne og den anden tråd, at der er forskel på hunde og på linier inden for samme race.

Men jeg håber da osse at nogle der har den samme opfattelse som dig, at denne race bare ikke gider den slags, måske alligevel får lyst til at arbejde med deres hund - selvfølgelig på en måde som den syns er sjov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal glade billeder af nogle dejlige hunde, som hygger sig blive gjort til ævl og bævl om fototeknik og "du sagde også"-fis? Hunde er forskellige - de afbilledede hunde hygger sig med deres legetøj og andre "store danskere" gider ikke lege med den slags legetøj - og så freaking what??? Kan I ikke bare nyde, at jeres vovser hygger sig med det, som de hver især synes er dejligt legetøj? Om det så er en gammel dunk eller en Swarowski-egern-bamse i guld og brokade kan vel være sagen uvedkommende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal glade billeder af nogle dejlige hunde, som hygger sig blive gjort til ævl og bævl om fototeknik og "du sagde også"-fis? Hunde er forskellige - de afbilledede hunde hygger sig med deres legetøj og andre "store danskere" gider ikke lege med den slags legetøj - og så freaking what??? Kan I ikke bare nyde, at jeres vovser hygger sig med det, som de hver især synes er dejligt legetøj? Om det så er en gammel dunk eller en Swarowski-egern-bamse i guld og brokade kan vel være sagen uvedkommende...

 

det er fattet, det var meget forkert og totalt urelevant og det skal ikke gentage sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Afganskmynde

SIKKE nogle vidunderlige billeder:banan: - og vidste virkelig ikke at plastikbeholdere kunne se saa fantastiske ud i munden paa nogle flotte race repraesentanter - Du er sorme dygtig med et kamera kan man tydeligt se!

 

Det der med racer og deres tilbojelighed for det ene eller ikke, det kender vi mynder ogsaa udemaerket! De er ikke kendt for at ville fetche, men min pige er SORME et natur talent paa et omraade, hun ikke "burde" have:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...